Отделяте прекалено много време за обработване на запитванията на клиенти вместо да работите върху другите си важни задачи? Не сте сами!
Намаляването на обема на тикетите е предизвикателна задача, въпреки това с помощта на правилните инструменти, можете да въведете ред в хаоса, да възлагате задачи и да се справите с всички входящи запитвания от клиенти.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Help Desk софтуерът може да намали обема на тикетите чрез разширени функции като:
База знания
Вграден чат на живо
Вграден кол център
Тъй като обемът на тикетите ще намалее, сътрудниците ви от екипа за обслужване ще могат да се фокусират върху по-важни задачи. Работата им ще бъде по-ефективна и те ще работят по-продуктивно.
Тъй като обемът на тикетите ще намалее, служителите ви ще могат да отговарят по-бързо на постъпващите запитвания. В резултат на това ще могат да отговорят на по-голям брой тикети в сравнение с преди това.
Когато служителите ви не могат да излязат от безкрайния кръг на постъпващите запитвания и не виждат светлина в края на тунела, те са предразположени към прегаряне.
Клиентите са нетърпеливи и очакват да получат отговор на въпросите си възможно най-бързо. Тъй като времето за решаване на тикети намалява, удовлетвореността на клиентите се увеличава.
Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните доставчици на Help Desk услуги.
Надеждната тикет система на LiveAgent насочва всички запитвания от електронната поща, чата на живо, социалните медии, кол центъра и базата знания в една универсална обща поща, до която всичките ви сътрудници могат да имат достъп по едно и също време.
Намалете обема на тикетите с помощта на иновативния чат на живо на LiveAgent. Дайте на клиентите и посетителите на сайта си възможност да получават отговори на въпросите си пишейки си с вас в чата в реално време.
Създайте виртуален кол център като част от многоканалния ви продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent обединява обажданията от уебсайта ви и тези от стационарния телефон на едно място. Настройвайте сложни IVR дървета за разпределение на обажданията към съответните отдели и намалете обема на тикетите.
Интегрирайте профилите си в социалните мрежи с LiveAgent и отговаряйте на коментарите в Facebook и Instagram, на личните съобщения в Facebook Messenger, както и на туитовете, в които компанията ви е спомената директно от системата на LiveAgent.
Използвайте разширени функции за автоматизация като шаблони на отговори и правила за автоматизация, за да пестите време и да работите по-ефективно. Когато подобрите производителността на труда на сътрудниците си, времето за решаване на тикети също се подобрява и в резултат на това обемът тикети намалява.
Функциите за геймификация на LiveAgent насърчават здравословната конкуренция между служителите и подобряват производителността им на труд. Докато служителите ви се състезават за получаване на нива, значки и награди, обемът на тикетите значително ще намалее. А и работата далеч няма да е скучна!
Намалете обема на тикетите като анализирате кои канали генерират най-много тикети. Присъединявайте повече служители към съответните отдели, които се нуждаят от подкрепление. LiveAgent ще ви даде пълна представа за работата на екипа ви по обслужване на клиенти, за да можете да предприемете нужните мерки и да изпълните очакванията на клиентите си.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2019-2020 година.
Над 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за клиентска поддръжка.
С над 180 функции, повече от 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Получете професионален програмен продукт за клиентска поддръжка на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания. Заявете 14-дневната ни безплатна пробна версия и получете пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.
Какво чакате още? Започнете с намаляването на обема на тикетите още днес!
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни