Какво е степен на удовлетвореност на клиентите?
Удовлетвореността на клиентите е приспособление, използвано за отчитане на това дали клиентът е доволен от продукта, който е купил или не.
Клиентите в днешно време оставят коментари в социалните мрежи за това как се е развило взаимодействието им с даден продукт. Може да е надхвърлил очакванията им, да отговаря точно или да е по-малко от това, на което са се надявали. Организациите могат да следят нивото на удовлетвореност на своите клиенти чрез телефонни разговори или онлайн проучвания. Това ще им помогне да направят съответните промени, така че компанията не само да не загуби своите клиенти, но и те да са доволни от това, което купуват
Frequently asked questions
Какво означава степен на удовлетвореност на клиентите?
Степента на удовлетвореност на клиентите е индикатор, който ни показва до колко лоялни към нас са те. Компаниите го използват за оценка на степента на удовлетвореност от различните дейности, които се предоставят (покупка, контакт, доставен продукт или услуга).
Как да изчислим степента на клиентската удовлетвореност?
Ако искате да измервате степента на удовлетвореност на клиентите си, е необходимо да им изпратите кратък въпросник, в който могат да отговорят на въпроси за оценка на услугата като например „Как бихте оценили услугата / продукта, който получихте?“ Клиентите трябва да отговорят чрез скала от 1 до 5, като 1 е много недоволен и 5 е много доволен. Ако обаче искате да удължите анкетата си, можете да използвате и 10-точкова скала.
Можете ли да измерите степента на клиентската удовлетвореност в LiveAgent?
Потребителите на LiveAgent могат да измерват удовлетвореността на клиентите, използвайки интеграция с Nicereply. Това е инструмент за проучване на удовлетвореността на клиентите. Интеграцията предоставя шаблон на анкета, който може да бъде изпратен до Вашата клиентска база по електронна поща, вграден линк за анкета във Вашия имейл подпис или чрез чат.
Текстът представя софтуерни опции за обработка на клиентски запитвания като LiveAgent и таблото на агента, който контролира дейностите си във връзка с клиента. Агентът може да извърши много действия и да създаде доклади чрез таблото. LiveAgent таблото осигурява мониторинг на работата и бази със знания. Текстът предлага също така поддръжка, ресурси и партньорски програми.
Текстът описва жизнения цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка. Тикет системата е входяща кутия със споделен достъп. Затворено запитване е крайният статус на запитването, когато клиентът е съгласен с решението. Софтуерната поддръжка е ключово решение, което помага на потребителите да решават проблеми със софтуера. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор.
Геймификация в обслужването на клиенти
LiveAgent е безплатен хелп деск софтуер с неограничен брой агенти, имейли, чатове на живо, обаждания и форми за контакти, който ви помага да подобрите комуникацията с клиентите. Базата знания/клиентският портал е уебсайт, който помага на клиентите при проблемите с които се сблъскват. Специалистът по обслужване на клиенти е част от екипа за клиентска поддръжка и може да обработва и прехвърля тикети. Можете да персонализирате достъпа на потребителите в LiveAgent с потребителски роли.
The text consists of repeated information about software support, help desk portal, customer database, and ticket life cycle. It also includes information about LiveAgent, its features, pricing, and integrations, along with its status updates and customer reviews. The text offers the option to start a free trial, request a quote, or become a partner. There is also a blog, a terminological dictionary, templates, webinars, and a typing speed test.