Какво е супервайзър в отдел обслужване на клиенти?
Супервайзърите обслужване на клиенти са тази част от персонала, която делегира задачи и следи работата на сътрудниците. Те също така са отговорни за наемането и обучението им и трябва да се уверят, че хората които влизат в компанията добавят стойност към нея.
Супервайзърът обслужване на клиенти трябва да се увери, че предоставяното обслужване отговаря на изискванията и не му липсват съществени елементи, от които клиентът може да се нуждае. Той трябва да гарантира, че клиентът няма да остане разочарован, след като се свърже с отдела за обслужване. Клиентът трябва да бъде доволен, а супервайзърът трябва да гарантира това.
Frequently Asked Questions
Кой е супервайзорът в отдел обслужване на клиенти?
Супервайзърът обслужване на клиенти е човекът отговорен за наблюдаването на процесите в отдела и правилното му функциониране. Може да отговаря за отделни служители или за цял екип. Важна част от работата на супервайзъра е създаването на правила и процедури за обслужване
Какви умения трябва да притежава супервайзорът в отдел обслужване на клиенти?
Супервайзърът обслужване на клиенти трябва да притежава няколко основни качества. Трябва да може да комуникира с различни хора. Той също трябва да бъде търпелив и съпричастен, благодарение на което може да влезе в положението, както на клиента, така и на служителя. Той също трябва да покаже дипломатически и технически умения, които ще помогнат за решаването на проблеми. Изключително важно е да има задълбочени познания за продуктите и услугите, предлагани от компанията.
Можете ли да добавяте супервайзор обслужване на клиенти като роля в LiveAgent?
Не можете да добавите роля "Супервайзър обслужване на клиенти" в LiveAgent, но можете да дадете на това лице по-важна роля (като администратор или собственик). Благодарение на това той ще има разширен достъп до данните на отделни служители, клиенти и до съответните отчети.
Expert note
Супервайзърът в обслужването на клиенти е отговорен за наблюдаването и оптимизирането на процесите и качеството на обслужване, докато подкрепя екипа с необходимите ресурси и обучения.

Софтуер за управление на услуги
Мениджърът на LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията чрез live chat и управление на CRM. Системата за управление на оплаквания е от съществено значение.
Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.