Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Просрочен тикет

Какво е просрочен тикет?

Тикетите считани за просрочени са онези, които не са били обработени в рамките на времето определено от SLA. Когато тикетите бъдат просрочени, обещанието на компанията към клиентите е нарушено. За това има много причини – липса на комуникация, различни фактори, претоварени служители или разочаровани клиенти.

Преди да направите каквото и да е било при просрочването на тикетите, трябва да смекчите нанесените вреди. Служителите ви трябва да се извинят и да дадат обяснение на клиентите за закъснението. Мениджърите могат да поемат контрола и да се справят с положението. Независимо от начина на действие, първата стъпка е комуникацията с клиентите и поднасянето на подходящо обяснение за ситуацията.

Често задавани въпроси

Какво е определението за просрочен тикет?

Просроченият тикет е този, който не е решен в рамките на времето определено от SLA. За това може да има много причини като липса на комуникация, прекомерна натовареност на служителите или разочарование у клиентите. Това не оказва положително влияние и върху приемането на предлаганото обслужване на клиенти от компанията.

 

Какво трябва да направите, за да избегнете големия брой просрочени тикети?

За да избегнете големия брой просрочени тикети, трябва добре да организирате работата на служителите си. Ако служителите са прекалено заети, може приоритетите им да не са зададени правилно и може да се наложи увеличаване на заетостта им. Ако проблемът е сложен, служителят трябва да има ясно описан план за свързване с членовете на екипа, които могат да му помогнат, а в най-сложните случаи тикетът трябва да бъде прехвърлен например към мениджър. Важно е и да се извините на клиентите за възникналата ситуация.

 

Осигурява ли LiveAgent списък с просрочени тикети?

LiveAgent ви осигурява списък с просрочени тикети, до който служителят и мениджърът имат достъп. Това спомага по-ефикасното обработване на просрочените тикети.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо