Добавете въвеждащия текст тук

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Заглавен блок с регистрационния формуляр за достъп до безплатната пробна версия (с фон)

Тук можете да използвате стандартен текст (параграф) с линкове . Ако трябва да използвате удебелен текст, курсив или неномериран списък бихте могли да го направите.

В този блок можете да добавите бутони използвайки HTML, лого чрез кратък код, или секция с често задавани въпроси чрез schema.org.

За повече важна информация посетете github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Блок с хоризонтални раздели

Тук можете да използвате стандартен текст (параграф) с линкове . Ако трябва да използвате удебелен шрифт или курсив, можете да го направите.

Ценови блок - два пакета (без фон)

Тук можете да използвате стандартен текст (параграф) с линкове . Ако трябва да използвате удебелен текст, курсив, неномериран или номериран списък можете да го направите.

В този блок можете да добавите бутони използвайки HTML.

Package Name

Име на пакета

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Име на пакета

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Кол център решение "всичко в едно" за малки бизнеси и големи организации

LiveAgent helpdesk tour

Свържете всичките си профили в социалните мрежи с нашия кол център софтуер, за да подобрите производителността на служителите и да запазите сигурността на данните на Вашите клиенти. Софтуерът на LiveAgent се свързва с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Софтуера на LiveAgent поддържа чат приложение на пазара. Превърнете посетителите на уебсайта в клиенти за секунди. Комуникирайте активно, предлагайте персонализирано и компетентно обслужване и се наслаждавайте на подобрена удовлетвореност на клиентите, докато генерирате повече продажби.

LiveAgent helpdesk tour

Рационализирайте всички заявки на клиенти в централизиран работен плот с нашия тикетинг софтуер . Възлагайте запитванията на на различни отдели и служители и организирайте всяка заявка според маркери, приоритет или дата на получаване. Прегледайте разрешаването на проблем всеки клиент от началото до края, през различни канали за комуникация и в богат на контекст формат с нашия хибриден тикет поток .

LiveAgent - What is knowledge base software?

Създайте и стилизирайте своята собствена секция с полезна информация с помощта на нашия редактор WYSIWYG (Какво виждаш, това и получаваш). Подобрете удовлетвореността на клиентите, като им предоставите функции за самопомощ като статии с инструкции, често задавани въпроси или форуми .

Related Articles to Оформление на целева страница
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x