Супервайзър обслужване на клиенти

Какво е супервайзър в отдел обслужване на клиенти?

Супервайзърите обслужване на клиенти са тази част от персонала, която делегира задачи и следи работата на сътрудниците. Те също така са отговорни за наемането и обучението им и трябва да се уверят, че хората които влизат в компанията добавят стойност към нея.

Супервайзърът обслужване на клиенти трябва да се увери, че предоставяното обслужване отговаря на изискванията и не му липсват съществени елементи, от които клиентът може да се нуждае. Той трябва да гарантира, че клиентът няма да остане разочарован, след като се свърже с отдела за обслужване. Клиентът трябва да бъде доволен, а супервайзърът трябва да гарантира това.

Frequently asked questions

Кой е супервайзорът в отдел обслужване на клиенти?

Супервайзърът обслужване на клиенти е човекът отговорен за наблюдаването на процесите в отдела и правилното му функциониране. Може да отговаря за отделни служители или за цял екип. Важна част от работата на супервайзъра е създаването на правила и процедури за обслужване

Какви умения трябва да притежава супервайзорът в отдел обслужване на клиенти?

Супервайзърът обслужване на клиенти трябва да притежава няколко основни качества. Трябва да може да комуникира с различни хора. Той също трябва да бъде търпелив и съпричастен, благодарение на което може да влезе в положението, както на клиента, така и на служителя. Той също трябва да покаже дипломатически и технически умения, които ще помогнат за решаването на проблеми. Изключително важно е да има задълбочени познания за продуктите и услугите, предлагани от компанията.

Можете ли да добавяте супервайзор обслужване на клиенти като роля в LiveAgent?

Не можете да добавите роля "Супервайзър обслужване на клиенти" в LiveAgent, но можете да дадете на това лице по-важна роля (като администратор или собственик). Благодарение на това той ще има разширен достъп до данните на отделни служители, клиенти и до съответните отчети.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо