Тикет система

Какво представлява тикет системата?

Тикет системата е обща входяща кутия, съдържаща всички запитвания от вашите клиенти, независимо от канала, по който са постъпили – в социалните медии, по електронната поща, в чата на живо и т.н. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети. Тикетите се съхраняват на едно място, за да може служителите от отдела за обслужване на клиенти да не пропускат нито едно запитване или задача.

Frequently asked questions

Какво представлява тикет системата?

Тикет системата е обща входяща кутия, съдържаща всички запитвания от вашите клиенти, независимо от канала, по който са постъпили - електронна поща, чат на живо, в социалните медии и т.н. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети.

 

Какви са основните характеристики ва всяка една тикет система?

Основните характеристики на всяка една тикет система са на първо място възможността за достъп чрез различни канали за връзка (имейл, чат на живо, социални медии), персонализация в зависимост от обслужваните клиенти, автоматизация на процеса на работа, персонализирани страници на тикетите, категории и тагове на тикетите, както и възможността за създаване на база знания.

 

Разполага ли с тикет система LiveAgent?

LiveAgent е тикет система, която автоматично проследява и превръща всяко една клиентско запитване в тикет. Всяко едно входящо съобщение се превръща в тикет за улесняване процеса на обработка, управление и контрол.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо