Какво представлява софтуерът за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти се присъединява към желанията на вашата корпорация. С този софтуер имате запазени всички данни и те могат да бъдат намерени по всяко време, когато имате нужда от тях. Ако някой е искал да направи покупка, но е решил да изчака, можете да проследите всичките си разговори в чата или телефона, когато той отново прояви интерес. Системата за проследяване ви позволява да добавяте бележки към разговорите и ви помага да опознаете клиента.
Frequently Asked Questions
Каквa е дефиницията за софтуер за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти е система, която ви позволява да научите цялата история за взаимоотношенията ви с клиентите. Всички точки на допир с клиентите и обсъжданите теми се съхраняват там. Той поддържа идентифициране на всички проблеми, които клиентът може да има във вашата компания, а също така поддържа персонализиране на телефонни обаждания и съобщения.
Какви са принципите на софтуера за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти трябва да записва история на контактите и действията на клиентите, предприети към компанията. Благодарение на това, обслужването на клиенти има способността да анализира поведението на клиентите. Това подпомага подобряването на обслужването на клиентите, дейностите на организацията и изграждането на имиджа на организацията.
Какви инструменти да използвате, за да осигурите най-добрия софтуер за проследяване на клиенти?
LiveAgent е чудесно решение за покупка на клиенти. Благодарение на него можете да събирате информация за вашите клиенти и техните дейности с вашия магазин и обслужване на клиенти. Също така ви позволява да добавяте бележки към разговорите и да се срещнете с клиента. Това ви позволява да персонализирате контактите с конкретни клиенти в бъдеще.
Expert’s note
Софтуерът за проследяване на клиенти е важен инструмент за установяване на взаимоотношенията с вашите клиенти и персонализиране на обслужването. Използвайте LiveAgent за най-добри резултати.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.