Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Регистри на дейности

Какво са регистрите на дейност?

Регистърът на дейността е доклад за всички предприети действия през определен период от време. Регистърът на дейността, познат също като дневник на активността на работа показва, как някой прекарва своето време по време на работа. На LiveAgent, регистърът на дейността показва всички създадени или редактирани тикети.

Това дава на администратора/на супервайзора шанс да прегледа работа на всеки един агент. Той също така им дава шанс да предложат подобрения, как да се работи по ефективно на LiveAgent.

Благодарение на регистъра на дейността, агентите могат да спрат да се фокусират върху дейности с ниска стойност и да управляват по- добре тяхното време. Регистърът на дейността е също така страхотен инструмент за гарантирането, че служителите са в правилната посока с предложените планове на компанията.

Защо е важен регистърът на дейността?

Възможността да се определи, кой се е вписал на Вашия акаунт е от решаващо значение за безопасността. Тъй като компаниите са в пряк контакт ежедневно с множество данни, важно е веднага да се идентифицират злоупотребите. Ако се появи злоупотреба, регистърът на данните веднага може да определи отговорното лице.

Регистърът на данните показва също така, че мерките Ви са проактивни, ако се появят злоупотреби. Това е важно, ако имате бизнес партньори или заинтересовани страни, които са инвестирали във Вашия бизнес.

Регистрите на дейността са също така важни, защото те предоставят широко обхватни впечатления.

Нека да разгледаме един обикновен пример. Представете си клиент, който се оплаква за Вашата клиентска услуга. Събраните впечатления от регистъра на дейността могат да Ви помогнат да огледате ситуацията. След като сте я оценили, можете да предоставите обратна връзка и да създадете подходящия план за действие за да спасите ситуацията.

Защо трябва да оценявате регистъра на дейността?

Преглеждането на работата на служителите е важна част от гарантирането на максималната ефективност. LiveAgent предлага над 180 характеристики, които можете да използвате за да подобрите Вашето клиентско обслужване.

Регистърът на дейността може да Ви даде впечатления, как Вашите агенти използват тези характеристики. Например, ако видите, че един агент по поддръжката изпълнява задача, която лесно може да бъде автоматизирана ръчно, можете да му/ѝ кажете за автоматизацията.

Поради прегледи на регистри на дейността, можете да откриете възможности за подобряването на Вашето клиентско обслужване.

Преглеждайки регистрите по дейността, можете да проследите напредъка на Вашите агенти по отношение на изпълнението на целите на компанията и показателите.

Предимства на регистрите по дейността/одита:

  • веднага се определят проблемите, така могат да бъдат избегнати месеци с потенциални грешки
  • признание на способностите на агента по клиентското обслужване- добре/зле представящи се
  • помага с измерването на ключовите индикатори на представяне (KPI) на служителите
  • възможност за възнаграждаване на най- добре представящите се агенти на клиентското обслужване
  • възможност за признаване на нуждата за допълнително обучение на клиентите

Къде е регистърът на данните на LiveAgent?

Стъпки за управление на Вашия регистър данни:

Управление на регистъра с данни/ одит на LiveAgent.
  1. Впишете се във Вашия LiveAgent акаунт
  2. Търсене на конфигурации
  3. Кликнете на Инструменти
  4. Накрая отворете Одит регистъра

Както беше споменато по- горе, регистърът на данните, с други думи, назовано одит регистър.

Пример за регистър одит/на данни.

Какво показват Вашите регистри на данни на LiveAgent?

Регистърът на данни предоставя пълен доклад за действията, които агентът на клиентското обслужване предприема.

Показва

  • името на агента
  • времето, което агентът прекарва в работа по тикета
  • броят на тикетите, по които агентът е работил
  • кратко описание на всяко действие
  • точните действия на агента/ промените по всеки билет
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е регистър на дейността?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Регистърът на дейността е запис на Вашата дейност и как прекарвате Вашето време. Можете да управлявате регистъра на дейността в реално време, но също така и във виртуалния свят. В организации и компании, регистърът на дейността е използван основно за наблюдение , как служителите си прекарват времето, докато работят. Благодарение на това, е възможно да се получи достъп, кой и как си прекарва времето. Анализът на такива данни ще Ви помогне да увеличите продуктивността на служителите, да подобри управлението на времето и да се поддържа продуктивността.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви дейности можете да регистрирате на LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “В регистъра на дейността на LiveAgent, можете да видите всички дейностим които са били извършени от персонала за клиентското обслужване. Те се събират под формата на доклад. Ще откриете данните тук: – колко време прекарва агентът в обработването на един тикет – с колко тикета е работил клинетът – описание на всяка дейност – всички промени и дейности, извършени от агента по даден билет ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да открите Вашия регистър с дейности в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако искате да откриете Вашата дейност, можете да направите справка с одит регистъра, който е хронолигически набор от записи. Той съдържа всички действия, които персоналът по техническата поддръжка е предприел. Можете да откриете регистъра по дейността на Вашия LiveAgent акаунт. 1. Впишете се първо на Вашия LiveAgent акаунт. 2. Открийте конфигурацията 3. Кликване върху конфигирацията 4. Накрая, отворете одит регистъра (който е регистъра с дейността). ” } }] }

FAQ

Какво е регистър на дейността?

Регистърът на дейността е запис на Вашата дейност и как прекарвате Вашето време. Можете да управлявате регистъра на дейността в реално време, но също така и във виртуалния свят. В организации и компании, регистърът на дейността е използван основно за наблюдение , как служителите си прекарват времето, докато работят. Благодарение на това, е възможно да се получи достъп, кой и как си прекарва времето. Анализът на такива данни ще Ви помогне да увеличите продуктивността на служителите, да подобри управлението на времето и да се поддържа продуктивността.

Какви дейности можете да регистрирате на LiveAgent?

В регистъра на дейността на LiveAgent, можете да видите всички дейности които са били извършени от персонала за клиентското обслужване. Те се събират под формата на доклад. Ще откриете данните тук: – колко време прекарва агентът в обработването на един тикет – с колко тикета е работил клинетът – описание на всяка дейност – всички промени и дейности, извършени от агента по даден билет

Как можете да открите Вашия регистър с дейности в LiveAgent?

Ако искате да откриете Вашата дейност, можете да направите справка с одит регистъра, който е хронолигически набор от записи. Той съдържа всички действия, които персоналът по техническата поддръжка е предприел. Можете да откриете регистъра по дейността на Вашия LiveAgent акаунт. 1. Впишете се първо на Вашия LiveAgent акаунт. 2. Открийте конфигурацията 3. Кликване върху конфигирацията 4. Накрая, отворете одит регистъра (който е регистъра с дейността).

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо