Какво е самообслужване?
Всеки си има собствен начин за намиране на решения на проблемите, с които се сблъсква. Някои спазват рутината, други правят като останалите, а трети просто правят това, което е най-лесно за тях. Самообслужване е когато сами се опитвате да намерите решение на проблема си, вместо да се свържете с екипа за обслужване на клиенти.
Това е изключително лесен и удобен начин за откриване на решения на проблемите. Не трябва да чакате да приемат обаждането ви дълго време, нито пък трябва да изпращате имейли и да чакате отговор.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за самообслужване?
Самообслужване е когато сами се опитвате да намерите решение на проблема си, вместо да се свържете с екипа за обслужване на клиенти. Клиентът може да направи това четейки раздела за често задавани въпроси, консултирайки се с базата знания или използвайки статиите и инструкциите.
Какви са ползите от клиентското самообслужване?
Клиентът не трябва да чака реакция от екипа за обслужване на клиенти, което пести време. Така клиентът опознава продукта и бранда по-добре и може да увеличи нивото на собствената си удовлетвореност. Ако използва качествено съдържание, предложено от компанията, стойността на организацията в очите му значително ще се увеличи.
Предлага ли LiveAgent самообслужване?
LiveAgent предлага самообслужване. Можете да създадете база знания, която да съдържа всички отговори на проблемите на клиентите, благодарение на които те ще ги решат ефективно.
Expert’s note
Самообслужване е процес, при който клиентите сами си решават проблемите, вместо да се обръщат към екип за обслужване на клиенти. Това спестява време и намалява разходите за компаниите.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Andrej Saxon, Sales manager, emphasizes the importance of live customer service, which improves customer satisfaction and boosts sales. Live chat support allows customers to communicate with the customer service team. Live service software is essential for businesses to interact with their customers and increase profits.
Искате да подобрите обслужването на клиентите си?
Хибридните тикет потоци и чат решения в B2B индустрията високо задоволяват клиентите. LiveAgent предлага софтуерни решения и стратегии за подобряване на обслужването.