Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Правила за работа

Какво са правилата за работа?

Избегнете неудовлетвореността на сътрудниците си от това да изпълняват досадни задължения. Задайте правила за работа в help desk приложението си. Правилата за работа ви позволяват да извършвате предварително определени действия в софтуера. Правилата за работа често се използват за трансфериране на запитвания, промяна на приоритета на запитване, изпращане на отговор, промяна на крайния срок за отговор, добавяне и премахване на етикети и много други. Те спестяват време и носят много ползи. Те помагат на сътрудниците да останат концентрирани.

Научете повече относно правилата в LiveAgent.

Правила за работа

FAQ

Какво са правилата за работа?

Правилата за работа съдържат подробни инструкции за изпълнението на ежедневни задави. Можете също така да създадете правила в панела в LiveAgent. Благодарение на това, ще имате възможност да извършвате автоматизирани действия. Правилата за работа обикновено се използват за да се изпрати запитване, да се добави или премахне етикет, както и за да се промени крайния срок за отговор.

Как да създам правила за работа?

За да създадете правила за работа в панела си, трябва да отидете в Конфигурация. След това изберете разделите Автоматизация и Времеви правила. Благодарение на правилата, можете да дефиниране какви запитвания да отиват в определени отдели, какви етикети да бъдат свързвани с тях, кога системата да маркира запитванията като спам.

Защо правилата за работа са толкова важни?

Правилата за работа са важни, защото още повече подобряват автоматизацията на работата, така че да не се налага сътрудниците да извършват ненужна работа и да са по-ефективни. Ефективните правила също така помагат да се дават насоки как трябва да бъде извършвана работата.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо