Кой е ръководител на екип?
Ръководителят на екип отговаря за даден екип. В сферата на обслужването на клиенти, ръководителите на екипи обикновено ръководят 5-10 служители. Отговарят за ежедневната рутинна работа, като се грижат екипът да работи съсредоточено върху задачите си, а клиентите да бъдат удовлетворени.
В системата на LiveAgent ръководителят на екип обикновено изпълнява ролята на администратор и има достъп до различни отчети, настройки и конфигурации.
Frequently Asked Questions
Кой е ръководител екип?
Ръководителят на екип е човек, който осигурява помощ и подкрепа на екип от служители, споделя познанията си с тях, грижи се за развитието на екипа, осигурява им комфортни условия на работа и контролира дейностите им. Това е и човекът, който води екипа и подрежда по важност задачите в него.
Какви са отговорностите на ръководителя на екип?
На първо място ръководителят на екип трябва да подкрепя екипа по време на работния процес. Трябва да обучава служителите, за да могат да постигат поставените им цели и да работи върху развитието на необходимите качества за работа на определена позиция в екипа. Той трябва да развива силните страни на екипа и да помага при справянето със слабостите му. Да определя целите на екипа и да прави оценка на развитието му. Той отговаря и за разрешаването на спорове и конфликти. Трябва да организира и съвместни срещи между членовете на екипа и други подобни инициативи.
Възможно ли е да зададете ръководител екип в програмния продукт на LiveAgent?
В системата на LiveAgent ръководителят на екип изпълнява ролята на администратор. Следователно има достъп до всички тикети, обработвани от служителите.
Expert note
Ръководителят на екип е отговорен за управлението на екипа и постигането на висока доволнаст от клиентите. Той ръководи ежедневната дейност на служителите и гарантира консистентността на обслужването на клиенти.

Как да превърнете нещастните клиенти в адвокати на марката
Привличане на лоялни клиенти и изграждане на маркетингова стратегия.
Ориентирана към клиента услуга
Подобрете ориентацията към клиентите чрез ABM маркетинг и събиране на клиентска обратна връзка. Комуникационният и обучителен процес са от съществено значение за успешното клиентско обслужване. Препоръчването и наградите също помагат за изграждане на лоялността на клиентите.