Сътрудници

Кои са сътрудници?

В LiveAgent има много видове агенти и роли. Сътрудникът е специален вид агент с различни права в LiveAgent.

Сътрудниците са почти идентични с нормален агент, но има някои разлики. Сътрудниците не могат да комуникират с клиенти. Те могат да комуникират вътрешно с други представители на клиентите, да добавят и изтриват свои собствени прикачени файлове или просто да преглеждат информация за клиента. Те често създават вътрешни коментари, за да разрешат проблемите и заявките на клиентите.

Frequently asked questions

Какво означава терминът „сътрудници“?

Сътрудниците са хора, които работят с други хора по определен проект или цел. Сътрудникът в LiveAgent е специален тип агент, който не може да се свърже с клиенти. Обикновено се занимава с вътрешни проблеми.

Как да настроите сътрудници в LiveAgent?

Настройването на сътрудници в LiveAgent е точно като назначаването на други роли. Това може да се направи от администратора в панела в LiveAgent, като се въведе нужната конфигурацията.

Как да достъпя до списъка със сътрудници в LiveAgent?

За да имате достъп до списъка със сътрудници, трябва да ви бъде назначена роля в системата. За да зададете роля в системата, трябва да отидете на „Конфигурация“ и след това да изберете „Агенти“. В следващата стъпка кликнете върху „създаване на агент“ и изберете роля за него: тя може да бъде агент, администратор или собственик.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Управлявайте и виждайте данни за Вашите клиенти, като например езикови предпочитания или всякаква информация, добавена в контактните полета на LiveAgent..

Контакти

Създаването на подробни визитки може да помогне на служители да предоставят по-добро обслужване на клиентите. Запазването на информация в профила на клиента може да доведе до персонализирани продажби и маркетинг.

Попълнете персонализирани стойности с API, ефективно използвайте филтър и търсене или използвайте правила за разширена автоматизация с функцията на LiveAgent - Контактни полета.

Контактни полета

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.

Вътрешният чат ви позволява да говорите с колегите си без използването на приложение на трети страни. Изпращане на незабавни текстови съобщения и добавяне на прикачени файлове.

Вътрешен чат

LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо