Какво представляват точките на контакт?
Точката на контакт е времето, в което даден клиент е бил в контакт с компанията ви, преди или след извършването на покупка, поради различни причини.
Преди закупуването на продукта, докато клиентът търси и разглежда различни продукти на компанията ви, този процес се нарича точка на контакт.
След като закупи продукт на компанията ви, ако клиентът се обади за ремонт или потърси каквато и да е била информация за продукта, този процес също се нарича точка на контакт.
Компаниите трябва да рекламират продуктите си по такъв начин, че те да имат възможно най-много точки на контакт с клиентите. Колкото е по-висок броят на точките на контакт на една компания, толкова по-добре за нея.
Frequently Asked Questions
Какво представляват точките на контакт?
Точките на контакт са времето, в което даден клиент е бил във връзка с компанията ви преди или след закупуването на даден продукт или услуга поради различни причини, например да получи повече информация за даден продукт или за да подаде жалба.
Кои са най-често срещаните точки на контакт?
Типичните точки на контакт са комуникацията с отдела за обслужване на клиенти чрез различни канали, писането на коментари в социалните медии, оставянето на оценки и ревюта в мрежата.
Можете ли да оцените всички точки на контакт в LiveAgent?
В LiveAgent можете да оцените всички точки на контакт свързани с каналите за връзка, благодарение на което клиентите и потенциалните ви такива могат да се свържат с бранда ви.
Expert’s note
Точки на контакт са времето, в което клиентът е във връзка с компанията преди или след закупуване на продукт или услуга. Важно е да осигурите възможно най-много точки на контакт, за да подобрите клиентското обслужване.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Amazon
Amazon е американска компания, която е специализирана в електронната търговия, облачните изчисления и цифровия стрийминг. Екипът за обслужване на клиенти предлага помощ чрез имейл, чат, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване. Свързването може да се осъществи и чрез множество имейл адреси и телефонни линии.
Контакти на бюрото за помощ-на-here
Here е компания, базирана в Холандия, която предоставя данни за картографиране и местоположение на физически лица и компании. Клиентите могат да получат поддръжка чрез чат на живо и социални медии. Компанията не предоставя поддръжка по телефон. На сайта на Here има и други полезни линкове, включително партньорска програма.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Mailchimp
Mailchimp е инструмент за комуникация с клиенти, фокусиращ се върху имейл маркетинг. Предлага също и други услуги като live chat и телефонна централа.