Споделяне на запитвания

Какво представлява споделянето на запитвания?

Споделянето на тикети става лесно с помощта на вътрешния чат. Винаги, когато служител използва правилен идентификатор на запитването, той автоматично генерира хиперлинк за по-лесно споделяне. Когато сътрудниците кликнат върху идентификатора, той автоматично отваря конкретния тикет в техния панел. Това спестява време, особено когато служителите се нуждаят един от друг и могат бързо да споделят запитванията, за които се нуждаят от помощ.

Frequently asked questions

Какво означава термина "споделяне на запитванията"?

Споделянето на запитвания означава бързо и сигурно споделяне на тикети между служителите, за да могат да се подкрепят взаимно.

 

Защо се препоръчва използване на функцията за споделяне на запитвания?

Споделянето на тикети позволява бърз трансфер между сътрудници, когато имате нужда от подкрепа и допълнителна информация, с която може да разполага друг колега. Всичко това улеснява работата и осигурява свободния поток на информация.

 

Достъпно ли е споделянето на тикети в LiveAgent?

Споделянето на тикети в LiveAgent е достъпно, благодарение на вътрешния чат. Когато служителят използва правилния идентификатор на тикета, той генерира хиперлинк, койо може лесно да се сподели.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Споделянето на тикети позволява бърз трансфер между сътрудници и е полезно в случаи на нужда от подкрепа и допълнителна информация.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Попълнете персонализирани стойности с API, ефективно използвайте филтър и търсене или използвайте правила за разширена автоматизация с функцията на LiveAgent - Контактни полета.

Контактни полета

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.

С LiveAgent Вашият прозорец за чат може да бъде прикрепен към лявата или дясната страна на уебсайта. Прочетете за това и да гледате нашето видео - как изглежда прозорец за докинг чат.

Докинг станция за чат на прозорец

LiveAgent предоставя персонализиране на бутона за покана за чат, с което може да увеличи продажбите и удовлетвореността на клиентите. Разполага с 14-дневен безплатен пробен период и различни дизайни и възможности за персонализация на поканата за чат. Поддържа обслужване на клиенти на 43 езика и екипите могат да комуникират директно, поддържайки няколко прозорци едновременно. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при нов език, като се свържат с LiveAgent. Безплатен пробен период е наличен за функцията за вътрешен чат.

Използвайте готовите ни шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии относно цени на продукт/услуга. Те са професионални и с възможност за пълна персонализация!

Въпроси за цени на продукт/услуга

Текстът представя няколко въпроса и отговора им относно маркетинг стратегии. Включени са съвети към клиенти, като информация за намаления или помощ, свързана с конвертиране на валута. Текстът също така рекламира софтуер за управление на клиенти.

Научете как да посрещате с увереност новите си клиенти, използвайки нашите напълно персонализирани шаблони за имейл за електронна търговия.

Шаблони за приветствени имейли

Компаниите търсят начини за получаване на препоръки от клиентите си. Предлагат се шаблони за следпродажбени имейли, даващи съвети за повишаване на цените на продуктите. Важно е компаниите да имат линк към страницата си с препоръки. Най-добрите практики включват проактивност, избор на правилния момент и тон, насочващи въпроси, благодарности и персонализация на молбите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо