Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е обща входяща кутия, съдържаща всички запитвания от вашите клиенти, независимо от канала, по който са постъпили – в социалните медии, по електронната поща, в чата на живо и т.н. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети. Тикетите се съхраняват на едно място, за да може служителите от отдела за обслужване на клиенти да не пропускат нито едно запитване или задача.
Frequently asked questions
Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е обща входяща кутия, съдържаща всички запитвания от вашите клиенти, независимо от канала, по който са постъпили - електронна поща, чат на живо, в социалните медии и т.н. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети.
Какви са основните характеристики ва всяка една тикет система?
Основните характеристики на всяка една тикет система са на първо място възможността за достъп чрез различни канали за връзка (имейл, чат на живо, социални медии), персонализация в зависимост от обслужваните клиенти, автоматизация на процеса на работа, персонализирани страници на тикетите, категории и тагове на тикетите, както и възможността за създаване на база знания.
Разполага ли с тикет система LiveAgent?
LiveAgent е тикет система, която автоматично проследява и превръща всяко една клиентско запитване в тикет. Всяко едно входящо съобщение се превръща в тикет за улесняване процеса на обработка, управление и контрол.