Кои са сътрудници?
В LiveAgent има много видове агенти и роли. Сътрудникът е специален вид агент с различни права в LiveAgent.
Сътрудниците са почти идентични с нормален агент, но има някои разлики. Сътрудниците не могат да комуникират с клиенти. Те могат да комуникират вътрешно с други представители на клиентите, да добавят и изтриват свои собствени прикачени файлове или просто да преглеждат информация за клиента. Те често създават вътрешни коментари, за да разрешат проблемите и заявките на клиентите.
Frequently asked questions
Какво означава терминът „сътрудници“?
Сътрудниците са хора, които работят с други хора по определен проект или цел. Сътрудникът в LiveAgent е специален тип агент, който не може да се свърже с клиенти. Обикновено се занимава с вътрешни проблеми.
Как да настроите сътрудници в LiveAgent?
Настройването на сътрудници в LiveAgent е точно като назначаването на други роли. Това може да се направи от администратора в панела в LiveAgent, като се въведе нужната конфигурацията.
Как да достъпя до списъка със сътрудници в LiveAgent?
За да имате достъп до списъка със сътрудници, трябва да ви бъде назначена роля в системата. За да зададете роля в системата, трябва да отидете на „Конфигурация“ и след това да изберете „Агенти“. В следващата стъпка кликнете върху „създаване на агент“ и изберете роля за него: тя може да бъде агент, администратор или собственик.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.