Обмисляте прехвърляне от Kustomer?

Предлагаме съдействие при прехвърляне от Kustomer към LiveAgent. Гарантираме, че ще прехвърлим всичко от което се нуждаете за да започнете да използвате Вашия нов клиентски софтуер възможно най- скоро. 

Вземете достъп до надежден набор от инструменти, който обхваща всички важни клиентски канали. Тикетинг системата на LiveAgent обхваща имейли, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и социални медииFacebook, Instagram и Twitter. Опитайте още днес с нашия безплатен пробен 14-дневен период или разгледайте нашите достъпни ценови планове , които въобще няма да се отразят на Вашия бюджет. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Услуга за безплатно клиентско прехвърляне

Даваме всичко от себе си за да предоставим възможно най- доброто клиентско обслужване. Нашият екип клиентско обслужване с удоволствие ще Ви помогне сцелия процес на миграция и експортиране на Вашите данни във Вашия нов хелп деск софтуер.

Наред с основната миграция на тикети, можем също да мигрираме Вашите контакти, agents, tags и бележки. Ако Ви е необходимо нещо друго, просто ни уведомете и ще го направим за Вас.

Какви данни и файлове можете да прехвърляте?

Тикети

Цялата клиентска комуникация от всеки канал

Контакти

Контакти, групи контакти и профили на агенти

Тагове

тагове, които ще Ви помогнат да бъде всичко организирано

Инструменти с много канали, които подкрепят страхотните характеристики

Създайте клиентско удовлетворение и увеличете продуктивността на агентите с правилните инструменти, подкрепени от правилните инструменти. Добавете база знания и Viber към Вашата тикетинг система и започнете да обхващате най-използваните комуникационни канали. 

Всеки един от тях е обезпечен с характеристики за продуктивност, които улесняват Вашата работа. Още повече, LiveAgent може да бъде интегриран с над 140 приложения. Създайте унифицирани работни потоци и спестете на себе си превключването между различни приложения.

Опитайте сега
WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Всички важни канали за клиентско обслужване под един покрив

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Преживейте клиентското обслужване с LiveAgent

Разбираме, че достъпността с клиентите е важен аспект от страхотния хелп деск. Ето защо, нашите екипи по обслужването са достъпни 24/7 за да Ви помогнат или да Ви предоставят важна информация относно нашите продукти. 

Свържете се с нас по всяко време по имейл, чат на живо or обадете ни се. Ще дадем най- доброто от себе си за да решим всеки един въпрос и да Ви помогнем с всяко едно нещо, от което се нуждаете

Преминете към LiveAgent и станете щастлив клиент

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, която Ви позволява дапредоставяте изключителна подкрепа на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да започнете с процеса на прехвърляне?

Присъединете се към LiveAgent още днес и обсъдете Вашето персонализирано прехвърляне с нас. Започнете с нашия безплатен 14-дневен пробен период или изберете един от достъпните ценови планове. Те са подходящи за бизнеси с всякакви размери и обещаваме, че няма да се отразят на Вашия бюджет. 

Безплатен 14-дневен пробен период
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Прехвърлете се към LiveAgent​

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Kustomer прехвърляне
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.

LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.

LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед

LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.

Настройте шаблоните си! Добавете поздрав и подпис към шаблона и си спестете време. Шаблоните за отговор от сътрудник ще ви помогнат да работите по-бързо и ефективно.

Шаблон за отговор от сътрудник

Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

Уеб helpdesk е технология за обслужване и тикет управление, което улеснява комуникацията и управлението на услугите за потребителите, които могат да го достъпват директно от браузъра.

Ако някога получите различни тикети, касаещи един и същи проблем, не забравяйте да ги обедините в един тикет и да си спестите време.

Обединяване на тикети

LiveAgent предлага комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Функцията за обединяване на тикети помага за улесняване на работата на служителите, като ефективно обединява различни запитвания в един тикет.още предлага ресурси на базата знания, уебинари и демонстрации, които помагат на компаниите да подобрят своето клиентско обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x