Приложение за телефонна централа

Какво е приложение за телефонна централа?

Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.

Приложението за телефонна цетрала е вид приложение за клиентско обслужване и предоставя на клиентите достъп до обслужване чрез телефонно обаждане до телефонна централа. То повишава ефективността на екипа за клиентско обслужване и клиентското удовлетворение.

Frequently asked questions

What is a call center app?

The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.

What are the must-have features of a call center app?

There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls - thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after. 

How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?

LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Приложението за телефонна централа е важно за обслужване на клиенти. То обединява всички канали за комуникация и предлага функции като записване на разговори и автоматично разпределяне на обаждания.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Бизнесите използват хелп деск за да предоставят обслужване на техните клиенти през различни канали, включително кол центъри, уебсайтове, чат на живо, социални медии или имейл.

Хелп деск

Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.

Софтуерът за управление на услуги е програма, която компаниите използват, за да управляват предоставянето на услуги на своите клиенти. Софтуерът за управление на услуги е чудесен начин за оптимизиране технологията на компанията.

Софтуер за управление на услуги

LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който помага на компаниите да оптимизират технологията, да намалят разходите и спестят време. Той улеснява комуникацията и подобрява удовлетвореността на клиентите, което води до по-добро управление на бизнеса и увеличена печалба. В LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети, а личните бележки са полезен начин за обмен на информация. Базата знания е част от помощния център на компанията, която предоставя информация за продуктите и услугите. LiveAgent предлага база знания и софтуер за управление на услуги.

Попълнете персонализирани стойности с API, ефективно използвайте филтър и търсене или използвайте правила за разширена автоматизация с функцията на LiveAgent - Контактни полета.

Контактни полета

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.

Всеки, който е част от клиентското обслужване, може да се възползва от вътрешна академия и да я използва като полезен ресурс за безплатно обучение.

Добре дошли в Академията за клиентско обслужване

Всеки, който е част от клиентското обслужване, може да се възползва от вътрешна академия и да я използва като полезен ресурс за безплатно обучение.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо