Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Задържане

Какво е задържане?

Задържането е бизнес термин, с който се означава запазването на клиентите на компанията. Задържането означава, че когато предоставяте на съществуващите си клиенти пълноценно и качествено обслужване, и освен това им предлагате специални оферти, те ще бъдат ваши лоялни клиенти дълго време. Това е определението на маркетолозите за лоялни клиенти.

Лоялните клиенти не само увеличават печалбата на компанията и приходите ви. Те рекламират компанията ви от уста на уста. Според проучване задържането на клиентите струва 5%-25% по-малко от привличането на нови.

Често задавани въпроси

Какво е определението за задържане?

Задържането само по себе си се изразява във факта, че ако предлагате на определен човек удовлетворяващи го решения, продукти, услуги, поддръжка, той ще бъде лоялен към компанията дълго време. Задържането увеличава печалбата и приходите на компанията.

 

Какви са видовете задържане (на служители/клиенти)?

В компаниите има два вида задържане. Първият касае клиентите, т.е. клиентите, които са доволни от продуктите или услугите, които имат добър клиентски опит, ще се върнат и отново ще купуват от компанията ви. Вторият вид задържане е сред служителите, което в този смисъл означава текучество. Колкото по-малко е текучеството сред работниците, това говори по-добре за компанията.

 

Важно ли е задържането за компаниите?

Задържането е изключително важно, тъй като оказва огромно влияние върху печалбата на компанията, както и върху нейната репутация. Именно затова всяка една компания трябва да се увери, че задържането на клиентите и служителите е на нужното ниво.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо