Тествай безплатно

Задържане

Какво е задържане?

Задържането е бизнес термин, с който се означава запазването на клиентите на компанията. Задържането означава, че когато предоставяте на съществуващите си клиенти пълноценно и качествено обслужване, и освен това им предлагате специални оферти, те ще бъдат ваши лоялни клиенти дълго време. Това е определението на маркетолозите за лоялни клиенти.

Лоялните клиенти не само увеличават печалбата на компанията и приходите ви. Те рекламират компанията ви от уста на уста. Според проучване задържането на клиентите струва 5%-25% по-малко от привличането на нови.

Frequently asked questions

Какво е определението за задържане?

Задържането само по себе си се изразява във факта, че ако предлагате на определен човек удовлетворяващи го решения, продукти, услуги, поддръжка, той ще бъде лоялен към компанията дълго време. Задържането увеличава печалбата и приходите на компанията.

 

Какви са видовете задържане (на служители/клиенти)?

В компаниите има два вида задържане. Първият касае клиентите, т.е. клиентите, които са доволни от продуктите или услугите, които имат добър клиентски опит, ще се върнат и отново ще купуват от компанията ви. Вторият вид задържане е сред служителите, което в този смисъл означава текучество. Колкото по-малко е текучеството сред работниците, това говори по-добре за компанията.

 

Важно ли е задържането за компаниите?

Задържането е изключително важно, тъй като оказва огромно влияние върху печалбата на компанията, както и върху нейната репутация. Именно затова всяка една компания трябва да се увери, че задържането на клиентите и служителите е на нужното ниво.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо