Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Стойност за целия срок на експлоатация

Какво е стойност за целия срок на експлоатация?

На делови език, стойността за целия срок на експлоатация или (LTV) парична стойност или равностойност, която можете да получите от клиент по отношение на неговата връзка с Вашата компания.

Стойността за целия срок на експлоатация е много силен човешки ресурс и финансов индикатор. Въпреки това, разчита основно на преценката, но предоставя също така и ясна визия за броя на клиентите, които можете да достигнете в идните години и доколко ползотворно е за Вас за спечелите още клиенти. В допълнение към това, предоставя анализи на преимуществата (CBA), дали трябва да спечелите клиенти и разходите от спечелването на клиенти.

Често задавани въпроси

Какво е стойност за целия срок на експлоатация?

Стойността за целия срок на експлоатация, тоест CLV или LTV е една от ключовите статистики, която Ви позволява да проследите клиент, като част от клиентското обслужване. Позволява Ви да определите, колко е ценен даден клиент към Вашата компания, на базата на общата връзка клиент- компания. Този индикатор помага на компанията да разгърне стратегии за спечелването на нови агенти и да се запазят тези, които вече са купили нещо.

 

Как се изчислява стойността за целия срок на експлоатация?

За да изчислите дългосрочната стойност на клиент е нужно да калкулирате средната стойност на направената покупка и след това да умножите това число на средната честота на покупките. Това е начинът, по който да определите стойността на клиент. Следващата стъпка е да го умножите по очаквания живот на клиента.

 

Как да подобрите стойността за целия срок на експлоатация?

Има няколко схващания за увеличаване на стойността на целия срок за експлоатация. Първо, можете да предоставяте ценно съдържание, което да ангажира Вашите клиенти. Второ, ефикасното клиентско обслужване се явява в случая основен фактор. От основно значение е да се вслушвате във Вашите клиенти, също така да им предоставяте персонализирано преживяване.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо