Уеб чат на живо

Какво представлява уеб чатът на живо?

Live web chat is a type of web based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.

Какво представлява уеб чатът на живо?

Как мога да разполагам с чат на живо на сайта си?

Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time with installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to get live chat on your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.

Как да създам чат на живо?

If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.

Защо е важен чатът на живо?

Повечето съвременни компании използват уеб чата на живо като канал за бърза връзка с клиентите си, тъй като той представлява бърз, ефективен и икономичен начин за превръщане на посетителите на сайта в активни клиенти.

Какви са предимствата от използването на чат на живо?

Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.

Frequently asked questions

Какво означава уеб чат на живо?

Уеб чатът е софтуер позволяващ на посетителите на уебсайта на компанията да общуват бързо с представителите на екипа за обслужване. Той е удобен както за компанията, тъй като се инсталира лесно на сайта, така и за потребителите, които могат лесно да комуникират с компанията. Няма нужда от използване на допълнителен софтуер за активирането на чата на живо – всичко се случва на сайта, необходим ви е единствено уеб браузър.

 

Какви видове уеб чат на живо има?

Има три основни вида уеб чат на живо. Първият е информационният, който се използва най-широко. Задачата му е да осигурява информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Вторият вид е чатът за продажби, в който клиентът може да получи препоръки за даден продукт. Служителите работещи с този тип чат трябва да притежават солидни познания и умения да продават. Последният вид чат е този за обслужване на клиенти, тоест той служи за помагане на клиентите в решаването на проблемите им свързани с покупката на продукт или със самия продукт или услуга.

 

Можете ли да използвате уеб чат на живо със системата на LiveAgent?

С помощта на LiveAgent можете да използвате онлайн чат на живо. Благодарение на това клиентите могат да се свързват със служителите от отдела за обслужване в реално време и да получават отговори на въпросите си. Можете да настроите чата на LiveAgent според предпочитанията си, а самият чат ви дава възможност за качване на файлове, позволяващи на клиентите по-добре да онагледят проблема.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо