Какво е решен тикет?
Един тикет се счита за решен, когато клиентът или служителят натисне бутона “Реши”. Тикетът може да бъде решен автоматично от правило или след определен период на липса на активност.
Решеният тикет обикновено е последният етап от жизнения цикъл на тикета. Ако тикетът бъде решен, той може да бъде отворен отново в зависимост от ситуацията.
Frequently Asked Questions
Какво е решен тикет?
Решен тикет е тикет изпратен от клиент, който вече е решен. Това е предпоследният етап от жизнения цикъл на тикета. След това тикетът бива приключенs.
Кой може да решава тикети в LiveAgent?
В LiveAgent всеки служител може да обработва тикети. Ако служителят е с най-ниски права в системата, той може да обработва само своите тикети, докато администраторът или собственикът имат достъп до всички тикети.
Къде можете да откриете решените тикети в LiveAgent?
Решените тикети могат да бъдат открити н раздела Тикети в панела на LiveAgent. Тук можете да откриете всички отчети независимо от статуса на тикетите.
Expert note
Решеният тикет е последният етап в жизнения цикъл на тикета след като е бил успешно решен от клиент или служител.

Безупречно обслужване на клиенти
Безупречното обслужване е ключ към задоволен клиент и успешен бизнес. LiveAgent предлага множество софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване с множество комуникационни канали и персонализация.
Уникалните контактни полета помагат за предоставянето на по-лични и компетентни услуги за удовлетворение на клиентите, което води до лоялни клиенти и генериране на нови приходи. Бюро услугите и LiveAgent са важни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Бъговете в програмите причиняват проблеми и губи.