Софтуер за социални медии

Бъдете социални с нашия софтуер за поддръжка в социалните медии

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Обслужване в социалните медии във вашия хелп деск

Искате да общувате с клиентите си в социалните медии, но все още не сте открили правилното решение? Не търсете повече! LiveAgent е хелп деск софтуер с пълен набор от функции, който може да интегрира всички популярни социални медии и дори приложения за обмен на съобщение в едно удобно табло. Пробвайте го безплатно още днес и вижте как може да подобри комуникацията ви в социалните медии и да събере всички канали на едно масто!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Best solutions

Най-добрите решения

Защо да изберете LiveAgent за социални медии?

Защото LiveAgent прави комуникацията в социалните медии толкова по-лесна! Специалитетът ни е система за управление на запитванията от най-ново поколение, която може да се интегрира с всеки от профилите и страниците ви в социалните медии. Тя превръща цялата входяща комуникация в лесни за обработка запитвания и може да се справи дори с хибридна комуникация с клиенти, които използват множество профили в различни социални медии. И това не е всичко, целият ви работен процес се поддържа от ефективни функции за продуктивност, които правят отговорът на всеки коментар много по-лесна задача.

Оставете LiveAgent да се справи със съобщенията ви в социалните медии

Интегрирайте профилите си и се сбогувайте с превключването между всички социални медии, които използват клиентите ви. Вижте кои социални медии и програми за обмен на съобщения LiveAgent може да управлява вместо вас.

Демо на интеграцията с Facebook: Как работи

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Управление на аудиторията

Свържете Facebook страниците си и започнете да обработвате всичко посредством запитвания. Всеки служител може да отговори на запитване през универсланата входяща кутия, така че няма да сте зависими от приложение или браузър. Всички коментари и споменавания на страницата ви се превръщат в запитвания и ще бъдат архивирани в системата за управление на запитвания. Можете да използвате повечето функции за запитвания докато отговаряте и дори да запазите цялата история. Изградете лоялна онлайн общност благодарение на Facebook поддръжката, налична по всяко време, когато се нуждаете.

  • Отговаряте на коментари, публикации и съдържание
  • Харесвате и триете коментари, добавяте GIF и други

Ефективна обмяна на съобщения

Искате ли да обработвате разговорите в Messenger директно в системата си за управление на запитвания? Спрете да превключвате между приложенията благодарение на интеграцията ни с Facebook Messenger. Всяко съобщение се превръща в запитване и можете да използвате повечето функции на управление на запитвания на LiveAgent, за да подобрите преживяването си по време на чат разговор.

  • Отговаряте на съобщения в Messenger чрез системата за запитвания
  • Разполагате с функциите за управление на запитвания и хибридни съобщения

Демо на интеграцията с Facebook: Как работи

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Как да наблюдявате Twitter с LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Следете tweet-ове

Интергацията на LiveAgent с Twitter ви дава възможност да наблюдявате всички споменавания на страницата ви, както и всеки #хаштаг, който пожелаете. LiveAgent може да ви помогне да обедините профила си в Twitter с останалите инструменти в LiveAgent. Всички хаштагове и споменавания, които решите да наблюдявате, автоматично ще се превръщат в запитвания, които могат да се възложат на отдели или сътрудници.

  • Следете споменаванията на бранда и на ключови думи
  • Tweet-тове, коментари и споменавания в една входяща кутия

Управлявайте последователите

Instagram е една от най-популярните социални медии в момента, което я прави перфектна за клиентско обслужване и поддръжка. Отговаряйте на публикации, в които хората ви тагват или ви споменават – директно чрез системата за управление на запитвания. Това може да ви спеспи много време и да ви помогне да обработите много повече, отколкото ако използвате уеб или мобилното приложение.

  • Обработвате комуникацията с клиенти в Instagram по-бързо
  • Проследявате комуникацията с клиенти от публикации

Как за използвате Instagram плъгина си в LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Демо на интеграция с Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Съобщения във входяща кутия

Viber е една от най-популярните платформи за обмяна на съобщения в днешно време, което означава, че е идеален инструмент за хелп деска ви. Отговаряйте с лекота директно през системата си за управление на запитвания и управлявайте лесно комуникацията с клиенти, които предпочитат приложения за обмяна на съобщения вместо социални медии. Интегарацията е безпроблемна и работи с повечето функции на LiveAgent.

  • Организирате комуникацията си във Viber на едно място
  • Отговаряте на съобщения от Viber във входящата си кутия за управление на запитвания

Известия в Slack

Няма нужда да оставяте служебната си комуникация на заден план когато си чатите с колеги. Нашата интеграция със Slack работи перфектно със системата за обработка на запитвания в LiveAgent, така че може да продължите да сте в час с клиентите и техните запитвания по всяко време. Всяко запитване ви изпраща ново известие.

  • Оставате информирани относно активността в запитванията си в Slack
  • Персонализирате известията си в Slack 
Slack Integration
WhatsApp Integration

Обслужване в WhatsApp

Новата ни интергация може да помогне на най-ценните ни клиенти да комуникират с клиентите си чрез WhatsApp. Както и предишните канали, WhatsApp може да стане незаменима част от запитванията и хелп деска ви. Не го изпускайте и опитайте!

  • Интегрирате най-известната платформа за обмен на съобщения
  • Управлявате комуникацията си в WhatsApp през системата за управление на запитвания
Let’s get social!

Управлявайте запитвнаията от клиенти чрез социалните медии

Бъдете там, където клиентите ви прекарват най-много време, и започнете да осигурявате отлично обслужване на всеки потребител в социалните медии. LiveAgent може да се интегрира с Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber и WhatsApp и да ви помогне да ги превърнете в отлични инструменти за клиентско обслужване.

Усъвършенствайте клиентското изживяване чрез:

  • По-добра комуникация и продуктивност
  • Хибридна универсална входяща кутия
  • Безупречни вградени интеграции
Support team view

Лесно е да се справяте със социалните медии с LiveAgent

Вижте колко е просто да добавите всяка значима социална медия към клиентското си обслужване. Свържете социалните си профили, управлявайте профилите и създайте лоялна клиентска база.

Разгледайте другите функции за продуктивност в LiveAgent

LiveAgent е много повече от софтуер за обслужване в социалните медии. Разгледайте други важни инструменти и функции и вижте как можете да ги използвате, за да получи бизнесът ви конкурентно предимство.

Подредена комуникация

Универсална входяща кутия

Получете повече от софтуера си за социални медии и уеднаквете комуникацията си. LiveAgent може да се справи със съобщения или обаждания от клиенти от всеки тип канал и да ги съхранява безопасно в универсалната входяща кутия с хибридно управление на запитвания. Всички процеси в клиентското обслужване стават по-лесни когато информацията е на правилното място.

  • Всички разговори с клиенти на едно място
  • Хибридна комуникация и лесна организация

Научете повече за универсалната входяща кутия

Organized communication
Efficient workflow

Ефективен работен процес

Правила за автоматизация

Приложенията на социалните медии са чудесни, но не могат да свършат всичко вместо вас. За щастие, LiveAgent може да ви помогне с разнообразие от правила за автоматизация, които могат да извършват множество еднотипни задачи автоматично. Фокусирайте се върху важното и спрете да губите време в повтарящи се задачи, които отнемат вниманието ви от това да помагате на клиентите си.

  • Автоматизирате работния си процес и се фокусирате върху важното
  • Отървавате се от еднотипни или повтарящи се задачи

Научете повече за правилата за автоматизация

Категоризиране

Отдели и етикети

Не всяко клиентско запитване е еднакво и затова е важно да ги разделите по категории. LiveAgent може да ви помогне за това с фунцкиите за Отдели и Етикети. Подредете правилно комуникацията си и винаги насочвайте запитванията от клиенти към експертите, които могат да дадат най-добрия отговор.

  • Разделете членовете на екипа за обслужване на база на опита им
  • Използвайте етикети, за да организирате взаимодействията с клиентите
  • Осигурете правилни и бързи решения на въпросите на клиентите

Научете повече за отделите

Categorizing
Ticket features

Функции за запитвания

Макроси, прикачени файлове и бележки

Намалете времето за отговор и подобрете клиентското обслужване чрез шаблони за съобщения и готови отговори. LiveAgent поддържа разнообразни типове прикачени файлове когато отговаряте на запитване. Оставяйте бележки за другите служители в запитванията и ги информирайте за притесненията на клиента или положителните разговори по всяко време.

  • Отговаряте бързо на клиентите чрез предварително написани съобщения
  • Добавяте бележки и прикачени файлове в запитванията
Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Опитайте всичко, с което разполагаме, с 14-дневен тестов период!

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Вижте как можете да се възползвате от обслужването в социалните медии

Социалните медии са важна част от всеки съвременен хелп деск. Разгледайте статистическите данни и разберете как можете да използвате социалните медии, за да подобрите клиентското обслужване и бизнеса си.

Присъствие в социалните медии

Клиентите предпочитат да общуват с брандове и бизнес чрез социалните медии, което означава, че очакват подходящо обслужване и поддръжка. Предложете съвет за покупка и обслужване в социалните медии на аудиторията си чрез LiveAgent и се срещнете с клиентите си точно там, където прекарват времето си.

  • Подобрете присъствието си в социалните медии и отговаряйте по-бъзро
  • Системата за управление на запитвания улеснява социалната ви комуникация
Chart

63%

от клиентите очакват обслужване в социалните медии

Социалните медии са станали незаменими за клиентско обслужване. Подобрете присъствието си в социалните медии и откликнете на аудиторията си.

Удовлетвореност на клиентите

Подобрете удовлетвореността на клиентите и обработвайте по-ефективно оплакванията. Клиентското обслужване в социалните медии може да подобри цялостносто ви обслужване и общата удовлетвореност на клиентите ви.

  • Подобрявате клиентската удовлетвореност с помощта на социалните медии
  • Надхвърляте очакванията чрез редовни отговори и активност
Chart

70%

ниво на удовлетвореност

Висок процент от клиентите са доволни от начина, по който проблемът им е бил разрешен в социална медия. Не пестете от обслужване в социалните медии и го подобрете още днес.

Създайте лоялност

Създайте клиентска лоялност чрез по-добро обслужване. Клиентите ви ще са по-склонни да общуват с профилите ви в социалните медии, както и да купуват по-често, когато получават превъзходно клиентско обслужване.

  • Повишавате клиентската лоялност с добро обслужване
  • Осигурявате последователни отговори и клиентско обслужване
Chart

79%

от клиентите очакват отговор до 24 часа

Постигнете най-добри резултати в анкетите за клиентско удовлетворение и осигувере бързо обслужване на клиентиет си в социалните медии.

Спестете повече с LiveAgent

LiveAgent няма да съсипе бюджета ви. Разберете колко можете да спестите от обслужване в социалните медии и от целия си хелп деск.

Препоръки

Вземете LiveAgent
и станете част от 7000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Насрочете демонстрация

requestDemo
Какво ще разберете по време на демонстрацията
  • Как да постигнете бизнес целите си с LiveAgent – без значение дали става въпрос за подобряване на клиентското удовлетворение или осъществяване на повече продажби
  • Как работи LiveAgen. Ще ви покажем продукта, за да придобиете представа какво представлява работата с нашия софтуер.
  • Ще получите отговори на въпросите, които може би си задавате относно цените, обслужването, интеграцията и функциите.
 

“Подхождайте към всеки клиент с идеята да му помогнете да разреши проблем или да постигне цел, не за да му продадете продукт или услуга.” – Браян Трейси

Андрей Саксон
Мениджър продажби

Related Articles to Клиентско обслужване в социалните медии
Videos - Atendimento Ao Client No Reino Unido Vs Eua Jack Whitehall

Клиентското обслужване във Великобритяния и в САЩ | Джак Уайтхол

"Изследване показва, че потребителите са по-склонни да купуват от марки, които споделят техните ценности и убеждения. Това подчертава важността на личния контакт и взаимодействие с потребителите." --КРАЙ НА ТЕКСТА

Клиентът е този, на който продавате продукта. Може да бъде човек или компания. Най-важното е да се грижите за клиентите, така че те да се върнат при Вас

Клиент

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

Служителите лесно могат да споделят тикети по между си, като използват вътрешния чат. Ако служителят използва правилния идентификатор на тикета, автоматично се генерира хиперлинк.

Споделяне на запитвания

Служителите лесно могат да споделят тикети по между си, като използват вътрешния чат. Ако служителят използва правилния идентификатор на тикета, автоматично се генерира хиперлинк.

Ще откривате кол център? Проверете дали покрива всичко от списъка с изисквания - не пропускайте нито една стъпка и отметнете всичко нужно.

Контролен списък с изисквания за кол център

Целта на маркетинг кампанията е да се насочи към правилната аудитория и да се прегледа дизайнът, цветовете и шрифтовете. Включването на отзиви и провеждането на А/Б тестове за ефективност са необходими. Клиентският портал оказва значително въздействие върху качеството на услугата, а шаблони за инциденти и ръководство са на разположение. LiveAgent предоставя софтуер за управление на тикети и подобрява качеството на клиентската услуга. Кол център списъците за контрол и гаранция за качеството са налични.

Нашият контролен списък за пуснане на уебсайт ще ви помогне да сведете до минимум бъговете и да подготвите новия си сайт за публикуване. Най-пълното ръководство точка по точка.

Контролен списък за пускане на нов уебсайт

Creating social media profiles can increase website traffic and visibility. It's important to ensure that each platform is suitable for your brand. Plan ahead for launch day and allow time to upload content and attract visitors to your site. Give yourself at least 2 months to prepare.

Научете повече за имейл автоматизацията за маркетингови цели и вижте съвети и насоки как да подобрите маркетинговите си стратегии по най-добрия начин.

Имейл автоматизация

Имейл автоматизацията е ключът към подобрение на маркетинга и обслужването на клиенти. LiveAgent предлага решение за автоматизация на имейлите и цялостно клиентско обслужване. Важно е да изберете правилния инструмент за компанията си.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x