Какво означава “С внимание към клиента”?
Поддържайте клиентите си доволни и лоялни, осигурете положително изживяване на клиентите си и увеличете продажбите си. Правенето на бизнес като този се нарича обслужване, ориентирано към клиентите. Това е начин за предоставяне на повече от просто добра услуга или продукт. Тази стратегия е свързана с поставянето на клиента в основата на бизнеса.
Вниманието към клиента носи много предимства и ползи. Укрепва доверието и повишава удовлетвореността на клиентите. Щастливите клиенти препоръчват вашите услуги на други и така печелите още повече клиенти.
Frequently Asked Questions
Какво означава ориентиран към клиента подход?
Подходът, ориентиран към клиентите, е бизнес стратегия, която поставя клиента в центъра, на първо място в интерес на марката. Клиентът е централна точка в сърцето и подхода на компанията. Това е за изграждане на положителен опит и на дългосрочни взаимоотношения.
Какви са основите на ориентирания към клиента подход?
Основата на подхода, ориентиран към клиента, трябва да бъде преди всичко предлагането на цялостно обслужване на клиентите. Благодарение на това клиентът може да получи необходимата поддръжка във всеки момент от покупката. Освен това всички процеси, през които преминава клиентът, трябва да бъдат правилно коригирани, за да могат да преминат през тях лесно и без проблеми.
Трябва ли всяка компания да се отнася с внимание към клиентите?
Всяка компания определено трябва да бъде ориентирана към клиента. Независимо от индустрията, ако клиентът е доволен, компанията ще може да генерира по-високи печалби, както и трайни взаимоотношения с клиентите, които ще изградят лоялност в отношенията с клиента.
Expert’s note
Обслужването, ориентирано към клиентите, е ключът към удовлетворението и лоялността им. Със задължително комуникационно умение и многоканална услуга, внимаването към клиента е основатана на успеха на всяка компания.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.