Какво са шаблоните за известия?
Ако многократно изпращате един и същи вид известия, шаблоните са точния избор за Вас. Те Ви позволяват да подготвяте форми, които по -късно можете да използвате, вместо да се налага да преминавате през целия процес на създаване на известие всеки път. По този начин Вие и членовете на Вашия екип спестявате много енергия и можете да се съсредоточите върху други задачи.
Frequently Asked Questions
Какво означава шаблон за известие?
Шаблоните за известия са форми, които се използват за изпращане на един и същ тип известия многократно. Не е нужно да създавате съобщения от нулата всеки път.
Нуждае ли се Вашата компания от шаблони за известия?
Шаблоните за известия улесняват работата на екипа за обслужване на клиенти, така че би било добре Вашата компания да ги използва. Те Ви позволяват да автоматизирате работата и да спестите време, така че екипът може да се съсредоточи върху задачи, които са по-малко рутинни.
Осигурява ли LiveAgent шаблони за известия?
LiveAgent предоставя шаблони за известия. Можете да ги създавате и персонализирате според нуждите на Вашия екип. Ще ги намерите в панела на LiveAgent под настройките за известия.
Основни шаблони за комуникация в базата знания
This article provides tips on creating a valuable knowledge base for users or customers. Effective communication through understandable language and search capabilities is important. It discusses the differences between a knowledge base and frequently asked questions. Templates for communication in a knowledge base include answering questions already provided by another user and escalating questions to a customer service ticket. The length of responses varies.