Шаблон за известия

Какво са шаблоните за известия?

Ако многократно изпращате един и същи вид известия, шаблоните са точния избор за Вас. Те Ви позволяват да подготвяте форми, които по -късно можете да използвате, вместо да се налага да преминавате през целия процес на създаване на известие всеки път. По този начин Вие и членовете на Вашия екип спестявате много енергия и можете да се съсредоточите върху други задачи.

Frequently asked questions

Какво означава шаблон за известие?

Шаблоните за известия са форми, които се използват за изпращане на един и същ тип известия многократно. Не е нужно да създавате съобщения от нулата всеки път.

 

Нуждае ли се Вашата компания от шаблони за известия?

Шаблоните за известия улесняват работата на екипа за обслужване на клиенти, така че би било добре Вашата компания да ги използва. Те Ви позволяват да автоматизирате работата и да спестите време, така че екипът може да се съсредоточи върху задачи, които са по-малко рутинни.

 

Осигурява ли LiveAgent шаблони за известия?

LiveAgent предоставя шаблони за известия. Можете да ги създавате и персонализирате според нуждите на Вашия екип. Ще ги намерите в панела на LiveAgent под настройките за известия.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.

Трабъл тикет

LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да се персонализират, за да подобрят клиентския опит в компанията. Центърът за обслужване на клиенти е важна част от организацията, която позволява ефективна поддръжка и събиране на данни за клиентите.razgovorite се записват и виртуалният център за обаждания е един от видовете.

За да се осигури по-добра поддръжка, е необходимо да имате повече информация за клиентите. Един от начините да я получите е чрез клиентски формуляр.

Клиентска формa

В служителския панел на LiveAgent се намират клиентските формуляри, които са достъпни за всички сътрудници. Те дават възможност за получаване на повече информация за клиентите и по-лесна работа в конкретни случаи.

Персонализираните отговори по имейл ви позволяват да променяте даден имейл адрес според нуждите ви. Вместо показването на името на компанията или отдела, получателят ще вижда вашето име.

Персонализирани отговори по имейл

Статията обяснява системата за управление на обслужването на клиенти LiveAgent и функциите й като трабъл тикет, шаблон за известия и упселинг. Въвежда се понятието за клиентско "уау" и необходимостта да се предлагат персонализирани отговори по имейл за по-голяма удовлетвореност на клиента.

Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.

Център за обслужване на клиенти

Центърът за обслужване на клиенти е специализирана част от организацията, която управлява контактите с клиентите чрез имейли, чат, обаждания и факс. Това е важна част от управлението на взаимоотношенията с клиентите и може да се сравни с кол центъра, но е по-специфичен. Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, който позволява компанията да подобри обслужването и да развива взаимоотношенията с клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо