Какво е ъпселинг?
Ъпселингът (или надпродажбата) е маркетингов трик, който насочва клиента към покупката на по-скъпи продукти. Залъгва ги да изберат и да се абонират за скъпи пакети.
Освен това, ъпселингът може да се дефинира и в сферата на човешките ресурси. Той може да даде възможност на потребителите да се справят с често срещаните си проблеми в една-единствена платформа. Например, ако клиентът среща трудности при сегашния си пакет, Вие може да му предложите по-висок пакет, който изцяло да разреши тези трудности.
Можете да информирате клиента, че ще спести време и ресурси ако купи скъпия пакет и няма да се налага да се свързва с поддръжката на клиенти отново и отново.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за ъпселинг (надпродажба)?
Ъпселингът е мартекингова хитрост, която подканва клиента да купи по-скъпите варианти, предлагани от компанията. Това го насочва да избере и да се абонира за скъпи пакети.
Какви са основите на ъпселинга?
Ъпселингът се базира на това, че продавачът подканва клиента да купи скъпи продукти, подобрения или други добавки, за да генерира повече приходи.
Ъпселинг или кръстосани продажби?
Ъпселингът е практика, при която компанията се опитва да мотивира клиента да купи продукт от по-висок клас. Кръстосаните продажби, от труга страна, са подобна техника, но при нея продавачът предлага покупка на допълнителни атрикули.
Expert note
Ъпселингът е маркетингова техника, която насочва клиентите към покупка на по-скъпи продукти. Целта е да се увеличат приходите на компанията.
