Какво са регистрите на дейност?
Регистърът на дейността е доклад за всички предприети действия през определен период от време. Регистърът на дейността, познат също като дневник на активността на работа показва, как някой прекарва своето време по време на работа. На LiveAgent, регистърът на дейността показва всички създадени или редактирани тикети.
This gives the admin/supervisor a chance to review the work of each agent. It also gives them a chance to suggest improvements on how to work more efficiently in LiveAgent.
Благодарение на регистъра на дейността, агентите могат да спрат да се фокусират върху дейности с ниска стойност и да управляват по- добре тяхното време. Регистърът на дейността е също така страхотен инструмент за гарантирането, че служителите са в правилната посока с предложените планове на компанията.
Защо е важен регистърът на дейността?
Възможността да се определи, кой се е вписал на Вашия акаунт е от решаващо значение за безопасността. Тъй като компаниите са в пряк контакт ежедневно с множество данни, важно е веднага да се идентифицират злоупотребите. Ако се появи злоупотреба, регистърът на данните веднага може да определи отговорното лице.
Регистърът на данните показва също така, че мерките Ви са проактивни, ако се появят злоупотреби. Това е важно, ако имате бизнес партньори или заинтересовани страни, които са инвестирали във Вашия бизнес.
Регистрите на дейността са също така важни, защото те предоставят широко обхватни впечатления.
Нека да разгледаме един обикновен пример. Представете си клиент, който се оплаква за Вашата клиентска услуга. Събраните впечатления от регистъра на дейността могат да Ви помогнат да огледате ситуацията. След като сте я оценили, можете да предоставите обратна връзка и да създадете подходящия план за действие за да спасите ситуацията.
Защо трябва да оценявате регистъра на дейността?
Преглеждането на работата на служителите е важна част от гарантирането на максималната ефективност. LiveAgent предлага над 180 характеристики, които можете да използвате за да подобрите Вашето клиентско обслужване.
Регистърът на дейността може да Ви даде впечатления, как Вашите агенти използват тези характеристики. Например, ако видите, че един агент по поддръжката изпълнява задача, която лесно може да бъде автоматизирана ръчно, можете да му/ѝ кажете за автоматизацията.
Поради прегледи на регистри на дейността, можете да откриете възможности за подобряването на Вашето клиентско обслужване.
Преглеждайки регистрите по дейността, можете да проследите напредъка на Вашите агенти по отношение на изпълнението на целите на компанията и показателите.
Предимства на регистрите по дейността/одита:
- веднага се определят проблемите, така могат да бъдат избегнати месеци с потенциални грешки
- признание на способностите на агента по клиентското обслужване- добре/зле представящи се
- помага с измерването на ключовите индикатори на представяне (KPI) на служителите
- възможност за възнаграждаване на най- добре представящите се агенти на клиентското обслужване
- възможност за признаване на нуждата за допълнително обучение на клиентите
Къде е регистърът на данните на LiveAgent?
Стъпки за управление на Вашия регистър данни:

- Log in to your LiveAgent account
- Търсене на конфигурации
- Кликнете на Инструменти
- Накрая отворете Одит регистъра
Както беше споменато по- горе, регистърът на данните, с други думи, назовано одит регистър.

Какво показват Вашите регистри на данни на LiveAgent?
Регистърът на данни предоставя пълен доклад за действията, които агентът на клиентското обслужване предприема.
Показва
- името на агента
- the amount of time the agent spends working on the ticket
- броят на тикетите, по които агентът е работил
- кратко описание на всяко действие
- точните действия на агента/ промените по всеки билет
Expert note
Регистри на дейности са доклади за предприетите действия в определен период. Важни са за проследяване на работата и отговорността на служителите.

LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
Videos - Liveagent Webinar 1 Predstavyane I Obst Pregled
LiveAgent уебинар 3: Лайв чат и покани за чат
LiveAgent предлага уебинари за оптимизиране на комуникацията чрез лайв чат, което подобрява взаимодействието с клиентите и удовлетвореността им.