Какво представляват точките на контакт?
Точката на контакт е времето, в което даден клиент е бил в контакт с компанията ви, преди или след извършването на покупка, поради различни причини.
Преди закупуването на продукта, докато клиентът търси и разглежда различни продукти на компанията ви, този процес се нарича точка на контакт.
След като закупи продукт на компанията ви, ако клиентът се обади за ремонт или потърси каквато и да е била информация за продукта, този процес също се нарича точка на контакт.
Компаниите трябва да рекламират продуктите си по такъв начин, че те да имат възможно най-много точки на контакт с клиентите. Колкото е по-висок броят на точките на контакт на една компания, толкова по-добре за нея.
Frequently Asked Questions
Какво представляват точките на контакт?
Точките на контакт са времето, в което даден клиент е бил във връзка с компанията ви преди или след закупуването на даден продукт или услуга поради различни причини, например да получи повече информация за даден продукт или за да подаде жалба.
Кои са най-често срещаните точки на контакт?
Типичните точки на контакт са комуникацията с отдела за обслужване на клиенти чрез различни канали, писането на коментари в социалните медии, оставянето на оценки и ревюта в мрежата.
Можете ли да оцените всички точки на контакт в LiveAgent?
В LiveAgent можете да оцените всички точки на контакт свързани с каналите за връзка, благодарение на което клиентите и потенциалните ви такива могат да се свържат с бранда ви.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Mailchimp
Mailchimp е инструмент за комуникация с клиенти, фокусиращ се върху имейл маркетинг. Предлага също и други услуги като live chat и телефонна централа.
Галерия с формуляри за контакт
Създайте формуляри за контакт с различни стилове и опции за цветове. Предлагаме галерия с предварително дефинирани контактни форми. Насрочете демонстрация и започнете безплатен 14-дневен пробен период.
Обмисляте прехвърляне от OTRS?
Подобрете клиентското обслужване с база знания, софтуер за тикети и чат на живо. Интегрирайте социалните мрежи за по-добра продуктивност и защита на данните.