Какво представляват точките на контакт?
Точката на контакт е времето, в което даден клиент е бил в контакт с компанията ви, преди или след извършването на покупка, поради различни причини.
Преди закупуването на продукта, докато клиентът търси и разглежда различни продукти на компанията ви, този процес се нарича точка на контакт.
След като закупи продукт на компанията ви, ако клиентът се обади за ремонт или потърси каквато и да е била информация за продукта, този процес също се нарича точка на контакт.
Компаниите трябва да рекламират продуктите си по такъв начин, че те да имат възможно най-много точки на контакт с клиентите. Колкото е по-висок броят на точките на контакт на една компания, толкова по-добре за нея.
Frequently asked questions
Какво представляват точките на контакт?
Точките на контакт са времето, в което даден клиент е бил във връзка с компанията ви преди или след закупуването на даден продукт или услуга поради различни причини, например да получи повече информация за даден продукт или за да подаде жалба.
Кои са най-често срещаните точки на контакт?
Типичните точки на контакт са комуникацията с отдела за обслужване на клиенти чрез различни канали, писането на коментари в социалните медии, оставянето на оценки и ревюта в мрежата.
Можете ли да оцените всички точки на контакт в LiveAgent?
В LiveAgent можете да оцените всички точки на контакт свързани с каналите за връзка, благодарение на което клиентите и потенциалните ви такива могат да се свържат с бранда ви.
Expert note
Точки на контакт са времето, в което клиентът е във връзка с компанията преди или след закупуване на продукт или услуга. Важно е да осигурите възможно най-много точки на контакт, за да подобрите клиентското обслужване.

Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
В областта на имейл маркетинга и създаването на връзки с клиентите, трансакционните имейли имат определени цели, свързани с потвърждаване на поръчките и плащанията. За да се създадат ориентирани към клиентите продукти и за да се решат техните проблеми, бизнесите трябва да използват обратната връзка и дъската за предложения. Въпреки това, повечето популярни начини за събиране на обратна връзка не са ефективни, защото малък брой клиенти имат интерес и желание да отговорят на въпросите на бизнеса. Разговорите 1:1 с клиентите също могат да бъдат трудни и да отклонят вниманието на бизнесите от основните аспекти на техния бизнес.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Caesars Rewards
Текстът представя софтуер за клиентско обслужване на LiveAgent, включващ различни функционалности като VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и управление на оплаквания. Предлагат се контакти за продажба и възможност за запазване на бюлетин, където клиентите могат да получават последните новини за обновления и намаления на софтуера. Общите условия и политиките на сайта са също представени.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.