Кои са сътрудници?
В LiveAgent има много видове агенти и роли. Сътрудникът е специален вид агент с различни права в LiveAgent.
Сътрудниците са почти идентични с нормален агент, но има някои разлики. Сътрудниците не могат да комуникират с клиенти. Те могат да комуникират вътрешно с други представители на клиентите, да добавят и изтриват свои собствени прикачени файлове или просто да преглеждат информация за клиента. Те често създават вътрешни коментари, за да разрешат проблемите и заявките на клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът „сътрудници“?
Сътрудниците са хора, които работят с други хора по определен проект или цел. Сътрудникът в LiveAgent е специален тип агент, който не може да се свърже с клиенти. Обикновено се занимава с вътрешни проблеми.
Как да настроите сътрудници в LiveAgent?
Настройването на сътрудници в LiveAgent е точно като назначаването на други роли. Това може да се направи от администратора в панела в LiveAgent, като се въведе нужната конфигурацията.
Как да достъпя до списъка със сътрудници в LiveAgent?
За да имате достъп до списъка със сътрудници, трябва да ви бъде назначена роля в системата. За да зададете роля в системата, трябва да отидете на „Конфигурация“ и след това да изберете „Агенти“. В следващата стъпка кликнете върху „създаване на агент“ и изберете роля за него: тя може да бъде агент, администратор или собственик.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.