Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Уеб чат на живо

Какво представлява уеб чатът на живо?

Уеб чатът на живо е вид уеб базирана комуникация протичаща в реално време.  Хората използващи уеб чат на живо могат да си обменят текстови съобщения, снимки, видеа, линкове, GIF анимации и емоджита.

Уеб чат на живо

Как мога да разполагам с чат на живо на сайта си?

Уеб чатът на живо не изисква използването на допълнителен софтуер за чат и затова потребителите не трябва да губят ценно време в инсталирането на какъвто и да е било софтуер за стартирането на чата. Уеб чатът на живо се използва лесно и е достъпен за всеки. За да имате чат на живо на сайта си трябва да инвестирате в софтуер за чат на живо. За да научите повече за предимствата от използването на софтуер за чат на живо, прегледайте този линк.

Как да създам чат на живо?

Ако искате да позволите на посетителите на сайта си да започнат чат със служителите от отдела за обслужване на клиенти, трябва да поставите бутон/джаджа за чат на живо на сайта си. Прегледайте това подробно ръководство посветено на темата.

Защо е важен чатът на живо?

Повечето съвременни компании използват уеб чата на живо като канал за бърза връзка с клиентите си, тъй като той представлява бърз, ефективен и икономичен начин за превръщане на посетителите на сайта в активни клиенти.

Какви са предимствата от използването на чат на живо?

Не само компаниите обичат да използват чат на живо, но и самите клиенти! Клиентите харесват чата на живо, защото обикновено получават много по-бързо отговор на въпросите си, в сравнение с използването на телефон или имейл. Затова основното предимство на чата на живо е скоростта и ефикасността на обслужването на клиенти. Ако имате нужда от допълнителна помощ за подобряване на качеството на предлаганото от вас обслужване на клиенти, помислете за инвестиране в Help Desk софтуер.

Често задавани въпроси

Какво означава уеб чат на живо?

Уеб чатът е софтуер позволяващ на посетителите на уебсайта на компанията да общуват бързо с представителите на екипа за обслужване. Той е удобен както за компанията, тъй като се инсталира лесно на сайта, така и за потребителите, които могат лесно да комуникират с компанията. Няма нужда от използване на допълнителен софтуер за активирането на чата на живо – всичко се случва на сайта, необходим ви е единствено уеб браузър.

 

Какви видове уеб чат на живо има?

Има три основни вида уеб чат на живо. Първият е информационният, който се използва най-широко. Задачата му е да осигурява информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Вторият вид е чатът за продажби, в който клиентът може да получи препоръки за даден продукт. Служителите работещи с този тип чат трябва да притежават солидни познания и умения да продават. Последният вид чат е този за обслужване на клиенти, тоест той служи за помагане на клиентите в решаването на проблемите им свързани с покупката на продукт или със самия продукт или услуга.

 

Можете ли да използвате уеб чат на живо със системата на LiveAgent?

С помощта на LiveAgent можете да използвате онлайн чат на живо. Благодарение на това клиентите могат да се свързват със служителите от отдела за обслужване в реално време и да получават отговори на въпросите си. Можете да настроите чата на LiveAgent според предпочитанията си, а самият чат ви дава възможност за качване на файлове, позволяващи на клиентите по-добре да онагледят проблема.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо