Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Приложение за телефонна централа

Какво е приложение за телефонна централа?

Приложението за клиентско обслужване събира всички канали за комуникация, например имейл и чат, в център за управление. Това приложение помага на екипа за клиентско обслужване да бъде организиран и лесен за управление. Позволява на потребителите да сортират запитванията и да ги възлагат на конкретен сътрудник. Има различни функционалности, които приложението за клиентско обслужване предлага – форум, база знание, лайв чат и поддръжка за мобилни приложения. Можете да добавите бутон за помощ в мобилното си приложение и клиентите могат да получават помощ и чрез него.

Приложението за телефонна цетрала е вид приложение за клиентско обслужване и предоставя на клиентите достъп до обслужване чрез телефонно обаждане до телефонна централа. То повишава ефективността на екипа за клиентско обслужване и клиентското удовлетворение.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е приложение за телефонна централа?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Приложението за телефонна централа е един от видовете приложения, които подпомагат клиентското обслужване. Благодарение на него, ефективността на екипа за клиентско обслужване се повишава, а с него и удовлетворението му. Всички свързващи процеси са автоматични.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са задължителните функционалности на приложение за телефонна централа?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има няколко необходими функционалности на приложението за телефонна централа. Те включват запис на обажданията – благодарение на тази функционалност, имате възможност да архивирате запитванията и да се връщате към тях когато е необходимо. Имате на разположение и функционалност за интерактивна система за гласови отговори, чрез която можете да настроите различни пътеки и менюта за по-добро клиентско обслужване по телефона. Препращането (маршрутизиране) на обаждания също е полезно, особено ако се налага да обработвате голямо количество обаждания, тъй като клиентите се свързват с правилния сътрудник веднага. Какво друго да изисквате? Автоматично разпределяне на обажданията, което намалява времето за чакане на клиентите и пренасочва обажданията към правилния сътрудник, наблюдение и препращане на живо на обажданията 24/7, външни интеграции (напр. със CRM система за стимулиране и проследяване на продажбите) и подробни анализи под формата на доклади също са търсени. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да свържа приложение за телефонна централа с help desk-а в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има вградена телефонна централа. Благодарение на тази комбинация, и двете настройки са лесни. Ако вече имате регистрация, ще намерите опциите за настройка в таблото. Свържете устройствата си, добавете телефонни номера и добавете бутон за телефонната централа в сайта си. Ще ви отнеме само няколко минути.” } }] }

FAQ

Какво е приложение за телефонна централа?

Приложението за телефонна централа е един от видовете приложения, които подпомагат клиентското обслужване. Благодарение на него, ефективността на екипа за клиентско обслужване се повишава, а с него и удовлетворението му. Всички свързващи процеси са автоматични.

Кои са задължителните функционалности на приложение за телефонна централа?

Има няколко необходими функционалности на приложението за телефонна централа. Те включват запис на обажданията – благодарение на тази функционалност, имате възможност да архивирате запитванията и да се връщате към тях когато е необходимо. Имате на разположение и функционалност за интерактивна система за гласови отговори, чрез която можете да настроите различни пътеки и менюта за по-добро клиентско обслужване по телефона. Препращането (маршрутизиране) на обаждания също е полезно, особено ако се налага да обработвате голямо количество обаждания, тъй като клиентите се свързват с правилния сътрудник веднага. Какво друго да изисквате? Автоматично разпределяне на обажданията, което намалява времето за чакане на клиентите и пренасочва обажданията към правилния сътрудник, наблюдение и препращане на живо на обажданията 24/7, външни интеграции (напр. със CRM система за стимулиране и проследяване на продажбите) и подробни анализи под формата на доклади също са търсени.

Как да свържа приложение за телефонна централа с help desk-а в LiveAgent?

LiveAgent има вградена телефонна централа. Благодарение на тази комбинация, и двете настройки са лесни. Ако вече имате регистрация, ще намерите опциите за настройка в таблото. Свържете устройствата си, добавете телефонни номера и добавете бутон за телефонната централа в сайта си. Ще ви отнеме само няколко минути.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо