Какво представлява приложението за онлайн чат?
Приложението за онлайн чат е софтуер позволяващ на потребителите да изпращат и получават съобщения онлайн. Днес този вид приложение е част от всеки телефон, достъпно е за всеки и е изключително популярно и любимо. Потребителите могат да общуват с други потребители по интернет и да обменят в реално време текстови, аудио и видео съобщения. Всяко едно приложение за онлайн чат предлага много различни функции и характеристики
Frequently asked questions
Какво е определението за приложение за онлайн чат?
Приложението за онлайн чат е приложение, което ви позволява да водите разговори извън браузъра си. Позволява ви да чатите в реално време, разполага с опция за споделяне на файлове, както и опция за видео чат.
Какви са видовете приложения за онлайн чат?
Приложението за онлайн чат може да служи за размяна на текстови съобщения, видео чат или видео разговори. Приложението може да съчетава и трите начина на комуникация. Примери за популярни приложения са Messenger, WhatsApp и Telegram.
Можете ли да използвате приложение за онлайн чат в LiveAgent?
В LiveAgent има приложение за онлайн чат. Приложението е съвместимо за устройства с Android и iOS. Екипът за обслужване на клиенти също може да работи извън офиса. Благодарение на това компанията ви може да излезе едни гърди напред пред конкуренцията.
Expert note
Приложенията за онлайн чат позволяват лесно и бързо обслужване на клиентите в реално време.

LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
Текстът предлага съвети за маркетинг, включително как да се надграждат продажбите чрез упселинг и кръстосани продажби. Избягването на непрофесионални форми на затваряне на бизнес имейли е от съществено значение. Инвестирането в обучение на служителите може да доведе до повече продажби и увеличена репутация на компанията. Персонализация в маркетинга и използването на шаблони за имейли и бюлетини могат да подобрят взаимодействието с клиентите.
LiveAgent предлага клиентска поддръжка чрез онлайн чат, който може да бъде персонализиран. Онлайн чатът позволява на компаниите да бъдат по-ефективни и да намалят разходите за обслужване. Въпросите на клиентите се решават по-бързо и така компанията може да увеличи нивото на конверсията и да предотврати изоставянето на пазарската количка. LiveAgent осигурява ефективна комуникация и опцията да се настроят онлайн чат според нуждите на клиентите.