Какво е стойност за целия срок на експлоатация?
На делови език, стойността за целия срок на експлоатация или (LTV) парична стойност или равностойност, която можете да получите от клиент по отношение на неговата връзка с Вашата компания.
Стойността за целия срок на експлоатация е много силен човешки ресурс и финансов индикатор. Въпреки това, разчита основно на преценката, но предоставя също така и ясна визия за броя на клиентите, които можете да достигнете в идните години и доколко ползотворно е за Вас за спечелите още клиенти. В допълнение към това, предоставя анализи на преимуществата (CBA), дали трябва да спечелите клиенти и разходите от спечелването на клиенти.
Frequently Asked Questions
Какво е стойност за целия срок на експлоатация?
Стойността за целия срок на експлоатация, тоест CLV или LTV е една от ключовите статистики, която Ви позволява да проследите клиент, като част от клиентското обслужване. Позволява Ви да определите, колко е ценен даден клиент към Вашата компания, на базата на общата връзка клиент- компания. Този индикатор помага на компанията да разгърне стратегии за спечелването на нови агенти и да се запазят тези, които вече са купили нещо.
Как се изчислява стойността за целия срок на експлоатация?
За да изчислите дългосрочната стойност на клиент е нужно да калкулирате средната стойност на направената покупка и след това да умножите това число на средната честота на покупките. Това е начинът, по който да определите стойността на клиент. Следващата стъпка е да го умножите по очаквания живот на клиента.
Как да подобрите стойността за целия срок на експлоатация?
Има няколко схващания за увеличаване на стойността на целия срок за експлоатация. Първо, можете да предоставяте ценно съдържание, което да ангажира Вашите клиенти. Второ, ефикасното клиентско обслужване се явява в случая основен фактор. От основно значение е да се вслушвате във Вашите клиенти, също така да им предоставяте персонализирано преживяване.
Expert’s note
Стойността за целия срок на експлоатация представлява калкулация на средната стойност на клиент за периода, в който е активен. Това е важен индикатор за определяне на стратегии за привличане и задържане на клиенти.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Въпроси за цени на продукт/услуга
ABM маркетинг и комуникационни умения подобряват клиентското обслужване в B2B сектора. Онлайн чат и хибридни тикет потоци са полезни инструменти, а LiveAgent е най-бързият инструмент за чат на пазара.
Шаблони в обслужването на клиенти
Шаблоните за маркетинг, включително SMS, са важни за персонализирано общуване с клиентите. Те трябва да бъдат кратки, интригуващи и ценни.