Какво е тикетинг софтуер?
Tiketing Софтуерът е система, чрез която много по-лесно се разрешават проблемите на клиентите. Това е по-прост метод от обслужване чрез имейли. Той дава възможност на служителите да работят по-ефективно, позволява приоритизиране, а също така ви можете да съхранявате всички съобщения и клиентски данни на едно място.
Тикетинг софтуерът е добра бизнес инвестиция. Оказва влияние върху разходите, приходите, ефективността на работата и удовлетвореността на клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво е тикетинг софтуер?
Тикетинг Софтуерът е платформа, която улеснява решаването на проблеми на клиенти идващи от различни комуникационни канали като имейл, чат и социални мрежи. Всеки пристигащ запис се превръща в тикет.
Струва ли си да използвам такъв софтуер?
Струва си да използвате тикетинг софтуер, защото той дава възможност на служителите да работят по-ефективно, позволява приоритизиране, а също така ви можете да съхранявате всички съобщения и клиентски данни на едно място. Освен това членовете на екипа за обслужване могат лесно да споделят съдържание помежду си.
Можете ли да използвате тикетинг софтуер чрез LiveAgent?
LiveAgent предоставя тикетинг софтуер. Той е интуитивен, лесен за използване и Ви позволява да боравите с всички необходими комуникационни канали, отчети и вътрешна комуникация.
Expert’s note
Тикетинг софтуерът е платформа, която улеснява решаването на проблеми на клиенти и помага за ефективността на работата и удовлетвореността на клиентите. Струва си да се инвестира в такъв софтуер.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.