Какво е табло за управление?
Таблото за управление се състои от екран, който показва информация за потребителя на едно място, така че информацията да е лесна и достъпна. Това помага на агентите агентите да са в час с най- важната информация в компанията.
Таблото дава данни в реално време и помага на агентите да наблюдават тяхното представяне. Например, след като клиентският представител се впише в системата от неговия акаунт на уеб страницата на компанията, той може да проследи броя на отворените тикети, които са разпределени на него и на агентите му, които работят в неговия отдел. Ако има много отворени тикети, това означава, че агентът и неговия екип не работят добре за да изпълнят нуждите на клиента.
Frequently Asked Questions
Какво е таблото за управление?
Таблото с информация е инструмент, който Ви позволява да управлявате информация и да провеждате бизнес интелигентност. Показва и съхранява важни данни от различни източници на едно място. Обикновено, визуализациите на данни се използват за по- лесното разбиране на показаните данни и техните зависимости. Това Ви позволява да проследите тенденциите и да изключите грешките.
Как да получите достъп до таблото за управление на LiveAgent?
Трябва да сте потребител на LiveAgent за да получите достъп до таблото. След като се впишете в системата от неговия акаунт, потребителят се представя с табло, което Ви позволява да проследите броя на отворените тикети, които са разпределени на определен клиент, информация за това, колко хора работят в даден отдел. Таблото помага на агентите да наблюдават своето представяне.
Какви видове табла за управление предоставя LIveAgent ?
Има три основни вида табла, първото е таблото, което Ви казва какво се случва в момента. Второто е стратегическото табло, което следи ключовите показатели за представяне (KPI). Последното е аналитичният кокпит, който се използва за обработването на данни за определяне на силните страни. На LiveAgent имате достъп до таблото.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Шаблоните за известия улесняват работата на екипа за обслужване на клиенти, като подготвят форми с предварително попълнени данни, които да се използват при многократни изпращания. LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да бъдат персонализирани и автоматизират работата, като спестяват време на екипа.