Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Степен на удовлетвореност на клиентите

Какво е степен на удовлетвореност на клиентите?

Удовлетвореността на клиентите е приспособление, използвано за отчитане на това дали клиентът е доволен от продукта, който е купил или не.

Клиентите в днешно време оставят коментари в социалните мрежи за това как се е развило взаимодействието им с даден продукт. Може да е надхвърлил очакванията им, да отговаря точно или да е по-малко от това, на което са се надявали. Организациите могат да следят нивото на удовлетвореност на своите клиенти чрез телефонни разговори или онлайн проучвания. Това ще им помогне да направят съответните промени, така че компанията не само да не загуби своите клиенти, но и те да са доволни от това, което купуват

Често задавани въпроси

Какво означава степен на удовлетвореност на клиентите?

Степента на удовлетвореност на клиентите е индикатор, който ни показва до колко лоялни към нас са те. Компаниите го използват за оценка на степента на удовлетвореност от различните дейности, които се предоставят (покупка, контакт, доставен продукт или услуга).

Как да изчислим степента на клиентската удовлетвореност?

Ако искате да измервате степента на удовлетвореност на клиентите си, е необходимо да им изпратите кратък въпросник, в който могат да отговорят на въпроси за оценка на услугата като например „Как бихте оценили услугата / продукта, който получихте?“ Клиентите трябва да отговорят чрез скала от 1 до 5, като 1 е много недоволен и 5 е много доволен. Ако обаче искате да удължите анкетата си, можете да използвате и 10-точкова скала.

Можете ли да измерите степента на клиентската удовлетвореност в LiveAgent?

Потребителите на LiveAgent могат да измерват удовлетвореността на клиентите, използвайки интеграция с Nicereply. Това е инструмент за проучване на удовлетвореността на клиентите. Интеграцията предоставя шаблон на анкета, който може да бъде изпратен до Вашата клиентска база по електронна поща, вграден линк за анкета във Вашия имейл подпис или чрез чат.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо