Какво представлява показателят прегледани страници на сесия?
Една статия съдържа много страници. Ако някой посетител преглежда статията ви, той няма да се спре на всички страници. Някои от тях съдържат търсената от човека информация, но останалите не и той ги пропуска.
Информацията на показателя прегледани страници на сесия ще ви помогнат да подобрите статиите си, тъй като показват какво търсят клиентите ви. Следващия път, преди да публикувате статия, можете да прегледате съдържанието и ако мислите, че част от информацията не би била нужна за клиентите ви, да я махнете.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът прегледани страници на сесия?
Прегледаните страници на сесия са показател, даващ информация за средния брой страници прегледани по време на една сесия на сайта ви. Колкото по-висок е този показател, толкова е по-високо и нивото на привличане на клиентите, което позволява на сайта ви да бъде откриван по-често.
Каква информация ви дава показателят прегледани страници на сесия?
Ако искате да следите информацията за показаните страници на сесия, трябва да проследявате кои подстраници привличат най-много вниманието на клиентите и да прецените какво съдържание вълнува най-силно аудиторията ви. Не трябва да подценявате и влиянието на рекламните кампании, маркетинговите дейности и вложените средства върху преглежданията на страниците.
Можете ли да следите показателя прегледани страници на сесия с помощта на LiveAgent?
С помощта на системата на LiveAgent можете да следите показателя преглеждани страници на сесия. Благодарение на това можете да анализирате на кои страници клиентите се задържат по-дълго, кое привлича вниманието им най-често.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.