Решен тикет

Какво е решен тикет?

Един тикет се счита за решен, когато клиентът или служителят натисне бутона “Реши”. Тикетът може да бъде решен автоматично от правило или след определен период на липса на активност.

Решеният тикет обикновено е последният етап от жизнения цикъл на тикета. Ако тикетът бъде решен, той може да бъде отворен отново в зависимост от ситуацията.

Frequently asked questions

Какво е решен тикет?

Решен тикет е тикет изпратен от клиент, който вече е решен. Това е предпоследният етап от жизнения цикъл на тикета. След това тикетът бива приключенs.

 

Кой може да решава тикети в LiveAgent?

В LiveAgent всеки служител може да обработва тикети. Ако служителят е с най-ниски права в системата, той може да обработва само своите тикети, докато администраторът или собственикът имат достъп до всички тикети. 

 

Къде можете да откриете решените тикети в LiveAgent?

Решените тикети могат да бъдат открити н раздела Тикети в панела на LiveAgent. Тук можете да откриете всички отчети независимо от статуса на тикетите.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо