Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за проследяване на клиенти

Какво представлява софтуерът за проследяване на клиенти?

Софтуерът за проследяване на клиенти се присъединява към желанията на вашата корпорация. С този софтуер имате запазени всички данни и те могат да бъдат намерени по всяко време, когато имате нужда от тях. Ако някой е искал да направи покупка, но е решил да изчака, можете да проследите всичките си разговори в чата или телефона, когато той отново прояви интерес. Системата за проследяване ви позволява да добавяте бележки към разговорите и ви помага да опознаете клиента.

Често задавани въпроси

Каквa е дефиницията за софтуер за проследяване на клиенти?

Софтуерът за проследяване на клиенти е система, която ви позволява да научите цялата история за взаимоотношенията ви с клиентите. Всички точки на допир с клиентите и обсъжданите теми се съхраняват там. Той поддържа идентифициране на всички проблеми, които клиентът може да има във вашата компания, а също така поддържа персонализиране на телефонни обаждания и съобщения.

Какви са принципите на софтуера за проследяване на клиенти?

Софтуерът за проследяване на клиенти трябва да записва история на контактите и действията на клиентите, предприети към компанията. Благодарение на това, обслужването на клиенти има способността да анализира поведението на клиентите. Това подпомага подобряването на обслужването на клиентите, дейностите на организацията и изграждането на имиджа на организацията.

Какви инструменти да използвате, за да осигурите най-добрия софтуер за проследяване на клиенти?

LiveAgent е чудесно решение за покупка на клиенти. Благодарение на него можете да събирате информация за вашите клиенти и техните дейности с вашия магазин и обслужване на клиенти. Също така ви позволява да добавяте бележки към разговорите и да се срещнете с клиента. Това ви позволява да персонализирате контактите с конкретни клиенти в бъдеще.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо