Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Alibaba Group. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Alibaba Group. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Alibaba Group и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Alibaba Group като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Alibaba Group Holding Limited, още познат като Alibaba Group и като Alibaba.com, е китайска международна технологична компания, специализираща в електронна търговия, продажби на дребно, интернет и технологии.
Екипът за клиентско обслужване на Alibaba предлага следните канали за обслужване: имейл, лайв чат, обслужване чрез социални медии, форум и самообслужване.
Можете да се свържете с Alibaba като им изпратите имейл, започнете чат със сътрудник на живо или като им оставите съобщение в социалните медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.
Можете да се свържете с екипа им за обслужване на: https://ai.alimebot.alibaba.com/intl/index.htm?from=Iho9WsAIe0
Да, Alibaba има лайв чат. Отидете на сайта: https://ai.alimebot.alibaba.com/intl/index.htm?from=Iho9WsAIe0 или започнете чат със сътрудниците им в социалните медии.
Alibaba не предлага обслужване по телефон.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни