Какво е стойността?
На езика на бизнеса, стойността е цената, която човек е готов да заплати за продукта или услугата, които компанията предлага. С други думи това е стойността, която получавате от Вашите клиенти.
Когато клиентите са доволни от Вашите услуги и от качеството на Вашите продукти, те са готови да заплатят повече, за да ги получат. Ще заплатите повече за iPhone, тъй като имат безупречна репутация и обслужването им на клиенти е добро. Когато компанията работи за удовлетвореността на своите клиенти, тя увеличава своята стойност.
Frequently Asked Questions
Какво е стойността?
Тази стойност може да бъде финансова или емоционална. Финансовата са парите, които някой би запратил за продукт или услуга на Вашата компания. Емоционалната стойност може да бъде всяко позитивно преживяване, което е резултат от използването на определен продукт или услуга
Колко важна е стойността на компанията?
Репутацията е важна първо,първо защото клиентите биха платили повече за стойностни продукти и услуги. От друга страна, благодарение на нея сътрудниците са по-близки с компанията и искат да вършат работата си по-добре
Какъв е най-добрият начин за увеличаване на стойността на компанията чрез обслужване на клиенти?
Най-добрият начин да изградите добра репутация е като я демострирате във всички изходящи съобщения на компанията. За да го направите, можете да питате клиентите си защо купуват от Вас и да изисквате обратна връзка. Благодарение на това лесно можете да презентирате стойността на Вашата компания
Expert note
Стойността на компанията се определя чрез подходящ подход към текущите и бъдещи клиенти. LiveAgent предоставя множество функционалности за подобряване на клиентското обслужване и повишаване на клиентското удовлетворение.

Прогнозни оценки за удовлетвореността
Маркетингът и обучението на персонала са от решаващо значение за подобряване на клиентското обслужване и удовлетвореността. Прогнозните оценки и софтуерът LiveAgent са важни инструменти в B2B индустрията.
Удовлетвореността на клиентите от обслужването
LiveAgent е комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Удовлетвореността на клиентите е критичен елемент за успеха на компанията.