Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Управление на взаймоотношенията с клиенти

Какво представлява мениджмента за управение на клиентите?

Клиентите са една от най-важната част на компанията. Необходимо е да се грижим за тях и да знаем какви изисквания имат. Управлението на отношенията с клиенти се занимава с управление на компанията и техните клиенти. Компанията събира информация за клиентите и след това е използва, за да увеличи удовлетвореността им. CRM помага да се прогнозират и анализират тенденциите и поведението на клиентите.

Управление на взаймоотношенията с клиенти
Управление на отношенията с клиенти – векторна илюстрация

Компаниите осигуряват управление на взаймоотношенията с клиентите по различни начини – например имейл или обаждания по телефона. Основната цел е да се изгради позитивен опит с клиентите.

Често задавани въпроси

Какво представлява управление на взаймоотношенията на клиентите.

Управление на взаимоотношенията с клиентите. (CRM) е технология, която Ви позволява да управлявате взаймоотношенията на Вашата компания с клиенти. Целта на използването е да се подобри отношенията с тях, както и маркетинга и продажбите, тскс отношенията с други компании.

Кои са най-важните характеристики на управлението на връзки с клиентите (CRM)?

Най-важните характеристики на управлението на взаймоотношенията на клиентите са автоматизацията на работния процес. Благодарение на софтуера, flare е автоматизиран с много дейности (както управление на програми за обработка на последващи комуникационни канали или обобщия на дейности и създаване на отчети), които агентът трябва да направи, се елиминират и могат да отделят време за изграждане на други взаймоотношения. Други характерстики включват интеграции с други компании. CRM поддържа контакти на линията с други компании.

Какви са видовите характеристики за управление на клиентите?

Имаме пет основни типа управлениена взаймоотношенията с клиентите.

Първият е операционният CRM, който позволява по-добра подръжка за съществуващи и потенциални клиенти. Друг тип е аналитичният CRM, който Ви позволява да събирате данни и прозрения. Третият тип е CRM за управление на кампании, който е комбинация от първите два типа и помага провеждането на продажби и маркетингови кампании. Последният тип е стратегическият CRM, който поставя клиентите на първо място. Той дава възможност за използване на информация за клиентите и пазарните тенденции.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо