Ready to switch to LiveAgent

Ние сме в Ню Йорк!

Нека се срещнем в Ню Йорк на кафе, за да обсъдим как LiveAgent може да подобри вашия бизнес с по-добро информационно бюро & софтуер за обслужване на клиенти.

Искате ли да научите повече за LiveAgent? Не обичате да гледате видеоклипове? Нека се срещнем!

• Лична демонстрация
• Офис среща
• Планирани конферентен разговор

Предимства за вашия бизнес в САЩ

Всеки бизнес заслужава по-добро обслужване на клиентите

Лични офис презентации и обучения

Лична настройка на вашия акаунт

Специален мениджър ключови клиенти

Регионална поддръжка и грижа за клиентите

Подобрете производителността на компанията

Преминаването към LiveAgent обикновено се разглежда като голяма стъпка напред за повечето компании. Те са в състояние да удвоят количеството разрешени клиентски заявки и същевременно да намалят работното време. Това е печеливша ситуация и за двете страни. Присъединете се към тях и разчитайте на наградения софтуер за информационно бюро.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Увеличете удовлетвореността на клиентите

Чрез внедряването на услуги в реално време и чат на живо компаниите могат да увеличат удовлетвореността на клиентите си с до 29%. LiveAgent също им помага да подобрят обменните курсове и да предоставят възможности за продажби.

Нека се срещнем и обсъдим възможностите

Любопитни ли сте как софтуерът ни може да подобри обслужването на клиентите и да окаже положително въздействие върху вашата марка и компания? Нека се срещнем и обсъдим лично безкрайните възможности на сътрудничеството.

get inspired

Нашите глобални офиси

Bratislava castle

Братислава

Kiyv

Киев

New York

Ню Йорк

Най-добрият софтуер за поддръжка

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2019 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Име на пакета

Тикет

За малки фирми и предприемачи

$15 /mo
Package Name

Тикет+чат

Най-подходящ за малки и средни предприятия и големи компании

$29 /mo
Related Articles to Офис в Ню Йорк
Akademiya - Syprichastnost Kym Klientite

Съпричастност в обслужването на клиенти

Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.

Checklists - Kontrolen Spisak Za Sigurnost V Call Center

Контролен списък за сигурност в кол центъра

Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.

Ако искате да научите повече за кол центровете, не търсете повече. Научете повече за настройката на кол центъра, избора на дизайн и структура в тази статия от академията на LiveAgent.

Настройка на кол център – дизайн и структура

За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.

Научете как успешно да се качите на борда на клиентите си с нашия продукт saaS на борда на имейл шаблони, трикове и съвети!

SaaS продукт бордови имейл шаблони

Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.

Процесът на обслужване на клиенти е система от правила и стандартни оперативни процедури, които гарантират, че клиентите са обгрижени ефективно.

Процеси в обслужването на клиенти

Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Насрочете демо

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x