Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Разговор

Какво е разговор?

Conversation is a discussion with someone about a particular subject.

Cambridge dictionary

Клиентски разговор е нишка от съобщения, обменени с представител. Разговор може да се осъществи под формата на разговор в чат, разговор по имейл или обикновен телефонен разговор. Освен това можете да създавате и разговори (още познати като Тикети) чрез лични съобщения във Facebook или туитове.

Пример за тикет разговор в LiveAgent

Как да разговаряте с клиентите си:

  • Поздравете ги
  • Представете се
  • Бъдете учтиви
  • Бъдете уверени
  • Водете разговора в правилната посока
  • Кажете им, че ще им помогнете
  • Кажете съжалявам, когато е необходимо
  • Бъдете търпелив
  • Слушайте проактивно
  • Дайте им фактическа информация
  • Не прекъсвайте клиента, освен ако не е необходимо
  • Бъдете позитивни

Пример за добър и лош разговор с клиент:

ЛОШ: Ние не предоставяме тази функция.

ДОБЪР: Въпреки че понастоящем нямаме тази функция, радваме се да се чуем. Винаги, когато правим някакви подобрения, ние се стремим към мненията/прозренията на клиентите като вашето.

Съвети за работа с ядосан клиент:

  • Бъдете спокойни
  • Покажете съпричастност
  • Не го приемайте лично
  • Извинете се за неудобството
  • Повторете/обобщете притеснения на вашите клиентите. Това показва, че слушате активно. Клиентът може също така да изясни проблема, който изпитва.
  • Обяснете стъпките, които ще предприемете
  • Дайте различни опции за решение – оставете клиента да избере
  • Ако обещаете на клиента нещо, не забравяйте да го изпълните

It is so much easier to be nice, to be respectful, to put yourself in your customers' shoes and try to understand how you might help them before they ask for help than it is to try to mend a broken customer relationship.

Mark Cuban

Какви са видовете диалог с клиентите?

Диалогът обикновено се осъществява между представител и клиент.

Класическият тип е личният диалог. И все пак има и други важни форми на диалози.

Ето някои видове диалог:

Компанията трябва да обмисли правилния подход за всеки тип. По-важното е, че компанията трябва да е достъпна на всяка платформа.

Как да започнем разговор с потенциален клиент?

Ето няколко начина да започетнете разговора:

  • задайте въпрос по друга тема (без продажби)
  • попитайте за тяхната работа/интереси
  • направете им комплименти
  • напавете коментар за времето
  • попитайте за плановете им за уикенда

Как да подобрите разговорите си с клиентите със софтуера за обслужване на клиенти?

Разговорите с клиентите трябва да бъдат гладки, бързи и лични. Софтуерът за обслужване на клиенти подобрява ежедневните дейности на вашите агенти, по-специално запитвания на клиенти. Софтуерът, като LiveAgent, може да помогне на вашите клиенти и агенти по много начини.

Функции, които можете да използвате за по-добри разговори с клиентите:

  • Използвайте предварително подбрани съобщения
  • Използвайте предварително дефинирани отговори
  • Добавете GIF файлове
  • Добавете връзки
  • Насочете клиента към статия от информационната база
  • Използвайте съхранени клиентски данни за лек, бърз и лесен разговор

Софтуерът за обслужване на клиенти увеличава продажбите, задържа клиентите и повишава удовлетвореност на клиентите.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Какво е разговор?

Разговор с клиента е съобщението, което се обменя между клиента и агента. В обслужването на клиенти такъв разговор може да има няколко форми. Може да се стартира чрез чат, електронна поща, телефон и социални мрежи.

Как можете да проверите разговорите в LiveAgent?

Можете да проверите разговорите с клиенти в LiveAgent на всеки конкретен тикет. Разговорите също се архивират, така че можете да получите достъп до вече проведени разговори. В зависимост от техните разрешения, хората могат да имат достъп само до собствените си разговори или също до тези на други агенти.

Всеки разговор има ли създаден съответен тикет?

Всеки разговор (ако се провежда в различна нишка) има създаден отделен тикет. Ако клиент се свърже в една и съща нишка, това се представя като един тикет.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо