Какво представлява споделянето на запитвания?
Споделянето на тикети става лесно с помощта на вътрешния чат. Винаги, когато служител използва правилен идентификатор на запитването, той автоматично генерира хиперлинк за по-лесно споделяне. Когато сътрудниците кликнат върху идентификатора, той автоматично отваря конкретния тикет в техния панел. Това спестява време, особено когато служителите се нуждаят един от друг и могат бързо да споделят запитванията, за които се нуждаят от помощ.
Frequently Asked Questions
Какво означава термина "споделяне на запитванията"?
Споделянето на запитвания означава бързо и сигурно споделяне на тикети между служителите, за да могат да се подкрепят взаимно.
Защо се препоръчва използване на функцията за споделяне на запитвания?
Споделянето на тикети позволява бърз трансфер между сътрудници, когато имате нужда от подкрепа и допълнителна информация, с която може да разполага друг колега. Всичко това улеснява работата и осигурява свободния поток на информация.
Достъпно ли е споделянето на тикети в LiveAgent?
Споделянето на тикети в LiveAgent е достъпно, благодарение на вътрешния чат. Когато служителят използва правилния идентификатор на тикета, той генерира хиперлинк, койо може лесно да се сподели.
Списък със задачи за целева страница
Статията описва необходимостта от качествено съдържание, оптимизация и адаптивност за маркетингова кампания с продукт. Тя предлага контролен списък за технически изисквания на кол центъра, включващ софтуер и обучение на продуктите, и инструменти като видео конференции и критерии за избор на телефонна централа. Статията обръща внимание на важността на контролен списък за смяна на телефонната централа и на подходящото обучение на служителите за успешен клиентски център. Клиентският портал може да предостави самообслужване и достъп до специфична информация, като кръстосаните продажби и надграждането на продажбите могат да увеличат приходите.
LiveAgent предлага софтуер за управление на имейли, демонстрации, цени, функции, интеграции и алтернативи. Предлага и поддръжка, портал за поддръжка, прехвърляне на данни и списък с промени. Компанията предлага и блог, терминологичен речник и академия, както и софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и система за управление на оплаквания. Sales контакти +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Местите се от Pure Chat към LiveAgent?
LiveAgent е #1 помощен софтуер за SMB в 2020 г. Предлага обмен на билети, чат функции и реферален маркетинг. Подходящ за малки и големи компании.