Какво е време за изчакване?
Времето за изчакване е времето, през което клиентът трябва да изчака за обаждане за да се свърже с агент.
Проследявайки и преглеждайки времето за изчакване, компанията може да управлява персонала по обслужването. Например, ако времето за изчакване е прекалено дълго, то те трябва да обучават техния персонал по начин, с който да се намали времето за изчакване. По този начин, клиентите ще бъдат по удовлетворени от тяхната услуга.
Другото нещо, което може да се подобри е да се наемат повече агенти, които да се погрижат за телефонните обаждания и да се обучат агенти според тяхната област на експертиза.
Frequently Asked Questions
Какво означава време за изчакване?
Времето за изчакване е общото време, през което лицето, което се обажда трябва да изчака по време на обаждането на интерактивния гласов отговор (IVR) и да бъде препратен към агент на живо или да бъде изключен. Това Ви позволява да получите достъп до това, дали клиентът е трябвало да изчака прекалено много за връзка, или дали всичко протича гладко. Ако времето е прекалено дълго, това означава, че трябва да се опитате да намалите това време.
Как се измерва времето за изчакване?
Можете да измерите времето за изчакване като добавите времето, което клиентът прекарва, докато изчаква установяването на връзката, като я разделя на броя на контактите или опитите да се направи контакт. Колкото по- висока е тази ставка, толкова по- досадна може да се окаже поддръжката на канала за комуникация.
Има ли начин за подобряване на времето за изчакване?
Времето за изчакване може да бъде подобрено, като обучавате служителите да са в състояние да се справят със запитванията по- ефективно. Ако запитванията са повече от броя на служителите, то тогава трябва да обмислите да наемете нови служители. Клиентското обслужване по другите комуникационни канали може също да помогне за намаляването на престоя. Благодарение на това, клиентите могат да са в състояние да изберат канал за комуникация, който е по- подходящ за тях.
Expert’s note
Времето за изчакване е времето, през което клиентът трябва да изчака за обаждане за да се свърже с агент. Компанията може да управлява персонала по обслужване за да намали престоя.
Най-пълният списък със задачи за кол център
Това е ръководство за управление на клиентско обслужване, което дава съвети за организиране на картата за оценка на клиентските запитвания, добавяне на контекст на тикетите, използване на системи за управление на тикети, контролен списък за стандарти, използване на софтуер и AI, обучение на сътрудници за работа с продуктите и техническите аспекти на работата.