Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е обща входяща кутия, съдържаща всички запитвания от вашите клиенти, независимо от канала, по който са постъпили – в социалните медии, по електронната поща, в чата на живо и т.н. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети. Тикетите се съхраняват на едно място, за да може служителите от отдела за обслужване на клиенти да не пропускат нито едно запитване или задача.
Frequently asked questions
Какво представлява тикет системата?
Тикет системата е обща входяща кутия, съдържаща всички запитвания от вашите клиенти, независимо от канала, по който са постъпили - електронна поща, чат на живо, в социалните медии и т.н. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети.
Какви са основните характеристики ва всяка една тикет система?
Основните характеристики на всяка една тикет система са на първо място възможността за достъп чрез различни канали за връзка (имейл, чат на живо, социални медии), персонализация в зависимост от обслужваните клиенти, автоматизация на процеса на работа, персонализирани страници на тикетите, категории и тагове на тикетите, както и възможността за създаване на база знания.
Разполага ли с тикет система LiveAgent?
LiveAgent е тикет система, която автоматично проследява и превръща всяко една клиентско запитване в тикет. Всяко едно входящо съобщение се превръща в тикет за улесняване процеса на обработка, управление и контрол.
Expert note
Тикет системата е обща входяща кутия за всички запитвания на клиенти, независимо от канала. Системата позволява проследяване на жизнения цикъл на тикетите и автоматично затварянето им.

Текстът представя възможностите, които Хелп Деск системите предоставят за улесняване на обслужването на клиенти и решаването на технически въпроси. Също така, той включва информация за академията за клиентско обслужване и контролен списък с изисквания за кол център. Целта е да се осигури отлично обслужване на клиентите.
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.
Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.