Какво са прогнозни оценки за удовлетвореността?
Прогнозни оценки за удовлетвореността е мярка за това дали тикетът може да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност, базиран на система за предсказване, изградена за конкретни акаунти, използваща минали статистически данни за обслужване на клиенти и удовлетвореност.
Frequently Asked Questions
Как определяте прогнозни оценки за удовлетвореността?
Прогнозни оценки за удовлетвореността е индикатор, който определя кои функции могат да направят клиента ви доволен. Оценява дали тикетът може да получи добър или лош рейтинг на удовлетвореност. Той служи като система за ранно предупреждение. Благодарение на това разберете по-рано за дадена ситуация и можете да я предотвратите и да гарантирате удовлетвореност на клиентите.
Как се изчисляват прогнозни оценки за удовлетвореността?
За да се изчислят прогнозните оценки за удовлетвореността е необходим специфичен, статистически значим брой оценки в определен момент. Те трябва да вземат предвид всички оценки - както добри, така и лоши. При изчислението се вземат предвид: времевите показатели, напр. първо време за реакция или време за пълно решение, текст на доклада, индикатори за натоварване, напр. брой отговори, повторно отваряне и преразпределени тикети.
LiveAgent предоставя ли прогнозни оценки за удовлетвореността?
LiveAgent предоставя прогнозни оценки за удовлетвореността. Това е много важен показател в обслужването на клиентите, който определено улеснява работата и провеждането на ефективни дейности.
Expert’s note
Прогнозните оценки за удовлетвореността са индикатор, който определя кои функции могат да направят клиента ви доволен.
Контакти на бюрото за помощ на LinkedIn
Как да се свържете с обслужване на клиенти на LinkedIn по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Контакти на бюрото за помощ на Rolex
Как да се свържете с обслужването на клиентите на Rolex по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Списък със задачи за стартиране на подкаст
За успешното рекламиране на подкаста си може да използвате маркетингови публикации, социални медии и партньорски програми. За да измерите успеха на подкаста си, трябва да си поставите цели и да следите броя на абонаментите, броя на свалянията на епизодите ви, броя на обратните линкове и споменаванията в социалните медии, както и трафика на сайта ви. Използвайте софтуер като LiveAgent, за да управлявате всички входящи съобщения лесно.
Контакти на бюрото за помощ на Shedul
Fresha предлага поддръжка чрез имейл, лайв чат, телефонна централа и форум. Също така има контакти в социалните медии, включително Instagram, Facebook и Twitter. Не се предоставят споразумения за ниво на обслужване, но има политики за поверителност и сигурност. Fresha има страница в Уикипедия и партньорска програма.