Какво е стойност за целия срок на експлоатация?
На делови език, стойността за целия срок на експлоатация или (LTV) парична стойност или равностойност, която можете да получите от клиент по отношение на неговата връзка с Вашата компания.
Стойността за целия срок на експлоатация е много силен човешки ресурс и финансов индикатор. Въпреки това, разчита основно на преценката, но предоставя също така и ясна визия за броя на клиентите, които можете да достигнете в идните години и доколко ползотворно е за Вас за спечелите още клиенти. В допълнение към това, предоставя анализи на преимуществата (CBA), дали трябва да спечелите клиенти и разходите от спечелването на клиенти.
Frequently asked questions
Какво е стойност за целия срок на експлоатация?
Стойността за целия срок на експлоатация, тоест CLV или LTV е една от ключовите статистики, която Ви позволява да проследите клиент, като част от клиентското обслужване. Позволява Ви да определите, колко е ценен даден клиент към Вашата компания, на базата на общата връзка клиент- компания. Този индикатор помага на компанията да разгърне стратегии за спечелването на нови агенти и да се запазят тези, които вече са купили нещо.
Как се изчислява стойността за целия срок на експлоатация?
За да изчислите дългосрочната стойност на клиент е нужно да калкулирате средната стойност на направената покупка и след това да умножите това число на средната честота на покупките. Това е начинът, по който да определите стойността на клиент. Следващата стъпка е да го умножите по очаквания живот на клиента.
Как да подобрите стойността за целия срок на експлоатация?
Има няколко схващания за увеличаване на стойността на целия срок за експлоатация. Първо, можете да предоставяте ценно съдържание, което да ангажира Вашите клиенти. Второ, ефикасното клиентско обслужване се явява в случая основен фактор. От основно значение е да се вслушвате във Вашите клиенти, също така да им предоставяте персонализирано преживяване.
Expert note
<p>Стойността за целия срок на експлоатация представлява калкулация на средната стойност на клиент за периода, в който е активен. Това е важен индикатор за определяне на стратегии за привличане и задържане на клиенти.</p>

Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
Клиентското удовлетворение е свързано с продуктите/услугите на компанията и се постига чрез обратна връзка и обучение на екипа за клиентски успех.
Процеси в обслужването на клиенти
Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.