Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Docker Контакти за бюрото за помощ

Docker Контакти за бюрото за помощ

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Docker. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Docker. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Docker и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Docker като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Docker

Свържете се с клиентското обслужване на Docker чрез имейл

Docker Поддръжка на имейл

info@docker.com

Чат с представител на Docker

Docker Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Docker

Docker Поддръжка на телефонна централа

+1 415-941-0376

Научете повече за продуктите на Docker

Docker База знания

https://www.docker.com/pricing/faq#legacy

Участвайте във форумните дискусии на Docker

Docker Форум

https://forums.docker.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Docker Instagram

Docker Instagram

instagram.com/dockerinc/

Docker Facebook Page

Docker Facebook Page

facebook.com/docker.run

Docker Twitter

Docker Twitter

twitter.com/docker

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Docker

Общи условия на Docker

N/A

Политика за поверителността на Docker

Политика за поверителността на Docker

N/A

Политика за сигурността на Docker

Политика за сигурността на Docker

N/A

Docker ОРЗД

Docker ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Docker

Страница в Уикипедия за Docker

N/A

Партньорска програма на Docker

Партньорска програма на Docker

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Docker?

Docker помага на разработчиците да оживяват идеите си, като побеждава сложността на разработката на приложения.

Каква подкрепа предлага Docker?

Обслужващият екип на Docker предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Docker?

Можете да се свържете с Docker, като им изпратите имейл, обадите им на горещата линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Docker?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@docker.com

Има ли Docker чат наживо?

Не, Docker няма поддръжка в чата на живо.

 

Как да говоря с някого в Docker?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 415-941-0376

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо