Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за помощ на Criteo

Контакти за помощ на Criteo

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Criteo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Criteo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Criteo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Criteo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Criteo

Свържете се с клиентското обслужване на Criteo чрез имейл

Criteo Поддръжка на имейл

contact@criteo.com

Чат с представител на Criteo

Criteo Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Criteo

Criteo Поддръжка на телефонна централа

+33 1 40 40 22 90

Научете повече за продуктите на Criteo

Criteo База знания

https://www.criteo.com/resources/

Участвайте във форумните дискусии на Criteo

Criteo Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Criteo Instagram

Criteo Instagram

instagram.com/gocriteo/

Criteo Facebook Page

Criteo Facebook Page

facebook.com/GoCriteo

Criteo Twitter

Criteo Twitter

twitter.com/criteo

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Criteo

Общи условия на Criteo

N/A

Политика за поверителността на Criteo

Политика за поверителността на Criteo

N/A

Политика за сигурността на Criteo

Политика за сигурността на Criteo

N/A

Criteo ОРЗД

Criteo ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Criteo

Страница в Уикипедия за Criteo

N/A

Партньорска програма на Criteo

Партньорска програма на Criteo

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Criteo?

Criteo е глобална технологична компания, която задвижва световните маркетьори с надеждна и въздействаща реклама.

 

Каква подкрепа предлага Criteo?

Обслужващият екип от Criteo предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с Criteo?

Можете да се свържете с Criteo, като им изпратите имейл, обадите им се на горещата линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Criteo?

Можете да се свържете с Criteo, като напишете имейл до contact@criteo.com

 

Има ли Criteo чат наживо?

Не, Criteo няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Criteo?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +33 1 40 40 22 90

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо