Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Fitbit Контакти на бюрото за помощ

Fitbit Контакти на бюрото за помощ

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Fitbit. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Fitbit. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Fitbit и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Fitbit като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Fitbit

Свържете се с клиентското обслужване на Fitbit чрез имейл

Fitbit Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Fitbit

Fitbit Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Fitbit

Fitbit Поддръжка на телефонна централа

(877) 623-4997

Научете повече за продуктите на Fitbit

Fitbit База знания

https://myhelp.fitbit.com/s/home

Участвайте във форумните дискусии на Fitbit

Fitbit Форум

https://community.fitbit.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Fitbit Instagram

Fitbit Instagram

instagram.com/fitbit/

Fitbit Facebook Page

Fitbit Facebook Page

facebook.com/fitbit

Fitbit Twitter

Fitbit Twitter

twitter.com/fitbit

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Fitbit

Общи условия на Fitbit

N/A

Политика за поверителността на Fitbit

Политика за поверителността на Fitbit

N/A

Политика за сигурността на Fitbit

Политика за сигурността на Fitbit

N/A

Fitbit ОРЗД

Fitbit ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Fitbit

Страница в Уикипедия за Fitbit

N/A

Партньорска програма на Fitbit

Партньорска програма на Fitbit

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Fitbit?

Fitbit е посветен на това хората да водят по-активен и здравословен живот

Каква подкрепа предлага Fitbit?

Екипът за обслужване на Fitbit предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с Fitbit?

Можете да се свържете с Fitbit, като започнете чата им на живо, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Fitbit?

Fitbit няма поддръжка по имейл.

 

Има ли Fitbit чат наживо?

Да, Fitbit има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете "Започнете чат" бутон: https://myhelp.fitbit.com/s/support?language=en_US

 

Как да говоря с някого в Fitbit?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон (877) 623-4997

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо