Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Приложение за телефонна централа

Какво е приложение за телефонна централа?

Приложението за клиентско обслужване събира всички канали за комуникация, например имейл и чат, в център за управление. Това приложение помага на екипа за клиентско обслужване да бъде организиран и лесен за управление. Позволява на потребителите да сортират запитванията и да ги възлагат на конкретен сътрудник. Има различни функционалности, които приложението за клиентско обслужване предлага – форум, база знание, лайв чат и поддръжка за мобилни приложения. Можете да добавите бутон за помощ в мобилното си приложение и клиентите могат да получават помощ и чрез него.

Приложението за телефонна цетрала е вид приложение за клиентско обслужване и предоставя на клиентите достъп до обслужване чрез телефонно обаждане до телефонна централа. То повишава ефективността на екипа за клиентско обслужване и клиентското удовлетворение.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е приложение за телефонна централа?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Приложението за телефонна централа е един от видовете приложения, които подпомагат клиентското обслужване. Благодарение на него, ефективността на екипа за клиентско обслужване се повишава, а с него и удовлетворението му. Всички свързващи процеси са автоматични.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са задължителните функционалности на приложение за телефонна централа?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има няколко необходими функционалности на приложението за телефонна централа. Те включват запис на обажданията – благодарение на тази функционалност, имате възможност да архивирате запитванията и да се връщате към тях когато е необходимо. Имате на разположение и функционалност за интерактивна система за гласови отговори, чрез която можете да настроите различни пътеки и менюта за по-добро клиентско обслужване по телефона. Препращането (маршрутизиране) на обаждания също е полезно, особено ако се налага да обработвате голямо количество обаждания, тъй като клиентите се свързват с правилния сътрудник веднага. Какво друго да изисквате? Автоматично разпределяне на обажданията, което намалява времето за чакане на клиентите и пренасочва обажданията към правилния сътрудник, наблюдение и препращане на живо на обажданията 24/7, външни интеграции (напр. със CRM система за стимулиране и проследяване на продажбите) и подробни анализи под формата на доклади също са търсени. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да свържа приложение за телефонна централа с help desk-а в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има вградена телефонна централа. Благодарение на тази комбинация, и двете настройки са лесни. Ако вече имате регистрация, ще намерите опциите за настройка в таблото. Свържете устройствата си, добавете телефонни номера и добавете бутон за телефонната централа в сайта си. Ще ви отнеме само няколко минути.” } }] }

FAQ

Какво е приложение за телефонна централа?

Приложението за телефонна централа е един от видовете приложения, които подпомагат клиентското обслужване. Благодарение на него, ефективността на екипа за клиентско обслужване се повишава, а с него и удовлетворението му. Всички свързващи процеси са автоматични.

Кои са задължителните функционалности на приложение за телефонна централа?

Има няколко необходими функционалности на приложението за телефонна централа. Те включват запис на обажданията – благодарение на тази функционалност, имате възможност да архивирате запитванията и да се връщате към тях когато е необходимо. Имате на разположение и функционалност за интерактивна система за гласови отговори, чрез която можете да настроите различни пътеки и менюта за по-добро клиентско обслужване по телефона. Препращането (маршрутизиране) на обаждания също е полезно, особено ако се налага да обработвате голямо количество обаждания, тъй като клиентите се свързват с правилния сътрудник веднага. Какво друго да изисквате? Автоматично разпределяне на обажданията, което намалява времето за чакане на клиентите и пренасочва обажданията към правилния сътрудник, наблюдение и препращане на живо на обажданията 24/7, външни интеграции (напр. със CRM система за стимулиране и проследяване на продажбите) и подробни анализи под формата на доклади също са търсени.

Как да свържа приложение за телефонна централа с help desk-а в LiveAgent?

LiveAgent има вградена телефонна централа. Благодарение на тази комбинация, и двете настройки са лесни. Ако вече имате регистрация, ще намерите опциите за настройка в таблото. Свържете устройствата си, добавете телефонни номера и добавете бутон за телефонната централа в сайта си. Ще ви отнеме само няколко минути.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо