Софтуерен агент

Какво представлява софтуерният агент?

Агентите, софтуерните агенти са изкуствено създадени програми, наричани ботове (съкратено от роботи) и могат да бъдат използвани за симулация, моделиране и други управляващи системи. Генерираният агент или тяло може да бъде автономен агент и може да бъде поставен в среда, в която той да бъде заставен да имитира или спазва поведението на средата. Тялото и средата могат да бъдат резултат от компютърна симулация, но могат да бъдат и живи роботи (възприемащи околната среда чрез сензори), контролирани чрез мрежата.

Основна характеристика на този метод е, че агентът не само обработва входящите сигнали, но и – тъй като имаме и тяло – може да влияе на средата и постоянно да следи резултата от своите действия с помощта на сензори и благодарение на тези данни да коригира последващото си поведение. По този начин в тези системи, както в живите субекти, протича постоянен процес на осъзнаване на резултатите от своето въздействие. Затова казваме, че тези агенти са постижение на науката и техниката, имитиращо процесите, протичащи в реалния живот.

Frequently asked questions

Какво представлява софтуерният агент?

Софтуерният агент е програма, която действа от името на потребителя или на друга програма. Може да бъде използвана за симулация или други управляващи системи. 

 

Как могат да бъдат използвани софтуерните агенти за осигуряването на по-добро обслужване на клиентите?

Софтуерният агент е компютърна програма, изкуствен интелект, който може да бъде използван за симулация, моделиране и други управляващи системи. Генерираният агент може да бъде автономен, благодарение на което можем постоянно да тестваме дейностите си и тяхната ефективност, което води до развитие и подобряване на клиентската поддръжка.

 

Можете ли да използвате софтуерни агенти в LiveAgent?

В системата на LiveAgent може да използвате софтуерни агенти. Тази функция е изключително важна, тъй като оказва истинско влияние върху качеството на клиентската поддръжка.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Софтуерният агент е важен инструмент за качествена клиентска поддръжка. В LiveAgent може да се използва и да се подобри обслужването.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Тикетът за поддръжка е заявка, получена от тикетинг системата. Всеки създаден тикет има свой уникален идентификационен номер. Тикетът за поддръжка е отворен, докато не бъде разрешен.

Тикет за поддръжка

LiveAgent е софтуер за управление на клиенти, който помага на бизнеса ви. Този софтуер предлага функции за управление на имейли, поддръжка на портала, управление на оплаквания и входящи телефонни централи, както и различни услуги като демонстрации, цени и интеграции с други софтуерни продукти. LiveAgent поддържа функции като също така възможности за самообслужване, макроси, онлайн клиентска поддръжка, отговори, разрешения, форма за клиенти и форум за общността. Освен това статията споменава ценообразуването на LiveAgent, неговите възможности за интеграция и алтернативите на програмата.

Вътрешният чат ви позволява да говорите с колегите си без използването на приложение на трети страни. Изпращане на незабавни текстови съобщения и добавяне на прикачени файлове.

Вътрешен чат

LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.

Управлявайте Вашите връзки с клиенти с Infusionsoft интеграцията и следете важната информация от Вашето табло.

Keap (Infusionsoft)

Жизненият цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка включва различни фази и може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. Специалистите по обслужване на клиенти играят важна роля в екипа за клиентска поддръжка. Интерфейсът на агента включва цялостен контрол върху дейностите, свързани с работата на клиента. LiveAgent таблото открива всичко, от което се нуждаете за работата в хелп деск софтуера, а тикет системата съдържа входяща кутия със споделен достъп към всички запитвания от клиенти.

Надеждният софтуер за мониторинг на разговорите ви позволява да оптимизирате и подобрите качеството на разговорите си.

Софтуер за мониторинг на разговорите

Софтуер за мониторинг на разговорите се използва от отдели и екипи за продажби за поддръжка на клиентите. Не всички потребители могат да го използват, а само администраторите и хората с делегирани права да следят разговорите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо