Преместването от един help desk софтуер на друг не е никак сложно. Прехвърлете всичките си данни от текущия доставчик към LiveAgent с една от нашите предварително създадени приставки или оставете нашите специалисти да свършат тази задача.
В някои случаи предлагаме предварително направена приставка, която ще прехвърли Вашите данни от предишния Ви доставчик в LiveAgent. Всичко, което трябва да направите, е да влезете в таблото за управление на LiveAgent и да изберете опцията за активиране от плъзгача. Прехвърлянето ще изисква информация само вашия API ключ – не е необходимо допълнително кодиране.
Свържете се с нас чрез live чат или имейл и ни кажете от какъв тип миграция се нуждаете. С удоволствие ще прехвърлим данните Ви, докато се наслаждавате на чаша кафе.
Натиснете бутона, за да прочетете нашето подробно ръководство за пренос на данни от Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira и други!
Прехвърлете лесно служители, администратори, крайни потребители и клиенти.
Прехвърлете тикети, прикачени файлове и клиентски полета.
Нашите сътрудници са готови да Ви помогнат с всички Ваши проблеми 24/7.
Нашият софтуер предлага повече от 179 Help desk функционалности и над 40 интеграции.
LiveAgent се предлага безплатно или в три платени плана на много разумна цена.
LiveAgent е наличен в 43 различни езикови превода (някои непълни) и поддържа функция за адаптиране към езика.
LiveAgent рационализира целия Ви процес на обслужване и го разделя на части. Вече няма нужда да наблюдавате множество акаунти или устройства. Нашата получава съобщения от всички канали – социални мрежи, имейл, чат, телефон, видео разговори и каквото се сетите. След като тези съобщения се прехвърлят в таблото със задачи на LiveAgent, те автоматично се преобразуват в тикети.
Възползвайте се от нашия надежден чат софтуер. Позволява Ви да си пишете с посетителите на Вашия уебсайт в реално време и да получавате съобщенията си дори и след работа. Съобщенията, получени когато не сте били на линия се конвертират в имейл тикет.
Допълнителните функции включват напълно персонализиран чат бутон, предварителни форми, покани, „виждащ всичко“ режим, който Ви позволява да наблюдавате какво въвеждат клиентите, с които си пишете преда са изпратили съобщението. Този режим Ви позволява да видите и текущото URL на човека от другата страна на чата.
LiveAgent е най-преглежданият и най-добре оценен софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет в предоставянето на обслужване от световна класа на Вашите клиенти.
Most Popular
Прехвърлете данните си от всички изброени по-долу доставчици, предлагащи Help desk решения.Направете го още днес. Ние ще се погрижим.
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.