Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Fitbit. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Fitbit. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Fitbit и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Fitbit като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fitbit е посветена на това да помага на хората да водят по-здравословен и активен живот.
Fitbit е посветен на това хората да водят по-активен и здравословен живот
Екипът за обслужване на Fitbit предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с Fitbit, като започнете чата им на живо, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Fitbit няма поддръжка по имейл.
Да, Fitbit има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете "Започнете чат" бутон: https://myhelp.fitbit.com/s/support?language=en_US
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон (877) 623-4997
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни