Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Решен тикет

Какво е решен тикет?

Един тикет се счита за решен, когато клиентът или служителят натисне бутона “Реши”. Тикетът може да бъде решен автоматично от правило или след определен период на липса на активност.

Решеният тикет обикновено е последният етап от жизнения цикъл на тикета. Ако тикетът бъде решен, той може да бъде отворен отново в зависимост от ситуацията.

Често задавани въпроси

Какво е решен тикет?

Решен тикет е тикет изпратен от клиент, който вече е решен. Това е предпоследният етап от жизнения цикъл на тикета. След това тикетът бива приключенs.

 

Кой може да решава тикети в LiveAgent?

В LiveAgent всеки служител може да обработва тикети. Ако служителят е с най-ниски права в системата, той може да обработва само своите тикети, докато администраторът или собственикът имат достъп до всички тикети. 

 

Къде можете да откриете решените тикети в LiveAgent?

Решените тикети могат да бъдат открити н раздела Тикети в панела на LiveAgent. Тук можете да откриете всички отчети независимо от статуса на тикетите.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо