Какво представлява уеб чатът на живо?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Как мога да разполагам с чат на живо на сайта си?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Как да създам чат на живо?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Защо е важен чатът на живо?
Повечето съвременни компании използват уеб чата на живо като канал за бърза връзка с клиентите си, тъй като той представлява бърз, ефективен и икономичен начин за превръщане на посетителите на сайта в активни клиенти.
Какви са предимствата от използването на чат на живо?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently asked questions
Какво означава уеб чат на живо?
Уеб чатът е софтуер позволяващ на посетителите на уебсайта на компанията да общуват бързо с представителите на екипа за обслужване. Той е удобен както за компанията, тъй като се инсталира лесно на сайта, така и за потребителите, които могат лесно да комуникират с компанията. Няма нужда от използване на допълнителен софтуер за активирането на чата на живо – всичко се случва на сайта, необходим ви е единствено уеб браузър.
Какви видове уеб чат на живо има?
Има три основни вида уеб чат на живо. Първият е информационният, който се използва най-широко. Задачата му е да осигурява информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Вторият вид е чатът за продажби, в който клиентът може да получи препоръки за даден продукт. Служителите работещи с този тип чат трябва да притежават солидни познания и умения да продават. Последният вид чат е този за обслужване на клиенти, тоест той служи за помагане на клиентите в решаването на проблемите им свързани с покупката на продукт или със самия продукт или услуга.
Можете ли да използвате уеб чат на живо със системата на LiveAgent?
С помощта на LiveAgent можете да използвате онлайн чат на живо. Благодарение на това клиентите могат да се свързват със служителите от отдела за обслужване в реално време и да получават отговори на въпросите си. Можете да настроите чата на LiveAgent според предпочитанията си, а самият чат ви дава възможност за качване на файлове, позволяващи на клиентите по-добре да онагледят проблема.
Expert note
Уеб чат на живо е ефективен начин за бърза и лесна връзка с клиентите. С LiveAgent можете да персонализирате чата и да реши техни проблеми в реално време.

Effective communication with customers is crucial for the success of any company. Tools like ticket management, customer portals, and knowledge base can help improve communication. Staff training on product knowledge, communication skills, and language is also essential. Tracking page views per session is important for analyzing customer interests. LiveAgent offers support portal, data transfer, system status, pricing, and integrations. They also offer a partner program, academy, and popular customer service software like VoIP.
Текстът предлага съвети за маркетинг, включително как да се надграждат продажбите чрез упселинг и кръстосани продажби. Избягването на непрофесионални форми на затваряне на бизнес имейли е от съществено значение. Инвестирането в обучение на служителите може да доведе до повече продажби и увеличена репутация на компанията. Персонализация в маркетинга и използването на шаблони за имейли и бюлетини могат да подобрят взаимодействието с клиентите.
LiveAgent предлага безплатен софтуер за управление на услуги, включително онлайн обслужване на клиенти, чат на живо и клиентска база данни, както и система за продажба на тикети. Те предлагат широк набор от инструменти и шаблони за клиентско обслужване, като включват входяща телефонна централа, система за управление на оплаквания и софтуер за клиентски портал. LiveAgent е компания с награди и сертификати, предлага демонстрация, цени, интеграции и алтернативи, а клиентите могат да станат партньори в тяхната партньорска програма.
Текстът обсъжда софтуер за кол център, включващ говорител на марката и други функционалности за поддръжка на клиенти. Важно е да се има маркетингова стратегия, комуникационни умения на екипа и многоканални услуги. Целта е да се подобрят ефективността на обслужване на клиенти, следвайки правилата и принципите на компанията.