Какво представлява споделянето на запитвания?
Споделянето на тикети става лесно с помощта на вътрешния чат. Винаги, когато служител използва правилен идентификатор на запитването, той автоматично генерира хиперлинк за по-лесно споделяне. Когато сътрудниците кликнат върху идентификатора, той автоматично отваря конкретния тикет в техния панел. Това спестява време, особено когато служителите се нуждаят един от друг и могат бързо да споделят запитванията, за които се нуждаят от помощ.

Frequently Asked Questions
Какво означава термина "споделяне на запитванията"?
Споделянето на запитвания означава бързо и сигурно споделяне на тикети между служителите, за да могат да се подкрепят взаимно.
Защо се препоръчва използване на функцията за споделяне на запитвания?
Споделянето на тикети позволява бърз трансфер между сътрудници, когато имате нужда от подкрепа и допълнителна информация, с която може да разполага друг колега. Всичко това улеснява работата и осигурява свободния поток на информация.
Достъпно ли е споделянето на тикети в LiveAgent?
Споделянето на тикети в LiveAgent е достъпно, благодарение на вътрешния чат. Когато служителят използва правилния идентификатор на тикета, той генерира хиперлинк, койо може лесно да се сподели.
Expert note
Споделянето на тикети позволява бърз трансфер между сътрудници и е полезно в случаи на нужда от подкрепа и допълнителна информация.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат, за да подобри обслужването на клиенти в B2B индустрията.
Търсите си Dashly алтернатива?
Използвайте LiveAgent и X-Cart като алтернативи на Freshcaller и Dashly за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията.