Какво е стая за уеб чат?
Стаите за уеб чат или чат каналите са термини, които описват виртуално място за онлайн комуникация между потребители с общи теми. Чат стаята може да бъде за приятели, друга за семейството, третата може да бъде за любители на кучета. Много от тези чат стаи са изградени в уебсайтовете, а много от тях използват уеб камери.
Expert note
Стаята за уеб чат е виртуално място за онлайн комуникация между потребители с общи теми.

Уеб чатовете на живо могат да бъдат разделени на три вида: информационен, за продажби и за обслужване на клиенти. Информационният има за цел да предоставя информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Чатът за продажби позволява клиентите да получат препоръки за конкретни продукти. Чатът за обслужване на клиенти е предназначен за помощ при решаването на проблеми свързани с покупките или услугите.
LiveAgent предлага различни бюро услуги за управление на тикети и обслужване на клиенти на живо. Ключовият фактор за успеха на всяка компания е качествената клиентска поддръжка, която може да се осигури чрез екип с изключителни комуникационни умения и множество канали за връзка с клиентите. Обслужването на живо чрез чат е от голямо значение за намаляване на броя на анулираните колички и увеличаване на разговорите.
LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
Текстът предлага съвети за маркетинг, включително как да се надграждат продажбите чрез упселинг и кръстосани продажби. Избягването на непрофесионални форми на затваряне на бизнес имейли е от съществено значение. Инвестирането в обучение на служителите може да доведе до повече продажби и увеличена репутация на компанията. Персонализация в маркетинга и използването на шаблони за имейли и бюлетини могат да подобрят взаимодействието с клиентите.