Помощна информация за контакти с Odoo, включваща данни за поддръжка, електронна поща, телефон и база знания. Също така информация за политиката за поверителност и други линкове.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Odoo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Odoo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Odoo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Odoo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odoo е набор от софтуерни инструменти за управление на бизнеса, включително CRM, електронна търговия, фактуриране, счетоводство и др.
Odoo е набор от софтуерни инструменти за управление на бизнеса, включително CRM, електронна търговия, фактуриране, счетоводство и др..
Екипът за обслужване на клиенти на Odoo предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, форум поддръжка и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с Odoo, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също така да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като изпратите имейл на: info@odoo.com
Не, Odoo няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с помощната им линия +1(650) 289-8234
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.