Удовлетвореността на клиента

Какво представлява удовлетвореността на клиента?

Най-голямата цел на много компании е да постигнат удовлетворенот у своите клиенти. Това се нарича още клиентско ‘уау’, което от своя страна изразява тяхната емоция. Необходимо е да се знае какво очакват клиентите от компанията. Целта е да се надхвърлят очакванията на клиентите. Има много начини как да спечелите удовлетворението на клиентите.

Frequently asked questions

Как да определим нуждите на клиента?

Удовлетвореността на клиента представлява покриването на неговите нужди и предлагането на качеството, което очаква. За да се задоволи нуждата на клиента е необходимо поне да се достигне до неговите желания. Ключът за това е да се следва сценарии и да се проучат критериите, които той има.

Какво е в основата на удовлетвореността на клиента?

Основата на удовлетворенотта на клиента е изпълнението на всички негови нужди. Това се състои в задоволяване на очакванията за услуга или продукт, подходящо обслужване на клиентите и правилно реализиран безпроблемен процес на покупка. (Например пратка на продукта в обявеното време)

Каква е противоположността на удовлетвореността на клиента?

Обратното на удовлетвореността на клиентите е тяхното недоволство. То се появява когато нуждите и очаквания на клиента не са изпълнени. Клиентът очаква повече и получава по-малко. Това не би могло да се случи на вторият етап в процеса на покупка.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Удовлетвореността на клиента е от решаващо значение за успеха на бизнеса. Персонализираните отговори по имейл и безпроблемният процес на покупка могат да повишат доверието на клиентите.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Практическият кодекс е насока, която съдържа правила, практики, команди и етерични принципи на Вашата компания.

Кодексът на практиката

Клиентската ориентация е ключова за успешна маркетингова стратегия. От висшето ръководство трябва да се определи точна цел и необходимите действия въз основа на нуждите и очакванията на клиентите. Редовен анализ на постигнатите резултати и удовлетвореността на клиентите е важен за добавяне на стойност и изграждане на лоялност. Необходимо е консултиране за обслужване на клиентите.

Поддържайте клиентите си доволни, осигурете положително изживяване на клиентите и увеличете продажбите си. Правенето на бизнес като този се нарича, ориентирано към клиента.

С внимание към клиента

Текстът говори за терминологичен речник, отнасящ се до обслужването на клиенти. Той споменава система за управление на заявки, включваща форуми, онлайн общности, чат на живо и социални медии. Целта е да се удовлетворят клиентите и да се повишат продажбите. Показан е подход, ориентиран към клиента, който прави бизнеса повече от добра услуга или продукт. Той помага за укрепване на доверието и повишаване на удовлетвореността на клиентите. Ключово е да се постави клиентът в основата на бизнеса, за да се изградят дългосрочни взаимоотношения.

Софтуерът за кол центъра предоставя поддръжка, продава продукти, управлява телемаркетинг. Има два вида CRM софтуер и такъв за интерация на компютърна телефония.

Софтуер за кол център

Текстът представлява информация от сайта LiveAgent, който предлага софтуер за клиентско обслужване. Те предлагат клиентско ориентирана маркетингова стратегия, която се анализира редовно за постигнати резултати. Сайтът също така предоставя информация за цени, функции и интеграции на софтуера, както и възможности за парньорство. На сайта има блог, уебинари, тестове и речник на термините, полезни за клиентите.

Отклоняването на тикетите е термин използван, когато една компания използва клиентския си портал или база знания, за да отговаря на клиентите си.

Отклоняване на тикетите

Улесняването на комуникацията с клиентите е важно за всички компании, които искат да постигнат успех. Отклоняването на тикети, клиентски портали и база знания са предимства, които могат да помогнат. Обучението на персонала е също важно и трябва да включва познаване на продукта, комуникативни умения и език на общуване. Показателят за прегледани страници на сесия е важен за анализиране на интересите на потребителите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо