Какво представлява удовлетвореността на клиента?
Най-голямата цел на много компании е да постигнат удовлетворенот у своите клиенти. Това се нарича още клиентско ‘уау’, което от своя страна изразява тяхната емоция. Необходимо е да се знае какво очакват клиентите от компанията. Целта е да се надхвърлят очакванията на клиентите. Има много начини как да спечелите удовлетворението на клиентите.
Frequently Asked Questions
Как да определим нуждите на клиента?
Удовлетвореността на клиента представлява покриването на неговите нужди и предлагането на качеството, което очаква. За да се задоволи нуждата на клиента е необходимо поне да се достигне до неговите желания. Ключът за това е да се следва сценарии и да се проучат критериите, които той има.
Какво е в основата на удовлетвореността на клиента?
Основата на удовлетворенотта на клиента е изпълнението на всички негови нужди. Това се състои в задоволяване на очакванията за услуга или продукт, подходящо обслужване на клиентите и правилно реализиран безпроблемен процес на покупка. (Например пратка на продукта в обявеното време)
Каква е противоположността на удовлетвореността на клиента?
Обратното на удовлетвореността на клиентите е тяхното недоволство. То се появява когато нуждите и очаквания на клиента не са изпълнени. Клиентът очаква повече и получава по-малко. Това не би могло да се случи на вторият етап в процеса на покупка.
Expert’s note
Удовлетвореността на клиента е от решаващо значение за успеха на бизнеса. Персонализираните отговори по имейл и безпроблемният процес на покупка могат да повишат доверието на клиентите.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.