Какво са правилата за работа?
Избегнете неудовлетвореността на сътрудниците си от това да изпълняват досадни задължения. Задайте правила за работа в help desk приложението си. Правилата за работа ви позволяват да извършвате предварително определени действия в софтуера. Правилата за работа често се използват за трансфериране на запитвания, промяна на приоритета на запитване, изпращане на отговор, промяна на крайния срок за отговор, добавяне и премахване на етикети и много други. Те спестяват време и носят много ползи. Те помагат на сътрудниците да останат концентрирани.
Научете повече относно правилата в LiveAgent.

FAQ
Какво са правилата за работа?
Правилата за работа съдържат подробни инструкции за изпълнението на ежедневни задави. Можете също така да създадете правила в панела в LiveAgent. Благодарение на това, ще имате възможност да извършвате автоматизирани действия. Правилата за работа обикновено се използват за да се изпрати запитване, да се добави или премахне етикет, както и за да се промени крайния срок за отговор.
Как да създам правила за работа?
За да създадете правила за работа в панела си, трябва да отидете в Конфигурация. След това изберете разделите Автоматизация и Времеви правила. Благодарение на правилата, можете да дефиниране какви запитвания да отиват в определени отдели, какви етикети да бъдат свързвани с тях, кога системата да маркира запитванията като спам.
Защо правилата за работа са толкова важни?
Правилата за работа са важни, защото още повече подобряват автоматизацията на работата, така че да не се налага сътрудниците да извършват ненужна работа и да са по-ефективни. Ефективните правила също така помагат да се дават насоки как трябва да бъде извършвана работата.
Expert note
Правилата за работа в Help Desk приложенията ви позволяват да оптимизирате работния процес и да избегнете неудовлетвореност на сътрудниците ви.

Списък със задачи за клиентско обслужване
За да постигнете успех в комуникацията с клиенти, трябва да използвате позитивен и учтив тон. Важно е да не реагирате емоционално на оплакванията на клиентите си. За да сте спокойни, можете да си отделите време за себе си, да дишате и да слушате активно. За да се справите по-добре с проблемите, може да използвате обучения за емоционална интелигентност, наръчници за клиентско обслужване и процедури за обработка на оплаквания. Също е важно да надхвърляте очакванията на клиентите си.
LiveAgent предоставя функции за отговорност и работни потоци за отделите в организацията. Предлагат се функции за възлагане на тикети, настройка на автоматично възлагане и отчитане на историята на тикетите. Можете да възползвате от безплатния пробен период от 14 дни и да получите информация за онлайн историята на тикета, масови действия и отдели. LiveAgent предлага и демонстрации, цени, възможности за интеграции и алтернативни решения.
Текстът представлява описание на софтуер LiveAgent за клиентско обслужване, който включва шаблони за отговори, списъци с клиенти, гласова комуникация и други функции, както и портал за поддръжка. Екипът на компанията трябва да има комуникационни умения и да предоставя многоканална услуга, като взаимодейства с клиентите, за да създаде връзки и да ги задоволи. Посланикът на марката също е важен за споделяне на продукта или услугата на други хора в подкрепа на бизнеса.
LiveAgent е инструмент за комуникация с клиентите, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване статистически. Той също така предлага опция за чат и много правила за автоматизация, разходите за които биха били трудоемки и скъпи за ръчна работа. LiveAgent може да помогне за повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите. Безплатен 14-дневен тестов период е наличен без изискване за кредитна карта.