Какво са прогнозни оценки за удовлетвореността?
Прогнозни оценки за удовлетвореността е мярка за това дали тикетът може да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност, базиран на система за предсказване, изградена за конкретни акаунти, използваща минали статистически данни за обслужване на клиенти и удовлетвореност.
Frequently Asked Questions
Как определяте прогнозни оценки за удовлетвореността?
Прогнозни оценки за удовлетвореността е индикатор, който определя кои функции могат да направят клиента ви доволен. Оценява дали тикетът може да получи добър или лош рейтинг на удовлетвореност. Той служи като система за ранно предупреждение. Благодарение на това разберете по-рано за дадена ситуация и можете да я предотвратите и да гарантирате удовлетвореност на клиентите.
Как се изчисляват прогнозни оценки за удовлетвореността?
За да се изчислят прогнозните оценки за удовлетвореността е необходим специфичен, статистически значим брой оценки в определен момент. Те трябва да вземат предвид всички оценки - както добри, така и лоши. При изчислението се вземат предвид: времевите показатели, напр. първо време за реакция или време за пълно решение, текст на доклада, индикатори за натоварване, напр. брой отговори, повторно отваряне и преразпределени тикети.
LiveAgent предоставя ли прогнозни оценки за удовлетвореността?
LiveAgent предоставя прогнозни оценки за удовлетвореността. Това е много важен показател в обслужването на клиентите, който определено улеснява работата и провеждането на ефективни дейности.
Контакти на бюрото за помощ на Rolex
Как да се свържете с обслужването на клиентите на Rolex по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Списък със задачи за стартиране на подкаст
За успешното рекламиране на подкаста си може да използвате маркетингови публикации, социални медии и партньорски програми. За да измерите успеха на подкаста си, трябва да си поставите цели и да следите броя на абонаментите, броя на свалянията на епизодите ви, броя на обратните линкове и споменаванията в социалните медии, както и трафика на сайта ви. Използвайте софтуер като LiveAgent, за да управлявате всички входящи съобщения лесно.
Контакти на бюрото за помощ на Bitly
Bitly не предлага директна поддръжка на клиенти, но имат контактна форма за социална медия и самообслужване. Екипът за поддръжка на клиенти на Bitly отговаря на имейли, лайв чат и телефон в рамките на 15 минути. Bitly има общи условия, политика за поверителност и управление на риска. Компанията е софтуерна и интернет компания, предлагаща услуга за съкращаване на URL адреси и управление на връзки.
Проследяване на посетителите на уебсайта
LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, който предлага многоезичност и мултиканални опции като имейли, чат на живо и кол център. Проактивните покани за чат водят до увеличение на продажбите и конкурентно предимство. Функцията за преглед на въвеждане в помага за подготовката за отговор на клиентите. Потребителите могат да персонализират бутоните за чат и да си зададат предпочитания език за определен отдел. LiveAgent предлага безплатна 14-дневна пробна версия.