Ready to switch to LiveAgent

Ние сме в Ню Йорк!

Нека се срещнем в Ню Йорк на кафе, за да обсъдим как LiveAgent може да подобри вашия бизнес с по-добро информационно бюро & софтуер за обслужване на клиенти.

Искате ли да научите повече за LiveAgent? Не обичате да гледате видеоклипове? Нека се срещнем!

• Лична демонстрация
• Офис среща
• Планирани конферентен разговор

Предимства за вашия бизнес в САЩ

Всеки бизнес заслужава по-добро обслужване на клиентите

Лични офис презентации и обучения

Лична настройка на вашия акаунт

Специален мениджър ключови клиенти

Регионална поддръжка и грижа за клиентите

Подобрете производителността на компанията

Преминаването към LiveAgent обикновено се разглежда като голяма стъпка напред за повечето компании. Те са в състояние да удвоят количеството разрешени клиентски заявки и същевременно да намалят работното време. Това е печеливша ситуация и за двете страни. Присъединете се към тях и разчитайте на наградения софтуер за информационно бюро.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Увеличете удовлетвореността на клиентите

Чрез внедряването на услуги в реално време и чат на живо компаниите могат да увеличат удовлетвореността на клиентите си с до 29%. LiveAgent също им помага да подобрят обменните курсове и да предоставят възможности за продажби.

Нека се срещнем и обсъдим възможностите

Любопитни ли сте как софтуерът ни може да подобри обслужването на клиентите и да окаже положително въздействие върху вашата марка и компания? Нека се срещнем и обсъдим лично безкрайните възможности на сътрудничеството.

get inspired

Нашите глобални офиси

Bratislava castle

Братислава

Kiyv

Киев

New York

Ню Йорк

Най-добрият софтуер за поддръжка

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2019 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Име на пакета

Тикет

За малки фирми и предприемачи

$15 /mo
Опитай
Package Name

Тикет+чат

Най-подходящ за малки и средни предприятия и големи компании

$29 /mo
Опитай
Related Articles to Офис в Ню Йорк
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.

Съпричастност в обслужването на клиенти

Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.

Checklists - Kontrolen Spisak Za Sigurnost V Call Center

Контролен списък за сигурност в кол центъра

Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.

Ако искате да научите повече за кол центровете, не търсете повече. Научете повече за настройката на кол центъра, избора на дизайн и структура в тази статия от академията на LiveAgent.

Настройка на кол център – дизайн и структура

За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.

Научете как успешно да се качите на борда на клиентите си с нашия продукт saaS на борда на имейл шаблони, трикове и съвети!

SaaS продукт бордови имейл шаблони

Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.

Процесът на обслужване на клиенти е система от правила и стандартни оперативни процедури, които гарантират, че клиентите са обгрижени ефективно.

Процеси в обслужването на клиенти

Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x