Тествай безплатно

Точки на контакт

Какво представляват точките на контакт?

Точката на контакт е времето, в което даден клиент е бил в контакт с компанията ви, преди или след извършването на покупка, поради различни причини.

Преди закупуването на продукта, докато клиентът търси и разглежда различни продукти на компанията ви, този процес се нарича точка на контакт.

След като закупи продукт на компанията ви, ако клиентът се обади за ремонт или потърси каквато и да е била информация за продукта, този процес също се нарича точка на контакт.

Компаниите трябва да рекламират продуктите си по такъв начин, че те да имат възможно най-много точки на контакт с клиентите. Колкото е по-висок броят на точките на контакт на една компания, толкова по-добре за нея.

Frequently asked questions

Какво представляват точките на контакт?

Точките на контакт са времето, в което даден клиент е бил във връзка с компанията ви преди или след закупуването на даден продукт или услуга поради различни причини, например да получи повече информация за даден продукт или за да подаде жалба.

 

Кои са най-често срещаните точки на контакт?

Типичните точки на контакт са комуникацията с отдела за обслужване на клиенти чрез различни канали, писането на коментари в социалните медии, оставянето на оценки и ревюта в мрежата.

 

Можете ли да оцените всички точки на контакт в LiveAgent?

В LiveAgent можете да оцените всички точки на контакт свързани с каналите за връзка, благодарение на което клиентите и потенциалните ви такива могат да се свържат с бранда ви.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо