Какво представляват разрешенията?
С помощта на разрешенията, можете да контролирате достъпа на сътрудниците и членовете на екипа си. Давайте им пълномощия само за действия, необходими за извършване на работата им и ограничавайте достъпа им до съответни секции, които не са свързани с изпълнение на поставените задачи. Разрешенията се разпределят успоредно с ролите.
Frequently Asked Questions
Какво представляват разрешенията?
Разрешенията ви позволяват да управлявате достъпа на екипа си. Можете да им дадете съответните разрешения. Те се разпределят директно към определени роли.
За какво се използват разрешенията?
Разрешенията ви позволяват да извършвате определени задачи в системата. В зависимост от ролята ви в системата, това са правата, с които разполагате. Някои роли могат да имат ограничени права, а други - неограничен достъп.
Как можете да осъществите достъп до разрешенията в системата на LiveAgent?
Разрешенията в LiveAgent са тясно свързани със съответните роли, които могат да бъдат разпределяни в системата. Агентите сътрудници имат най-ограничени права, администраторите - най-широките такива, а собственикът на системата има достъп до опциите за плащане и фактуриране, както и до администраторските права.
Expert note
Разрешенията в LiveAgent позволяват контрол върху достъпа на екипа. Разпределят се към ролите в системата.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат, за да подобри обслужването на клиенти в B2B индустрията.
LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.