Какво е степен на удовлетвореност на клиентите?
Удовлетвореността на клиентите е приспособление, използвано за отчитане на това дали клиентът е доволен от продукта, който е купил или не.
Клиентите в днешно време оставят коментари в социалните мрежи за това как се е развило взаимодействието им с даден продукт. Може да е надхвърлил очакванията им, да отговаря точно или да е по-малко от това, на което са се надявали. Организациите могат да следят нивото на удовлетвореност на своите клиенти чрез телефонни разговори или онлайн проучвания. Това ще им помогне да направят съответните промени, така че компанията не само да не загуби своите клиенти, но и те да са доволни от това, което купуват
Frequently Asked Questions
Какво означава степен на удовлетвореност на клиентите?
Степента на удовлетвореност на клиентите е индикатор, който ни показва до колко лоялни към нас са те. Компаниите го използват за оценка на степента на удовлетвореност от различните дейности, които се предоставят (покупка, контакт, доставен продукт или услуга).
Как да изчислим степента на клиентската удовлетвореност?
Ако искате да измервате степента на удовлетвореност на клиентите си, е необходимо да им изпратите кратък въпросник, в който могат да отговорят на въпроси за оценка на услугата като например „Как бихте оценили услугата / продукта, който получихте?“ Клиентите трябва да отговорят чрез скала от 1 до 5, като 1 е много недоволен и 5 е много доволен. Ако обаче искате да удължите анкетата си, можете да използвате и 10-точкова скала.
Можете ли да измерите степента на клиентската удовлетвореност в LiveAgent?
Потребителите на LiveAgent могат да измерват удовлетвореността на клиентите, използвайки интеграция с Nicereply. Това е инструмент за проучване на удовлетвореността на клиентите. Интеграцията предоставя шаблон на анкета, който може да бъде изпратен до Вашата клиентска база по електронна поща, вграден линк за анкета във Вашия имейл подпис или чрез чат.
Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
ABM маркетингът подобрява ориентацията към клиентите в B2B сектора. Комуникационни умения и обучение на персонала са ключови за успешно клиентско обслужване.
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
Маркетингът и обучението на персонала са от решаващо значение за подобряване на клиентското обслужване и удовлетвореността. Прогнозните оценки и софтуерът LiveAgent са важни инструменти в B2B индустрията.