Какво е решен тикет?
Един тикет се счита за решен, когато клиентът или служителят натисне бутона “Реши”. Тикетът може да бъде решен автоматично от правило или след определен период на липса на активност.
Решеният тикет обикновено е последният етап от жизнения цикъл на тикета. Ако тикетът бъде решен, той може да бъде отворен отново в зависимост от ситуацията.
Frequently Asked Questions
Какво е решен тикет?
Решен тикет е тикет изпратен от клиент, който вече е решен. Това е предпоследният етап от жизнения цикъл на тикета. След това тикетът бива приключенs.
Кой може да решава тикети в LiveAgent?
В LiveAgent всеки служител може да обработва тикети. Ако служителят е с най-ниски права в системата, той може да обработва само своите тикети, докато администраторът или собственикът имат достъп до всички тикети.
Къде можете да откриете решените тикети в LiveAgent?
Решените тикети могат да бъдат открити н раздела Тикети в панела на LiveAgent. Тук можете да откриете всички отчети независимо от статуса на тикетите.
Списък със задачи за започване на бизнес
Текстът разглежда различни начини за рекламиране на бизнеса си. Google Ads може да се използва за реклама в резултатите от търсене и на различни уебсайтове. Маркетингът в социалните медии може да помогне за реклама на бранда ви и повишаване на продажбите. Създаването на цялостен бизнес план е важна стъпка към успеха. Lean Canvas и LivePlan са инструменти, които могат да ви помогнат да създадете бизнес план. Изборът на правилния бизнес е важен, за да постигнете успех.
Списък със задачи за стартиране на подкаст
За успешното рекламиране на подкаста си може да използвате маркетингови публикации, социални медии и партньорски програми. За да измерите успеха на подкаста си, трябва да си поставите цели и да следите броя на абонаментите, броя на свалянията на епизодите ви, броя на обратните линкове и споменаванията в социалните медии, както и трафика на сайта ви. Използвайте софтуер като LiveAgent, за да управлявате всички входящи съобщения лесно.
Отзив за базата знания на Salesforce Sales Cloud
SalesForce и Freshdesk предлагат инструменти за управление на клиентски отношения. Freshdesk има три абонаментни пакета, като най-скъпият е Enterprise. SalesFlare е CRM система за малки компании в B2B сферата. Salesforce не предлага обслужване по имейл, но има различни начини за контакт като чат на живо или социални мрежи. Информация е представена и за Vtiger CRM, който може да се интегрира с LiveAgent.