Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Kaggle

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Kaggle

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Kaggle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Kaggle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Kaggle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Kaggle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Kaggle

Свържете се с клиентското обслужване на Kaggle чрез имейл

Kaggle Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Kaggle

Kaggle Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Kaggle

Kaggle Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Kaggle

Kaggle База знания

https://www.kaggle.com/contact

Контакти за поддръжка на социални медии

Kaggle Instagram

Kaggle Instagram

N/A

Kaggle Facebook Page

Kaggle Facebook Page

facebook.com/kaggle

Kaggle Twitter

Kaggle Twitter

twitter.com/kaggle

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Kaggle

Общи условия на Kaggle

N/A

Политика за поверителността на Kaggle

Политика за поверителността на Kaggle

N/A

Политика за сигурността на Kaggle

Политика за сигурността на Kaggle

N/A

Kaggle ОРЗД

Kaggle ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Kaggle

Страница в Уикипедия за Kaggle

N/A

Партньорска програма на Kaggle

Партньорска програма на Kaggle

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Kaggle?

Kaggle предлага среда за Jupyter Notebook без нужда от настройване, с опция за персонализиране. 

Какъв вид клиентска поддръжка предлага Kaggle?

Отделът за обслужване на клиенти на Kaggle предлага следните канали за поддръжка: поддръжка в социалните медии и форуми, и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с Kaggle?

Можете да се свържете с Kaggle като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на Kaggle?

Kaggle не предлагат поддръжка по имейл. 

 

Има ли чат на живо Kaggle?

Не, Kaggle не предлагат поддръжка чрез чат на живо

 

Как да се свържете по телефона с Kaggle?

Kaggle не предлагат обслужване по телефон.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо