Приложение за телефонна централа

Какво е приложение за телефонна централа?

Приложението за клиентско обслужване събира всички канали за комуникация, например имейл и чат, в център за управление. Това приложение помага на екипа за клиентско обслужване да бъде организиран и лесен за управление. Позволява на потребителите да сортират запитванията и да ги възлагат на конкретен сътрудник. Има различни функционалности, които приложението за клиентско обслужване предлага – форум, база знание, лайв чат и поддръжка за мобилни приложения. Можете да добавите бутон за помощ в мобилното си приложение и клиентите могат да получават помощ и чрез него.

Приложението за телефонна цетрала е вид приложение за клиентско обслужване и предоставя на клиентите достъп до обслужване чрез телефонно обаждане до телефонна централа. То повишава ефективността на екипа за клиентско обслужване и клиентското удовлетворение.

Frequently asked questions

What is a call center app?

The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.

What are the must-have features of a call center app?

There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls - thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after. 

How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?

LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо