Какво е ъпселинг?
Ъпселингът (или надпродажбата) е маркетингов трик, който насочва клиента към покупката на по-скъпи продукти. Залъгва ги да изберат и да се абонират за скъпи пакети.
Освен това, ъпселингът може да се дефинира и в сферата на човешките ресурси. Той може да даде възможност на потребителите да се справят с често срещаните си проблеми в една-единствена платформа. Например, ако клиентът среща трудности при сегашния си пакет, Вие може да му предложите по-висок пакет, който изцяло да разреши тези трудности.
Можете да информирате клиента, че ще спести време и ресурси ако купи скъпия пакет и няма да се налага да се свързва с поддръжката на клиенти отново и отново.
Frequently asked questions
Какво е определението за ъпселинг (надпродажба)?
Ъпселингът е мартекингова хитрост, която подканва клиента да купи по-скъпите варианти, предлагани от компанията. Това го насочва да избере и да се абонира за скъпи пакети.
Какви са основите на ъпселинга?
Ъпселингът се базира на това, че продавачът подканва клиента да купи скъпи продукти, подобрения или други добавки, за да генерира повече приходи.
Ъпселинг или кръстосани продажби?
Ъпселингът е практика, при която компанията се опитва да мотивира клиента да купи продукт от по-висок клас. Кръстосаните продажби, от труга страна, са подобна техника, но при нея продавачът предлага покупка на допълнителни атрикули.
Expert note
Ъпселингът е маркетингова техника, която насочва клиентите към покупка на по-скъпи продукти. Целта е да се увеличат приходите на компанията.

Ориентирана към клиента услуга
Отчетите за обслужване на клиенти са важни за подобряване на качеството на услугата и задоволството на клиентите. Шаблоните за имейл бюлетини могат да бъдат полезни при продажбите и маркетинга. Обучението на служителите за обслужване на клиенти е критично за успеха на бизнеса. Комуникацията с клиентите трябва да бъде добра, за да се подобри репутацията на компанията и да се предотвратят загуби на клиенти.
Маркетингът „от уста на уста“ е добър начин да се генерират позитивни отзиви за продукт или марка. Най-добрият ресурс за тези отзиви са клиентите. За да ги мотивирате да говорят добре за продукта, може да ги призовете да го изпробват и споделят мнението си, да им дадете специални промоции и да създадете пространство за дискусии. Поддържайте постоянна връзка с клиентите си и можете да наемете човек, който да провежда маркетингови дейности.
Текстът обсъжда софтуер за кол център, включващ функционалности като говорител на марката, шаблони за отговори, прехвърляне на повиквания, чат стая и ресурси за поддръжка. Текстът също така обсъжда важността на клиентската маркетингова стратегия, развиването на комуникационните умения на екипа и многоканалната услуга за обслужване на клиенти, както и правилата, командите и принципите на компанията в Практическия кодекс. Обслужването на клиенти е взаимодействие между клиент, продукт и доставчик на услуги за доволни клиенти.