Какво представлява софтуерният агент?
Агентите, софтуерните агенти са изкуствено създадени програми, наричани ботове (съкратено от роботи) и могат да бъдат използвани за симулация, моделиране и други управляващи системи. Генерираният агент или тяло може да бъде автономен агент и може да бъде поставен в среда, в която той да бъде заставен да имитира или спазва поведението на средата. Тялото и средата могат да бъдат резултат от компютърна симулация, но могат да бъдат и живи роботи (възприемащи околната среда чрез сензори), контролирани чрез мрежата.
Основна характеристика на този метод е, че агентът не само обработва входящите сигнали, но и – тъй като имаме и тяло – може да влияе на средата и постоянно да следи резултата от своите действия с помощта на сензори и благодарение на тези данни да коригира последващото си поведение. По този начин в тези системи, както в живите субекти, протича постоянен процес на осъзнаване на резултатите от своето въздействие. Затова казваме, че тези агенти са постижение на науката и техниката, имитиращо процесите, протичащи в реалния живот.
Frequently Asked Questions
Какво представлява софтуерният агент?
Софтуерният агент е програма, която действа от името на потребителя или на друга програма. Може да бъде използвана за симулация или други управляващи системи.
Как могат да бъдат използвани софтуерните агенти за осигуряването на по-добро обслужване на клиентите?
Софтуерният агент е компютърна програма, изкуствен интелект, който може да бъде използван за симулация, моделиране и други управляващи системи. Генерираният агент може да бъде автономен, благодарение на което можем постоянно да тестваме дейностите си и тяхната ефективност, което води до развитие и подобряване на клиентската поддръжка.
Можете ли да използвате софтуерни агенти в LiveAgent?
В системата на LiveAgent може да използвате софтуерни агенти. Тази функция е изключително важна, тъй като оказва истинско влияние върху качеството на клиентската поддръжка.
Expert note
Софтуерният агент е важен инструмент за качествена клиентска поддръжка. В LiveAgent може да се използва и да се подобри обслужването.

LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и системи за управление на имейли. Софтуерът включва многоезични бази знания и чат прозорец за подобрено комуникационно изживяване.