Какво е табло за управление?
Таблото за управление се състои от екран, който показва информация за потребителя на едно място, така че информацията да е лесна и достъпна. Това помага на агентите агентите да са в час с най- важната информация в компанията.
Таблото дава данни в реално време и помага на агентите да наблюдават тяхното представяне. Например, след като клиентският представител се впише в системата от неговия акаунт на уеб страницата на компанията, той може да проследи броя на отворените тикети, които са разпределени на него и на агентите му, които работят в неговия отдел. Ако има много отворени тикети, това означава, че агентът и неговия екип не работят добре за да изпълнят нуждите на клиента.

Frequently asked questions
Какво е таблото за управление?
Таблото с информация е инструмент, който Ви позволява да управлявате информация и да провеждате бизнес интелигентност. Показва и съхранява важни данни от различни източници на едно място. Обикновено, визуализациите на данни се използват за по- лесното разбиране на показаните данни и техните зависимости. Това Ви позволява да проследите тенденциите и да изключите грешките.
Как да получите достъп до таблото за управление на LiveAgent?
Трябва да сте потребител на LiveAgent за да получите достъп до таблото. След като се впишете в системата от неговия акаунт, потребителят се представя с табло, което Ви позволява да проследите броя на отворените тикети, които са разпределени на определен клиент, информация за това, колко хора работят в даден отдел. Таблото помага на агентите да наблюдават своето представяне.
Какви видове табла за управление предоставя LIveAgent ?
Има три основни вида табла, първото е таблото, което Ви казва какво се случва в момента. Второто е стратегическото табло, което следи ключовите показатели за представяне (KPI). Последното е аналитичният кокпит, който се използва за обработването на данни за определяне на силните страни. На LiveAgent имате достъп до таблото.
В текста се обсъжда значението на безупречното обслужване на клиентите и предлаганите методи за постигането му, като поддръжка чрез чат, обслужване на живо и използването на подходящ софтуер за управление на тикети като LiveAgent. Основните правила за работа в чат с клиенти са използването на правилно граматика, бързо отговаряне и избягване на съкращения. Ограниченият център за помощ може да увеличи производителността и да избегне спам и дублираните тикети. Важно е да се гарантира ефективна комуникация и бързо решаване на проблеми с клиентите.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
LiveAgent е предимство пред Kayako и осигурява бързо и ефективно обслужване на клиентите. Мнозина от потребителите го характеризират като страхотен инструмент за комуникация и средство за подобряване на продажбите и удовлетвореността на клиентите. LiveAgent помага да се категоризират тикетите и да се проследи какво най-много се нуждаят клиентите. Въпреки по-високите цени, LiveAgent е предпочитан пред други решения.