Прогнозни оценки за удовлетвореността

Какво са прогнозни оценки за удовлетвореността?

Прогнозни оценки за удовлетвореността е мярка за това дали тикетът може да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност, базиран на система за предсказване, изградена за конкретни акаунти, използваща минали статистически данни за обслужване на клиенти и удовлетвореност.

Frequently asked questions

Как определяте прогнозни оценки за удовлетвореността?

Прогнозни оценки за удовлетвореността е индикатор, който определя кои функции могат да направят клиента ви доволен. Оценява дали тикетът може да получи добър или лош рейтинг на удовлетвореност. Той служи като система за ранно предупреждение. Благодарение на това разберете по-рано за дадена ситуация и можете да я предотвратите и да гарантирате удовлетвореност на клиентите.

 

Как се изчисляват прогнозни оценки за удовлетвореността?

За да се изчислят прогнозните оценки за удовлетвореността е необходим специфичен, статистически значим брой оценки в определен момент. Те трябва да вземат предвид всички оценки - както добри, така и лоши. При изчислението се вземат предвид: времевите показатели, напр. първо време за реакция или време за пълно решение, текст на доклада, индикатори за натоварване, напр. брой отговори, повторно отваряне и преразпределени тикети.

 

LiveAgent предоставя ли прогнозни оценки за удовлетвореността?

LiveAgent предоставя прогнозни оценки за удовлетвореността. Това е много важен показател в обслужването на клиентите, който определено улеснява работата и провеждането на ефективни дейности.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо