Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

С внимание към клиента

Какво означава “С внимание към клиента”?

Поддържайте клиентите си доволни и лоялни, осигурете положително изживяване на клиентите си и увеличете продажбите си. Правенето на бизнес като този се нарича обслужване, ориентирано към клиентите. Това е начин за предоставяне на повече от просто добра услуга или продукт. Тази стратегия е свързана с поставянето на клиента в основата на бизнеса.

Вниманието към клиента носи много предимства и ползи. Укрепва доверието и повишава удовлетвореността на клиентите. Щастливите клиенти препоръчват вашите услуги на други и така печелите още повече клиенти.

Често задавани въпроси

Какво означава ориентиран към клиента подход?

Подходът, ориентиран към клиентите, е бизнес стратегия, която поставя клиента в центъра, на първо място в интерес на марката. Клиентът е централна точка в сърцето и подхода на компанията. Това е за изграждане на положителен опит и на дългосрочни взаимоотношения.

Какви са основите на ориентирания към клиента подход?

Основата на подхода, ориентиран към клиента, трябва да бъде преди всичко предлагането на цялостно обслужване на клиентите. Благодарение на това клиентът може да получи необходимата поддръжка във всеки момент от покупката. Освен това всички процеси, през които преминава клиентът, трябва да бъдат правилно коригирани, за да могат да преминат през тях лесно и без проблеми.

 

Трябва ли всяка компания да се отнася с внимание към клиентите?

Всяка компания определено трябва да бъде ориентирана към клиента. Независимо от индустрията, ако клиентът е доволен, компанията ще може да генерира по-високи печалби, както и трайни взаимоотношения с клиентите, които ще изградят лоялност в отношенията с клиента.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо