Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Kaggle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Kaggle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Kaggle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Kaggle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Kaggle предлага среда за Jupyter Notebook без нужда от настройване, с опция за персонализиране.
Kaggle предлага среда за Jupyter Notebook без нужда от настройване, с опция за персонализиране.
Отделът за обслужване на клиенти на Kaggle предлага следните канали за поддръжка: поддръжка в социалните медии и форуми, и опция за самообслужване.
Можете да се свържете с Kaggle като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.
Kaggle не предлагат поддръжка по имейл.
Не, Kaggle не предлагат поддръжка чрез чат на живо
Kaggle не предлагат обслужване по телефон.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни