Какво са регистрите на дейност?
Регистърът на дейността е доклад за всички предприети действия през определен период от време. Регистърът на дейността, познат също като дневник на активността на работа показва, как някой прекарва своето време по време на работа. На LiveAgent, регистърът на дейността показва всички създадени или редактирани тикети.
This gives the admin/supervisor a chance to review the work of each agent. It also gives them a chance to suggest improvements on how to work more efficiently in LiveAgent.
Благодарение на регистъра на дейността, агентите могат да спрат да се фокусират върху дейности с ниска стойност и да управляват по- добре тяхното време. Регистърът на дейността е също така страхотен инструмент за гарантирането, че служителите са в правилната посока с предложените планове на компанията.
Защо е важен регистърът на дейността?
Възможността да се определи, кой се е вписал на Вашия акаунт е от решаващо значение за безопасността. Тъй като компаниите са в пряк контакт ежедневно с множество данни, важно е веднага да се идентифицират злоупотребите. Ако се появи злоупотреба, регистърът на данните веднага може да определи отговорното лице.
Регистърът на данните показва също така, че мерките Ви са проактивни, ако се появят злоупотреби. Това е важно, ако имате бизнес партньори или заинтересовани страни, които са инвестирали във Вашия бизнес.
Регистрите на дейността са също така важни, защото те предоставят широко обхватни впечатления.
Нека да разгледаме един обикновен пример. Представете си клиент, който се оплаква за Вашата клиентска услуга. Събраните впечатления от регистъра на дейността могат да Ви помогнат да огледате ситуацията. След като сте я оценили, можете да предоставите обратна връзка и да създадете подходящия план за действие за да спасите ситуацията.
Защо трябва да оценявате регистъра на дейността?
Преглеждането на работата на служителите е важна част от гарантирането на максималната ефективност. LiveAgent предлага над 180 характеристики, които можете да използвате за да подобрите Вашето клиентско обслужване.
Регистърът на дейността може да Ви даде впечатления, как Вашите агенти използват тези характеристики. Например, ако видите, че един агент по поддръжката изпълнява задача, която лесно може да бъде автоматизирана ръчно, можете да му/ѝ кажете за автоматизацията.
Поради прегледи на регистри на дейността, можете да откриете възможности за подобряването на Вашето клиентско обслужване.
Преглеждайки регистрите по дейността, можете да проследите напредъка на Вашите агенти по отношение на изпълнението на целите на компанията и показателите.
Предимства на регистрите по дейността/одита:
- веднага се определят проблемите, така могат да бъдат избегнати месеци с потенциални грешки
- признание на способностите на агента по клиентското обслужване- добре/зле представящи се
- помага с измерването на ключовите индикатори на представяне (KPI) на служителите
- възможност за възнаграждаване на най- добре представящите се агенти на клиентското обслужване
- възможност за признаване на нуждата за допълнително обучение на клиентите
Къде е регистърът на данните на LiveAgent?
Стъпки за управление на Вашия регистър данни:
- Log in to your LiveAgent account
- Търсене на конфигурации
- Кликнете на Инструменти
- Накрая отворете Одит регистъра
Както беше споменато по- горе, регистърът на данните, с други думи, назовано одит регистър.
Какво показват Вашите регистри на данни на LiveAgent?
Регистърът на данни предоставя пълен доклад за действията, които агентът на клиентското обслужване предприема.
Показва
- името на агента
- the amount of time the agent spends working on the ticket
- броят на тикетите, по които агентът е работил
- кратко описание на всяко действие
- точните действия на агента/ промените по всеки билет
Expert’s note
Регистри на дейности са доклади за предприетите действия в определен период. Важни са за проследяване на работата и отговорността на служителите.
Контролен списък за въвеждане на VoIP система
Не можете да си позволите да пренебрегнете този контролен списък за въвеждане на VoIP система. Ето какво ви трябва за успешен и лесен за следване процес.
Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Khoros
Khoros is a leading digital platform for customer engagement that offers various channels for customer support, such as live chat, call center, social media support, and self-service options. They do not provide email support but have a knowledge base available. To contact them, one can start a live chat on their website, call their phone number, or leave a message on their social media platforms.
Шаблони за проучване на удовлетвореността на клиентите след продажбата на електронна търговия
The article provides tips for improving customer service on social media, emphasizing the importance of proper communication and personalized responses. It also presents template responses for apology emails and highlights the importance of knowing and connecting with customers for long-term loyalty. Conducting customer satisfaction surveys is recommended, but companies should focus on user experience instead of just obtaining data for their brand's image. The article encourages using surveys to enhance marketing communication.
Контакти на център за обслужване на клиенти на JazzHR
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, система за управление на оплаквания и други. Можете да се свържете с техния екип за продажби и да се абонирате за бюлетин, за да получите последните новини за обновления и намаления. Компанията е съобразена с ОРЗД и има различни политики за защита на личните данни. Всички права запазени.