Какво е субдомейн?
Субдомейнът е домейн, който е част от по-голям домейн, наречен корен домейн. Тъй като LiveAgent е облак-базирано приложение, всеки клиентски акаунт на LiveAgent трябва да има свой собствен субдомейн. На практика това означава, че всички акаунти са инсталирани като субдомейни на основния домейн www.ladesk.com.
Финалният субдомейн изглежда така: youraccount.ladesk.com
Ако не харесвате текущия си домейн, винаги можете да поискате от нашата поддръжка да преместите акаунта си в друг, наличен. Можете също да прехвърлите LiveAgent акаунта си на вашия собствен домейн.
Frequently Asked Questions
Какво е субдомейн?
Събдомейнът е домейн, който е част от основния домейн, това е допълнителен раздел на основния домейн. Можете да имате множество събдомейни в основния си домейн, всеки с различни ресурси. Събдомейните не трябва да бъдат присъединени към същия хостинг като основния домейн.
Защо се нуждаете от субдомейн за да използвате LiveAgent?
LiveAgent е облак-базирано приложение, поради което всеки клиентски акаунт на LiveAgent трябва да има свой собствен субдомейн. На практика това означава, че всички акаунти са инсталирани като судомейни на главния домейн ladesk.com.
Възможно ли е да промените субдомейна си в LiveAgent?
Ако искате да промените събдомейна в LiveAgent, можете да поискате да прехвърлите акаунта си към друг достъп. Можете също да прехвърлите акаунта си в LiveAgent на вашия собствен домейн.
Expert’s note
Субдомейнът е домейн, който е част от по-голям домейн. В LiveAgent всеки клиентски акаунт има свой собствен субдомейн.
Marketing techniques like upselling and brand ambassadors can improve customer service and generate higher revenue. Upselling involves directing customers to purchase more expensive products, while brand ambassadors can attract and retain customers. Upselling can also help customers solve common problems by offering them higher-tier packages. This can save time and resources and reduce the need for repeated customer support interactions.
Комуникацията и опитът на клиента с умни устройства са ключови за успешна стратегия за продажби и маркетинг. CRM системите събират информация от различни източници за подобряване на връзките с клиентите. Видовете CRM включват оперативен, колаборативен, аналитичен, стратегически и за управление на кампании. LiveAgent е инструмент, който може да се интегрира с CRM и да подпомага дейностите му.