Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Exame. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Exame. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Exame и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Exame като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
EXAME е основното двигателно средство за лично, професионално и бизнес развитие в страната.
EXAME е основното средство за лично, професионално и бизнес развитие в страната.
Екипът за клиентско обслужване на Exame предлага следните канали за обслужване: имейл, чат на живо, обслужване в социалните медии и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете с компанията Exame по имейл, като започнете чат с реален агент на тяхната уебстраница или като оставите съобщение на някоя от неговите платформи. Ако по- скоро предпочитате поддръжката чрез самообслужване, можете да използвате тяхната база данни.
Можете да се свържете с тяхното обслужване като изпратите имейл на: atendimento@exame.com
Да, Exame предлага обслужване с чат на живо. Отидете на уеб: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Exame не предлага кол център обслужване.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни