Какво е стойността?
На езика на бизнеса, стойността е цената, която човек е готов да заплати за продукта или услугата, които компанията предлага. С други думи това е стойността, която получавате от Вашите клиенти.
Когато клиентите са доволни от Вашите услуги и от качеството на Вашите продукти, те са готови да заплатят повече, за да ги получат. Ще заплатите повече за iPhone, тъй като имат безупречна репутация и обслужването им на клиенти е добро. Когато компанията работи за удовлетвореността на своите клиенти, тя увеличава своята стойност.
Frequently asked questions
Какво е стойността?
Тази стойност може да бъде финансова или емоционална. Финансовата са парите, които някой би запратил за продукт или услуга на Вашата компания. Емоционалната стойност може да бъде всяко позитивно преживяване, което е резултат от използването на определен продукт или услуга
Колко важна е стойността на компанията?
Репутацията е важна първо,първо защото клиентите биха платили повече за стойностни продукти и услуги. От друга страна, благодарение на нея сътрудниците са по-близки с компанията и искат да вършат работата си по-добре
Какъв е най-добрият начин за увеличаване на стойността на компанията чрез обслужване на клиенти?
Най-добрият начин да изградите добра репутация е като я демострирате във всички изходящи съобщения на компанията. За да го направите, можете да питате клиентите си защо купуват от Вас и да изисквате обратна връзка. Благодарение на това лесно можете да презентирате стойността на Вашата компания
Expert note
Стойността на компанията се определя чрез подходящ подход към текущите и бъдещи клиенти. LiveAgent предоставя множество функционалности за подобряване на клиентското обслужване и повишаване на клиентското удовлетворение.

Компанията LiveAgent е първият help desk софтуер, създаден през 2004 г. от Виктор и Андрей, които искат да предоставят ефективно клиентско обслужване в реално време. Днес LiveChat обслужва над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса в света. Целта на компанията е да създава достъпен и иновативен инструмент за обслужване, който непрекъснато се развива. Визията на LiveAgent е да превърне достъпно и отлично клиентско обслужване във всяка компания. Компанията има 3 офиса и повече от 100 иноватори, а лидерите на екипите са Андрей Харсани и Виктор Земан.
Търсите алтернатива на Verloop?
LiveAgent и Verloop предлагат интеграции с Twitter, Instagram и Viber, като извличат коментари и съобщения и ги трансформират в тикети. Потребителите могат да отговарят директно от софтуера за социални мрежи. Хранилище с основна информация е също на разположение.
Помощен софтуер за търговия на дребно
LiveAgent може да помогне на компаниите да подобрят клиентското си обслужване и управлението на електронни магазини чрез концепцията за тухла и клик. Този подход може да доведе до по-добра комуникация в реално време с потребителите и повишаване на клиентската ориентираност на компанията.
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
LiveAgent е хелп деск софтуер, който може да помогне на стартъпите да управляват клиентското си обслужване по-ефективно, като предлага функции за комуникация в множество канали и база знания. Някои бизнеси могат да се справят без специализиран хелп деск софтуер, но LiveAgent предлага безплатен план за базово управление на имейлите от клиенти и достъпни ценови планове, започващи от $15 на потребител на месец. Не се предлагат скрити такси и няма да ви принудят да надграждате.