Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Exame хелп деск контакти

Exame хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Exame. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Exame. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Exame и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Exame като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Exame

Свържете се с клиентското обслужване на Exame чрез имейл

Exame Поддръжка на имейл

atendimento@exame.com

Чат с представител на Exame

Exame Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Exame

Exame Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Exame

Exame База знания

https://exame.zendesk.com/hc/pt-br

Участвайте във форумните дискусии на Exame

Exame Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Exame Instagram

Exame Instagram

instagram.com/exame/

Exame Facebook Page

Exame Facebook Page

facebook.com/Exame

Exame Twitter

Exame Twitter

twitter.com/exame

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Exame

Общи условия на Exame

N/A

Политика за поверителността на Exame

Политика за поверителността на Exame

N/A

Политика за сигурността на Exame

Политика за сигурността на Exame

N/A

Exame ОРЗД

Exame ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Exame

Страница в Уикипедия за Exame

N/A

Партньорска програма на Exame

Партньорска програма на Exame

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Exame?

EXAME е основното средство за лично, професионално и бизнес развитие в страната.

 

Какъв вид обслужване предлага Exame?

Екипът за клиентско обслужване на Exame предлага следните канали за обслужване: имейл, чат на живо, обслужване в социалните медии и поддръжка чрез самообслужване.

Как да се свържа с Exame?

Можете да се свържете с компанията Exame по имейл, като започнете чат с реален агент на тяхната уебстраница или като оставите съобщение на някоя от неговите платформи. Ако по- скоро предпочитате поддръжката чрез самообслужване, можете да използвате тяхната база данни. 

 

Какъв е имейл адресът на Exame?

Можете да се свържете с тяхното обслужване като изпратите имейл на: atendimento@exame.com

Има ли Exame чат на живо?

Да, Exame предлага обслужване с чат на живо. Отидете на уеб: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br

Как да разговарям с някой на Exame?

Exame не предлага кол център обслужване.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо