Какво е самообслужване?
Всеки си има собствен начин за намиране на решения на проблемите, с които се сблъсква. Някои спазват рутината, други правят като останалите, а трети просто правят това, което е най-лесно за тях. Самообслужване е когато сами се опитвате да намерите решение на проблема си, вместо да се свържете с екипа за обслужване на клиенти.
Това е изключително лесен и удобен начин за откриване на решения на проблемите. Не трябва да чакате да приемат обаждането ви дълго време, нито пък трябва да изпращате имейли и да чакате отговор.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за самообслужване?
Самообслужване е когато сами се опитвате да намерите решение на проблема си, вместо да се свържете с екипа за обслужване на клиенти. Клиентът може да направи това четейки раздела за често задавани въпроси, консултирайки се с базата знания или използвайки статиите и инструкциите.
Какви са ползите от клиентското самообслужване?
Клиентът не трябва да чака реакция от екипа за обслужване на клиенти, което пести време. Така клиентът опознава продукта и бранда по-добре и може да увеличи нивото на собствената си удовлетвореност. Ако използва качествено съдържание, предложено от компанията, стойността на организацията в очите му значително ще се увеличи.
Предлага ли LiveAgent самообслужване?
LiveAgent предлага самообслужване. Можете да създадете база знания, която да съдържа всички отговори на проблемите на клиентите, благодарение на които те ще ги решат ефективно.
Expert note
Самообслужване е процес, при който клиентите сами си решават проблемите, вместо да се обръщат към екип за обслужване на клиенти. Това спестява време и намалява разходите за компаниите.

Онлайн история на тикетите (URL)
LiveAgent предлага софтуерно решение за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат.