Какво е табло за управление?
Таблото за управление се състои от екран, който показва информация за потребителя на едно място, така че информацията да е лесна и достъпна. Това помага на агентите агентите да са в час с най- важната информация в компанията.
Таблото дава данни в реално време и помага на агентите да наблюдават тяхното представяне. Например, след като клиентският представител се впише в системата от неговия акаунт на уеб страницата на компанията, той може да проследи броя на отворените тикети, които са разпределени на него и на агентите му, които работят в неговия отдел. Ако има много отворени тикети, това означава, че агентът и неговия екип не работят добре за да изпълнят нуждите на клиента.

Frequently Asked Questions
Какво е таблото за управление?
Таблото с информация е инструмент, който Ви позволява да управлявате информация и да провеждате бизнес интелигентност. Показва и съхранява важни данни от различни източници на едно място. Обикновено, визуализациите на данни се използват за по- лесното разбиране на показаните данни и техните зависимости. Това Ви позволява да проследите тенденциите и да изключите грешките.
Как да получите достъп до таблото за управление на LiveAgent?
Трябва да сте потребител на LiveAgent за да получите достъп до таблото. След като се впишете в системата от неговия акаунт, потребителят се представя с табло, което Ви позволява да проследите броя на отворените тикети, които са разпределени на определен клиент, информация за това, колко хора работят в даден отдел. Таблото помага на агентите да наблюдават своето представяне.
Какви видове табла за управление предоставя LIveAgent ?
Има три основни вида табла, първото е таблото, което Ви казва какво се случва в момента. Второто е стратегическото табло, което следи ключовите показатели за представяне (KPI). Последното е аналитичният кокпит, който се използва за обработването на данни за определяне на силните страни. На LiveAgent имате достъп до таблото.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
LiveAgent offers proactive chat invitations with business benefits such as increased sales, customer satisfaction, and a 14-day free trial. The software includes various designs and customization options for chat invitations. Additionally, LiveAgent has a docking station for chat windows that provides a customer service platform with self-service software, complaint management system, and other features. The platform is popular, certified, and reasonably priced. Good support and a support portal are also available.