Какво са смарт правила?
Смарт правила са синоним на това, което наричаме Правила в LiveAgent. Правилата ви помагат да автоматизирате работния си процес, да намалите натоварването и да осигурите по-висока ефективност. Правилата се задействат, когато настъпят определени условия. Всяко правило се състои от условие и действие.
Научете повече за Правилата в LiveAgent.
Frequently asked questions
Какво са смарт правила?
Смарт политиките, или по друг начин известни като правила, помагат да автоматизирате работния си процес, да намалите натоварването и да увеличите производителността на агента. Те се състоят от специфични условия и действия. Те се задействат от конкретно действие.
Как можете да използвате смарт правила?
Смарт правила могат да се използват, например, когато тикетът се създава от имейл, състоянието на тикета се промени, тикетът се определи като спам, тикетът се предава от един агент на друг, агентът преценява дали таговете за тикета са променени.
LiveAgent предоставя ли смарт правила?
Смарт правила се предоставят от LiveAgent. Всички правила и възможността да ги създавате ще намерите в раздела Правила.
Базата знания и софтуерът за управление на услуги могат да бъдат персонализирани и адаптирани към нуждите на бизнеса. LiveAgent предлага макроси, които бързо решават общи запитвания, и прогнозни оценки за удовлетвореността на клиентите. Това може да подобри качеството на обслужване на клиенти и да увеличи продуктивността на екипа за поддръжка.
Софтуер за управление на услуги
LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който помага на компаниите да оптимизират технологията, да намалят разходите и спестят време. Той улеснява комуникацията и подобрява удовлетвореността на клиентите, което води до по-добро управление на бизнеса и увеличена печалба. В LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети, а личните бележки са полезен начин за обмен на информация. Базата знания е част от помощния център на компанията, която предоставя информация за продуктите и услугите. LiveAgent предлага база знания и софтуер за управление на услуги.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага решения за управление на оплакванията и входящите телефонни разговори. Платформата включва VoIP телефонни системи и самообслужване за клиенти. LiveAgent предлага решения за множество функции, интеграции и партньорски програми, за да се подобри обслужването на клиенти.
Използването на телефонни тикети може да бъде ценен начин за комуникация между компания и клиент. Подходящият софтуер за управление на тикетите може да гарантира бързото и ефикасно решаване на проблемите на клиентите. Ограничен център за помощ може да помогне за избягване на спам съобщения и повторени тикети, но може да доведе до дистанция между клиентите и марката. Бюрото за услуги е инструмент за управление на услугите в областта на информационните технологии и се използва за предоставяне на информация и помощ при заявки и проблеми. LiveAgent предоставя възможност за създаване на гъвкав бюро за услуги, което да отговаря на специфичните бизнес изисквания.