Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Стойност

Какво е стойността?

На езика на бизнеса, стойността е цената, която човек е готов да заплати за продукта или услугата, които компанията предлага. С други думи това е стойността, която получавате от Вашите клиенти.

Когато клиентите са доволни от Вашите услуги и от качеството на Вашите продукти, те са готови да заплатят повече, за да ги получат. Ще заплатите повече за iPhone, тъй като имат безупречна репутация и обслужването им на клиенти е добро. Когато компанията работи за удовлетвореността на своите клиенти, тя увеличава своята стойност.

Често задавани въпроси

Какво е стойността?

Тази стойност може да бъде финансова или емоционална. Финансовата са парите, които някой би запратил за продукт или услуга на Вашата компания. Емоционалната стойност може да бъде всяко позитивно преживяване, което е резултат от използването на определен продукт или услуга

 

Колко важна е стойността на компанията?

Репутацията е важна първо,първо защото клиентите биха платили повече за стойностни продукти и услуги. От друга страна, благодарение на нея сътрудниците са по-близки с компанията и искат да вършат работата си по-добре

 

Какъв е най-добрият начин за увеличаване на стойността на компанията чрез обслужване на клиенти?

Най-добрият начин да изградите добра репутация е като я демострирате във всички изходящи съобщения на компанията. За да го направите, можете да питате клиентите си защо купуват от Вас и да изисквате обратна връзка. Благодарение на това лесно можете да презентирате стойността на Вашата компания

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо