Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Прозрения

Какво са прозренията?

Характеристиката за прозрения, наричана още “Отчети” е изключително полезен инструмент, който Ви позволява да разберете по добре Вашите данни. Той Ви предоставя анализи на Вашия бизнес. Също така, преглед на операциите на клиентската услуга, съхраняване на персонализирани данни, видимост на тикетите и много повече.

Често задавани въпроси

Какво са прозренията?

Има много определения, какво всъщност са прозренията. На първо място, това е внимателно наблюдение на поведението на консуматора, което ви позволява да го погледнете от съвсем нова перспектива. Обръщането на внимание на прозренията Ви помага да откриете основните мотивации, които ръководят действията на хората. Това понякога се отнася до неразпознатата фундаментална човешка истина

 

Какви са примерите за прозрения?

Прозренията да изключително полезни, но какво всъщност искаме да кажем с термина “прозрение”? Някои прозрения могат да включват: например, това може да са отговори, които са получени от част от анкета (например NPS or CSAT) или Вие анализирате потребителското поведение от аналитичните данни, които имате и накрая получавате прозрения за това, което трябва да се подобри в дадената услуга или устройство. Прозрения, които определено ще Ви помогнат да ръководите Вашия бизнес, както и да разбери, дали клиентът ще купи Ваш продукт.

 

Как да получите прозрения от LiveAgent?

на LiveAgent имате достъп до характеристиките за прозрения, например отчети, които Ви позволяват да разберете данните, които събирате по време на клиентската услуга. Това Ви позволява да опознаете Вашите клиенти и техните мотивации. Това също така Ви позволява да анализирате дейностите на Вашата компания, можете да разгледате всички операции, които се извършват от екипа по клиентско обслужване, както и да преглеждате тикетите. 

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо