Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за контактен център

Какво е софтуер за контактен център?

Софтуерът за контактен център е технология, която изпраща контактите на клиента от различни канали (напр. имейл, лайв чат, социални медии и т.н.) към сътрудниците обслужване на клиенти. Той повишава ефективността и продуктивността на контактния център.

Контактният център е част от организация, която се фокусира върху взаимодействието с клиентите. Контактният център също така предоставя справки по ключови показатели. Потребителите могат да зададат някои правила и да улеснят сътрудниците, които обработват определен тип запитвания и проблеми.

Често задавани въпроси

Какво е софтуер за контактен център?

Софтуерът за контектен център е технологичен инструмент, който увеличава ефективността и ефикасността на екипа за обслужване на клиенти. Благодарение на употребата на такъв софтуер, контактът между клиента и сътрудника обслужване на клиенти е по-лесен и ефективен.

LiveChat предлага ли софтуер за контактен център?

LiveAgent е най-вече софтуер за контактен център. Той предоставя приложение с множество канали за комуникация с клиенти. Предлага функционалности за обслужване, като например поддръжка на телефонни обаждания, имейл, чат и социални медии. Предоставя и много допълнителни функции, които осигуряват по-добър контакт с клиента.

Какво задължително трябва да има софтуерът за контактен център?

Необходимият софтуер за центъра за обслужване на клиенти трябва да има автоматично разпределяне на обажданията. Благодаряние на тази функция, клиентът бързо ще намери правилния сътрудник. Втората важна функционалност е интерактивната система за гласови отговори с няколко нива, която позволява на обаждащия се лесно да избере крайната цел на обаждането си. Полезна фунция е възможността да се насочи клиента към сътрудник според уменията му и да се създадат опашки за разпределяне на обажданията, които да го свързват към правилните сътрудници. Несъмнено предимство на софтуера за контактен център е възможността да се синхронизира със CRM и други бизнес инструменти.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо